2020-10-01, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Hur kan man få sån jävla tunghäfta? Aldrig sett en kvinna förr eller? Är väl bara att prata på. Samma sak varje år!

Det är nog ganska nervöst med ett helt kamerateam där med, plus 10 snygga brudar (relativt sett) i dejtingsituation man inte är van med. Jag skulle utan tvekan vara väldigt nervös till att börja med. Sedan klipper de ju lite med för att det ska vara underhållande. På 5 minuter kan man ju säkert hitta 10 sekunder tystnad och konstig stämning.
2020-10-01, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Det är nog ganska nervöst med ett helt kamerateam där med, plus 10 snygga brudar (relativt sett) i dejtingsituation man inte är van med. Jag skulle utan tvekan vara väldigt nervös till att börja med. Sedan klipper de ju lite med för att det ska vara underhållande. På 5 minuter kan man ju säkert hitta 10 sekunder tystnad och konstig stämning.

Visst kan det bli lite nervöst för vissa, men något borde man kunna få fram. Väder och vind går alltid att prata om. "Gick resan bra hit?", "fint väder idag", finns ganska mycket att fråga om. Att bli helt paralyserad förstår jag inte.
2020-10-01, 02:58
Medlem
kukflashs avatar
Verkar som 70% i programmet har någon form av överbett. Märkligt.
2020-10-01, 12:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Pilla på pluppen, sexigt
Jag tror att hon ser "pluppen" som den missbildning det är & att hon därav vill nöta bort den genom intensivt pillande, tjejer gillar ju som bekant projekt. Hon tyckte alltså överlag att han var snygg men hade en störig skönhetsfläck.

Var det inte samma brud som markerade med sköljmedlet att hon inte tänker
göra ett handtag på gården i tron att han söker en hemmafru vilken en bonde i det här programmet
förhoppningsvis inte gör.

Han fick väldigt snygga tjejer i förhållande till hans begynnande tunnhårigthet & i förhållande till Erik.

Erik är nog min favorit eftersom han tog ansvar med frågeställningen till skillnad från dom andra 2 som tror dom är med i Bachelorette & därav har fel utgångspunkt "är det något du vill fråga mig?" och kommer till speed dejtingen totalt oförberedda varav det inte alls handlar om nervositet som ligger bakom
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-01 kl. 13:09.
2020-10-01, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Jessica WOW vad vacker hon var.

Fast hon hade ett halsband med "liggande 8". Är inte det symbolen för att vara "polysexuall"?

Inget fel med det men ....
en i rödklänning och den andra i vitblommig klänning
såg exakt lika ut.Samma leenden också
blir kanske kära i varandra dessa två?
Konstigt att de var så lika.
2020-10-01, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siggerullstol
Jag gissar på att Julia kommer lämna efter ett tag. Hon spelar i en högre liga och vet om det.
Julia o Felizia ser exakt likadana ut.
Ingen av dem ser ut att passa in i bondemiljön.
2020-10-01, 19:32
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Jessica WOW vad vacker hon var.

Fast hon hade ett halsband med "liggande 8". Är inte det symbolen för att vara "polysexuall"?

Inget fel med det men ....

En liggande åtta är väl det så kallade evighetstecknet/eternity sign?
2020-10-01, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
En liggande åtta är väl det så kallade evighetstecknet/eternity sign?

Jo det stämmer, och det evighetstecknet är väldigt populärt nu.

Jag har inte sett Bonde söker fru tidigare. Kan nån förklara, är det två program de kör, ett för play och ett för tv? Jag kollar bara via tv4play.
2020-10-02, 02:02
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Sånna är med bara för att bli kända.

Såklart dom är kändiskåta, överlag så känns det som minst hälften av tjejerna
bara är med för att få lite TV-tid och ett välbehövligt avbrott från den vardagliga tristessen.

Och alla dessa evighetslånga brev dom skrivit till årets bönder, hur mycket skryt om sin egen förträfflighet finns inte där
2020-10-02, 09:04
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke

Så är det såklart, det klipps ju rätt friskt.
Det har många, många bönder vittnat om genom åren utan att börja dra alla dessa, det finns i tråden om forna säsonger.

Har man inte dejtat på år och dag som många av bönderna då blir det såklart nervöst när det plötsligt kommer massa tjejer som är uppenbart intresserade av en.

Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jo det stämmer, och det evighetstecknet är väldigt populärt nu.

Jag har inte sett Bonde söker fru tidigare. Kan nån förklara, är det två program de kör, ett för play och ett för tv? Jag kollar bara via tv4play.

Det är ett "Bonde Söker Fru" (BSF) på TV4 och ett "Kärlek åt Alla" (KÅA) på TV4 play. Inledningsvis är det åtta bönder som under våren visats i ett "presentationsavsnitt" på tv4 så hugade brevskrivare kan se bönderna, sedan i första avsnittet under hösten (Det var del2 i onsdags) så väljs fyra ut som får välja tio brevskrivare att speeddejta på slottet. Sedan går fyra av dessa till att bo med bonden på gården.
I KÅA träffas bönderna och deras brevskrivare på Siggesta Gård under en vecka på mer "neutral" mark.
2020-10-02, 12:39
Medlem
Prinsessbakelses avatar
I vanlig ordning bjuder en del bönder in kvinnor som uppenbarligen inte är där för att dejta utan enbart för att synas i TV-rutan. Oftast brukar de yngre förmågorna falla för den här typen av fälla.

Nu har säsongen visserligen precis börjat men den här gången verkar det som att Julia (Erik Parai) bara försöker bygga upp något slags varumärke. Även om Erik Parai slutligen väljer henne kan jag garantera att hon kommer försvinna från honom så fort TV-kamerorna slocknar.

Annie från Bonde söker fru 2017 är annars ett klockrent exempel. Hon "glömde" bort Dennis förvånansvärt fort efter säsongsavslutningen.
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2020-10-02 kl. 13:32.
2020-10-02, 15:05
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Verkligen fullt normalt att dyka upp med en tobaksplanta som present.

Reagerade faktiskt också över tobakskvinnan. Nu såg hon förvisso inte ut som den skarpaste kniven i lådan men trodde hon på allvar att en tobaksplanta skulle vara en lämplig "present" till någon man aldrig träffat förut? Hon kan inte mena allvar... Det går inte. Det finns inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in