2020-10-02, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Vita kristna som knappast önskar privatpersoner Trumps snara död är utan tvekan dominerande ju bland patriotiska demokraterna så vad är det du vill ha sagt egentligen.
Tror inte det finns någon större Proud Boys mentalitet hos demokratiska väljare med död som lösning på alla problem , ja möjligen hos kommunister men dom finns ju å andra sidan inte med i det politiska samtalet tack och lov.

Så du läser inte vad som skrivs av hatvänstern här t ex? Vidrigare inlägg går inte att finna. Vuxenmobbing och önskan om död. Ni är vidriga. Vilken civiliserad människa vill ens stå bakom er? Ni tror så högt om er själva, sitter där på era höga hästar och tror ni är moraliskt överlägsna men det finns ingen mer hatisk ideologi än den som står till vänster.
Citera
2020-10-02, 10:41
Medlem
happilappis avatar
Den toleranta vänstern visar hur intoleranta dom är.
Citera
2020-10-02, 10:41
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Det bästa är alla vänstermänniskor och dess kändisfalang som önskar livet av honom på twitter. Snacka om att det kommer bakslåför dem när Trump om två veckor kommer ut frisk som en nötkärna. Kommer bakslå hårt mot de alla.
Citera
2020-10-02, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Skrämmande hur många vänsterkändisar som svarat på hans tweet och önskar livet ur honom. Det indikerar på att det kan bli rejält kaos efter valet också.
Vilka kändisar har önskat livet ur honom? Länk?
Citera
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Så du läser inte vad som skrivs av hatvänstern här t ex? Vidrigare inlägg går inte att finna. Vuxenmobbing och önskan om död. Ni är vidriga. Vilken civiliserad människa vill ens stå bakom er? Ni tror så högt om er själva, sitter där på era höga hästar och tror ni är moraliskt överlägsna men det finns ingen mer hatisk ideologi än den som står till vänster.

Du säger Ni, Lucas hatar väl ingen eller?? Han är en seriös vettig debattör.

Men annars har du rätt, hatet inom vänstern är idag på helt sjuka nivåer, min teori är att vänstern numera lockat till sig alla psykfall, och de känner att de på nåt sätt har fritt spelfält i att hata ex. Trump, och där lastar de av sina störda själar.
Citera
Medlem
shaktas avatar
Känns som en icke nyhet det här. Vänstern lär väl gå bananas och hoppas att han dör. Intressant hur transparent han är mot folket. Bidén skulle nog gömt sig i källaren en månad eller säga att han är på semester.

Vänstern kommer nu må gott ett tag tills Trump blir frisk, och man kommer blir irriterad på att inget verkar fästa eller påverka Trump. Trump vinner valet och vinner över Covid och vänstern kommer springa omkring som Kalle Anka i hans fotografiska expedition på julafton. (aaap papapapapaapa bibi)
Senast redigerad av shakta 2020-10-02 kl. 10:49.
Citera
2020-10-02, 10:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Om båda dör i corona, vem blir president?

Mike Pence mot Kamala Harris och Demokraterna vinner?

Sen tycker jag inte man ska foliehatta för mycket kring Corona. Tänk på Karman. Jag gillar inte Trumps politik eller politiker över huvud taget (Biden är en ännu sämre kandidat) men lite hänsyn får man ändå visa. Å ena sidan vet jag att dessa rikebarn egentligen fullkomligt skiter i om jag eller någon jag känner får Corona men å andra sidan tycker jag man ska bemöta och behandla andra så som en själv vill bli bemött och behandlad och inte vara helt hjärtlös.
Citera
2020-10-02, 10:44
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Skrämmande hur många vänsterkändisar som svarat på hans tweet och önskar livet ur honom. Det indikerar på att det kan bli rejält kaos efter valet också.

Jag betvivlar det inte eftersom vänstermänniskor drivs av hat och förakt i mycket men vilka då?
Citera
2020-10-02, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap

Står till vänster om vad?
Citera
2020-10-02, 10:47
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajkaslusk
Han är ute efter att skjuta upp valet. Helst fyra år.

Valet skjuts inte upp för att kandidaterna blir sjuka. De får lämna walk over om de blir så sjuka att de inte kan axla presidentrollen.

Ett exempel: om någon av dem skulle få cancer, så skjuts inte valet upp i 2 år medan de genomgår en cancerbehandling.
Citera
2020-10-02, 10:48
Medlem
Det behövs en rejäl urladdning i världen. Tror det är väldigt många på högerkanten som lessnat på att ta vänsterns skit, tvingas lyssna på deras hat och smitskastning dag in och dag ut i media, som lessnat på att förtryckas och mobbas av pk-vänstern. Högern kokar likt en vulkan som väntar på att explodera. Kommer sluta i blodbad det här.
Citera
2020-10-02, 10:48
Medlem
Spännande att se hur många som fördömer hydroxychloroquine bara för att Trump lovordat den.

Hydroxychloroquine har bevisad effekt på cirka 50% av patienterna. Men som alla andra farmaka finns biverkningar för vissa patienter, tex arytmier.

Hydroxychloroquine används på svenska sjukhus i behandlingen av Covid 19 hos många patienter.

Och nej; Trump har inte förordat att man ska injicera eller dricka blekmedel. Bara att se presskonferensen det gällde. Men jag förstår att naivt folk, som bra läser svensk massmedia, går på deras fejkrubriker istället för att gå till primärkällan. Presskonferensen i detta fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in