Citat:
Ursprungligen postat av
VincentDerwydd
Paret Mengelwinge är 52 respektive 39 bast. Hade varit benägen att hålla med om det hade varit tonåringar när det begav sig.
Sen är det graverande inte bara att de haft ett konto där och suttit och casualnazistat på fritiden, utan hur djupt insyltade de var i fascistsvängen, som skribenter på Motpol, Stormfront, drev blogg om "talmudiska myter", medredaktör på Metapedia m. m. När man då lägger till hetsen mot transpersoner som i synnerhet M*ri* ägnar sig åt idag, även via anonyma trollkonton på Insta och sånt, blir den ideologiska helheten rätt beklämmande.

Även för den som rekryterar en person med såna kopplingar till redaktör på sin sajt (Cissi).
Okej. Du var otydlig i mina ögon. Jag trodde du menade Henko borde avslöja någon random snubbe, nu 33 år med familj, för att han 2009 postat "jag tänker ALDRIG sluta säga negerboll".
Jag önskar dock jag hade kvar mina skärmdumpar från en av de roligaste trådar jag startat alla forum och kategorier. Jag minns inte mitt nick, men jag började som en intellektuell fascist och fick beröm. Sen spårade jag mer och mer och tackade för stödet (jag inte fått mer än extremt indirekt och innan jag berättade om min agenda) för att jag gjorde rätt när jag slog sönder min tioåriga lillebrors FIFA för att han spelade Roma och älskade Francesco Totti. Förrädare som ungen var.
När jubelropen tvärstannade, så kallade jag dem för posers, som valde familjefrid. Och blev utkickad.