Citat:
Ursprungligen postat av
Nackrosen
Du snackar ur arslet igen. Många kvinnor går på thai- och oljemassage. Fråga vilken salongsägare som helst om "hot stone" är en storsäljare eller könsförknippad.
Thaisalonger säljer noll nagelvård. Varför betala trippla priset från vietnamesen runt hörnet för att få sämre jobb?
Fotvård är åldersbetingat och har inget med kön att göra. Under 25 år i salongerna har jag sett eller hört talas om noll fotvård om det inte gäller fish spa som en del investerade i för tio år sen.
All above är copy/paste och fantasier som inte drar kunder.
Om du nu ska citera mej så bör du väl förhålla dej till hela inlägget och inte bara rycka ut hot-stone och naglar. Dom salonger i min hemstad som presenterar sitt utökade behandlingsprogram på hemsida och Facebook, har både Aroma, Örtmassage och Bodyscrubb på sin meny om dom är"Storsäljare" har jag inte någon aning om,och har heller aldrig påstått men det är kanske inte "könsprofilerat" i din värld, för ett tag sen bjöd jag med en kvinnlig bekant på Parmassage där dom öppnade upp så vi låg i samma rum, hon tog Aromamassage jag Thaioljemix.
Lustigt du uttrycker dej förresten, vilken "Kroppsöppning" du orerar med har jag ingen aning om, men även om jag gissar skulle jag inte sänka mej till att Ordbajsa som du gör i inlägget.