Citat:
Ursprungligen postat av
Sandemose
Verden er jo ofte svart hvit, men jeg mener altså det motsatte: At det finnes mange flere mulige gjerningsmenn enn de vi er blitt presentert for av politiet.
Og at ingenting i denne saken taler for at TH stod bak.
Ekteskapskontrakten kan handle om at TH var en fryktelig fyr (fortsatt ikke en drapsmann), kan handle om noe finansteknisk (TH har ennå ikke forklart seg om den), kan handle om at AEH ba på sine knær om å bli trodd på at hun aldri skulle være utro igjen (Hva vet jeg? Men det er mulig).
Du surrer rundt med pseudo-ikke-kunnskap om blodspor.
Vi andre velger å overhøre alt du sier, men hvis du sier imot, lover jeg deg at jeg skal fylle to sider på FB om hvordan blodspor kan handle om en gang i 1998, da TH skar seg på en Gilette den dagen. Og om hvordan AEH blødde neseblod i 2003 mens hun gikk ned trappa.
Innse hva alle tenkende skjønner:
Politiet brukte bort 1,5 år på å bevise at TH er skyldig og forsømte seg ekstremt i forhold til å finne virkelige gjerningsmenn.
Det er når man legger sammen alle disse detaljene, ekteskapskontrakt, vold, trusler, spille på samvittighet osv osv at man skjønner at han er psykopat.
Først må du forstå at TH har antisosial personlighetsforstyrrelse (psykopati) før at du forstår at han står bak drapet. De fleste ekteskapsdrap begås av en mann som er psykopat. Også i dette tilfelle.