2020-10-01, 12:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Sara får dock minuspoäng på Kerstin Ekman som hon inte kände igen.

Robert Gustafsson hade jag oxå gissat Vodka å Tippex på, var ett gäng år sen jag såg showen.
Jag får en känsla av deja vu att folket i Lever den jäveln återanvänds, jag tror
att Kerstin Ekman och Bengt Fahlström har varit uppe förut i grenen.
Citera
2020-10-01, 14:04
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag får en känsla av deja vu att folket i Lever den jäveln återanvänds, jag tror
att Kerstin Ekman och Bengt Fahlström har varit uppe förut i grenen.

Jag håller med, de har varit med tidigare.
Citera
2020-10-01, 14:48
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Nej Tareq kan väl matfrågor i bästa fall. Hans nollning i Under Pressure för någon vecka sedan och Sovjetunionen som svar på Rysslands fullständiga namn kvalar in på listan över årets sämsta insatser.
Det är inte så att du redan glömt Janne Josefssons fenomenala gissning på texten i barnvisan:
"Munnen har du fått för du skall....." KNARKA?
Citera
2020-10-01, 15:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Mest glad för vem bryr sig ens om Filip och Fredrik idag? De harvar runt på repris i någon jävla icke-kanal. Ingen bryr sig om dessa byfånar längre. Det gör en glad!
Citera
2020-10-01, 16:47
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Mest glad för vem bryr sig ens om Filip och Fredrik idag? De harvar runt på repris i någon jävla icke-kanal. Ingen bryr sig om dessa byfånar längre. Det gör en glad!

Bara en som är glad då, men en fluga gör ingen sommar.

Det är väl inte repriser de visar nu eller?
Citera
2020-10-01, 20:17
Medlem
Jag blev förvirrad när Filip och Fredrik åtminstone gav intryck av att tacka Tareq och Amie för säsongen, men så dök de direkt efter det upp i trailern för nästa program(?)
Citera
2020-10-01, 21:59
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Inte repriser som sänds men vem följer tablå-TV? På dplay kommer alla program en dag efter. Spelar ingen roll om man ser dagen efter. Man kan även se direktsändning.
Tror nog knappast Kanal 5 räknas som en icke-kanal.
Man kan blir trött på dem men här funkar de bra. Lite fart på frågorna och inte som i andra frågeprogram där allt går i snigelfart
Senast redigerad av kinky_M 2020-10-01 kl. 22:01.
Citera
2020-10-01, 23:05
Medlem
Vet inte varför jag tycker Lina Thomsgård är lite störig. Försöker vara rolig och skön hela tiden.
Citera
2020-10-02, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Jag blev förvirrad när Filip och Fredrik åtminstone gav intryck av att tacka Tareq och Amie för säsongen, men så dök de direkt efter det upp i trailern för nästa program(?)

Kanske var för att deras chanser att nå kvartsfinal var borta?
Citera
2020-10-02, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Bara en som är glad då, men en fluga gör ingen sommar.

Det är väl inte repriser de visar nu eller?

Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Inte repriser som sänds men vem följer tablå-TV? På dplay kommer alla program en dag efter. Spelar ingen roll om man ser dagen efter. Man kan även se direktsändning.
Tror nog knappast Kanal 5 räknas som en icke-kanal.
Man kan blir trött på dem men här funkar de bra. Lite fart på frågorna och inte som i andra frågeprogram där allt går i snigelfart

Kändes som att han med "repris" menade att de är tjatiga, orelevanta och upprepande.. Ungefär.

Jag tycker faktiskt Alla mot alla är ett av få underhållande program på tv nuförtiden.. I alla fall bland de kanaler jag har. Tycker de funkar bra som programledare och skulle inte vilja ha någon annan.

I alla fall visas alla veckans avsnitt som repris på söndagar har jag för mig.
Senast redigerad av torkskap1 2020-10-02 kl. 00:18.
Citera
2020-10-02, 01:09
Medlem
zerxezs avatar
Tareq: "är det Super och Luigi de heter då i förnamn?"
Citera
2020-10-02, 07:08
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
I alla fall visas alla veckans avsnitt som repris på söndagar har jag för mig.

Så har det varit sedan starten att veckans avsnitt repriseras på söndag. Under sommaren sände de dock repris på tidigare säsonger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in