2020-10-02, 11:10
Medlem
zergrushs avatar
Det är klart Donald fick det från Hope Hicks, en av hans små glädjeflickor, men vem skulle då ha smittat Melania...?
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8635723/Melania-repeatedly-refuses-hold-Trumps-hand-frosty-exchange-arrive-DC.html
Citat:
'She's social distancing!' Melania repeatedly refuses to hold Trump's hand

Och lol:
https://twitter.com/joemmathews/status/1311900942351044614
Citat:
After White House officials learned of Hicks’ symptoms, Trump and his entourage flew to New Jersey, where he attended a fundraiser and delivered a speech. Trump was in close contact with dozens of others including campaign supporters at a roundtable event.
https://www.washingtonpost.com/politics/hope-hicks-close-trump-aide-tests-positive-for-coronavirus/2020/10/01/af238f7c-0444-11eb-897d-3a6201d6643f_story.html
Citera
2020-10-02, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Sagt med viss ironi. Det gick skitdåligt i debatten och han vill ju skjuta upp valet.

Men vad jag gissar kommer hända är att Trump kommer studsande tillbaka frisk som en nötkärna om en vecka. En karlakarl som besegrade det kinesiska viruset.

Vi får väl se. Tror inte han kommer bli speciellt sjuk och han kommer vända detta till sin fördel.

Det tror jag faktiskt att du kan ha rätt i och jag hoppas verkligen det! Han behövs på fronten nu så han kan stå där o debattera. Bidens lögner ifrån förra debatten gick onämnda bara för att Trump var på krigs stigen och bet som en rabiat pitbull på allt.
Hade han bara lugnat ner sig lite så hade Biden garanterat förlorat. Snubben skyllde ju upploppen på Trumpen och tog avstånd ifrån sin egen Green Deal mitt i allt.
Citera
2020-10-02, 11:12
Medlem
Det kanske bara är fake...och han kommer tillbaks om en vecka kärnfrisk och morotsfärgad.
Citera
2020-10-02, 11:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Vad händer om Trump dör före valet. Pence träder in, men inte för den nya fyraårsperioden. Så?

Pence får ställa upp i valet tror jag. När Kennedy dog 1963 och Lyndon Johnson tog över så var det ju Johnson som var Demokraternas kandidat 1964 där LBJ fullkomligt pulveriserade Barry Goldwater. Samma sak med Calvin Coolidge efter Hardings hjärtinfarkt eller vad det var och Teddy Roosevelt efter att McKinley blev skjuten.
Citera
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Vad händer om Trump dör före valet. Pence träder in, men inte för den nya fyraårsperioden. Så?
Partiet avgör vem som blir kandidat. Troligen blir det Pence. De hinner nog inte med något annat och Pence är faktiskt vald av partiet ( som vicepresidentkandidat).
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Vad händer om han ligger i respirator på valdagen? Jag anar valet fortsätter som vanligt... Eller om han bara ännu är sjuk precis innan valet?

Nu är jag på intet sätt expert på valet, men det låter troligt att valet fortsätter om det finns en frisk kandidat kvar. Men någon som vet mer får gärna ifrågasätta mitt uttalande.
Citera
2020-10-02, 11:14
Avslutad
Det låter väl inte så illa, att ligga hemma i bingen och gosa med Melania i ngn vecka.
Citera
2020-10-02, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Så du läser inte vad som skrivs av hatvänstern här t ex? Vidrigare inlägg går inte att finna. Vuxenmobbing och önskan om död. Ni är vidriga. Vilken civiliserad människa vill ens stå bakom er? Ni tror så högt om er själva, sitter där på era höga hästar och tror ni är moraliskt överlägsna men det finns ingen mer hatisk ideologi än den som står till vänster.

Helt rätt! Man bör givetvis vara lika respektfull mot Trump som han och hans anhängare (inte minst på Flashback) var mot Clinton när hon fick lunginflammation under förra valet... [/sarkasm]
Citera
2020-10-02, 11:16
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Trump har mycket bra fysik.

Biden däremot... Han skulle kunna dö av att någon nyser på honom, oaktat covid-19.

Haha, ja tjenare. Mycket bra fysik, ja det ser man ju på honom.

Det bästa är att nu kan kan testa de där metoden där de skickar in desinfektionsmedel intranenöst. Varför inte toppa med uv-ljus inne i hans feta buk?

Ding dong the witch is dead.
Citera
Avslutad
Hur stor är sannolikheten att Donald med sina 74 år och 110 kg dör eller blir så pass sjuk att han inte kan fortsätta?
Jag antar att Trump inte kan få bättre vård än andra, då sådan inte finns.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det är klart Donald fick det från Hope Hicks, en av hans små glädjeflickor, men vem skulle då ha smittat Melania...?
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8635723/Melania-repeatedly-refuses-hold-Trumps-hand-frosty-exchange-arrive-DC.html

Och lol:
https://twitter.com/joemmathews/status/1311900942351044614

Vid debatten så tog Trumpfamiljen och anhängare i publiken av sig sina masker. Melania gick sedan fram till Donald efter debatten utan mask. Hicks satt också i publiken utan mask.

Så vilka i Trumpfamiljen och andra närstående har också corona?

Bidens fru gick också fram till sin man men hon hade mask på. Och de som var där i Bidens gäng hade mask på hela tiden.
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Kan han ha smittat medlemmar av regeringen?

Brukar han träffa dem i samma rum - alltså inte via länk? Vilka politiska konsekvenser kan det få om ledamöter av regeringen också smittats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in