2020-09-28, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
Om THs blod ble funnet, og evt. AEHs blod på hans tøfler, så er det vel kanskje sannsynlig at TEH lyver om 9:14 samtalen...
Jeg har ikke lest noe om THs blod på noen tøfler.
Men jeg har lest om THs blod på gjestetoalettet og på dørkarmen til ytterdøren, og jeg har lest om THs DNA på AEs sandaler.
Citera
2020-09-28, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doggerbank
En veldig enkel forklaring er at artikkelen er skrevet etter DNA test🙃
God forklaring! Ja, TH kan kanskje ha blitt undersøkt for sår og skader rutinemessig (i tilfelle politiet kom til å finne ut at hans blod var på mistenkelige steder på åstedet)?
Senast redigerad av z-z-z 2020-09-28 kl. 22:46.
Citera
2020-09-28, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg har ikke lest noe om THs blod på noen tøfler.
Men jeg har lest om THs blod på gjestetoalettet og på dørkarmen til ytterdøren, og jeg har lest om THs DNA på AEs sandaler.
Tøfler og sandaler er omtrent det samme. DNA KAN være blod.
Citera
2020-09-28, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
Tøfler og sandaler er omtrent det samme. DNA KAN være blod.
Du har rett! Jeg beklager at jeg er litt trøtt og uoppmerksom.
Senast redigerad av z-z-z 2020-09-28 kl. 22:53.
Citera
2020-09-28, 23:06
Bannlyst
Citat:
God forklaring! Ja, TH kan kanskje ha blitt undersøkt for sår og skader rutinemessig (i tilfelle politiet kom til å finne ut at hans blod var på mistenkelige steder på åstedet)?

Det, eller at du rett og slett aldri har lest noen steder at han ble undersøkt den 31.10 og 1 november, men at du prøver å vri og vende på artikler for prøve å vinkle det som at politiet har tunnelsyn.
Citera
2020-09-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lixt
Det, eller at du rett og slett aldri har lest noen steder at han ble undersøkt den 31.10 og 1 november, men at du prøver å vri og vende på artikler for prøve å vinkle det som at politiet har tunnelsyn.
Jeg vet da hva jeg har lest Leste du ikke denne artikkelen?
Citat:
Her:
(13. juni 2020 ) Ifølge Dagbladets opplysninger ble imidlertid Hagen selv undersøkt både den 31. oktober og 1. november 2018. Dette uten at det ble funnet tegn til sår som kunne tilsi at blodflekkene var avsatt nylig.
https://www.dagbladet.no/nyheter/sporene-som-tyder-pa-nye-blodfunn/72550131

Og nei jeg prøver ikke å vri og vende på artikler for prøve å vinkle det som at politiet har tunnelsyn.
Senast redigerad av z-z-z 2020-09-28 kl. 23:11.
Citera
2020-09-28, 23:13
Medlem
Citat:
Ja, går ut i fra at flere også ble sjekket. Hva vet vel vi. De måtte jo finne ut om blodet kom fra fremmede GM, og da bruker man elimineringsmetoden. Dette er nok noe som er obligatorisk, mistanke eller ei.
Citera
2020-09-28, 23:18
Bannlyst
Citat:
Jeg vet da hva jeg har lest Leste du ikke denne artikkelen?

Og nei jeg prøver ikke å vri og vende på artikler for prøve å vinkle det som at politiet har tunnelsyn.

Først skreiv du at du har prøvd i lang tid å finne link og at det kanskje var i VG spesial du leste det. Du ble spurt om dette i går. Normalt er du jo veldig flinkt til å finne artkler. At du prøver å fremstille politiet som at de har tunnelsyn er jo ikke noe nytt.
Citera
2020-09-28, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Ja, jeg leste en plass at de har kontroll på alle telefoner som var benyttet i området den morgenen.
Sen har TH to telefoner. I media kommer det bare fram at han har en eldre Nokia.
Hvem av disse som er registrert hvor, kommer ikke fram. Men jeg mener at jeg leste en plass at hans Nokia brukte å ligge på Futurum, arbeidsplassen. Men det kommer en dag da alt dette legges fram i media. Og kanskje får vi se bilder fra inni huset også.
besynderlig at han la igjen tlf han brukte til å ringe aeh med.
Citera
2020-09-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lixt
Først skreiv du at du har prøvd i lang tid å finne link og at det kanskje var i VG spesial du leste det. Du ble spurt om dette i går. Normalt er du jo veldig flinkt til å finne artkler. At du prøver å fremstille politiet som at de har tunnelsyn er jo ikke noe nytt.
Hvor ble jeg spurt om dette i går? Link til innlegg?
Denne artikkelen var ikke så lett å finne. De fleste artikler tar det kun noen få sekunder å finne.
Jeg driver ikke og vrir og vender på ting for å fremstille politiet som at de har tunnelsyn nei.
Citera
2020-09-28, 23:29
Medlem
Citat:
Kan politiet finne ut at de to anropene kl 10.06 og 10.07 fra THs mobilnummer som ikke finnes på anropsloggen på THs mobil, er foretatt fra hans mobil?
Hvis politiet ikke kan finne ut at hans mobil foretok de anropene, kan de vel heller ikke påstå at det ble ringt fra THs mobil?
Er det mulig at noen kan ha vært i nærheten av Futurum og har misbrukt THs mobilnummer og ringt fra en annen telefon eller ipad el.l.? Vil det da registreres hos teleselskapet som et vanlig utgående anrop fra THs mobiltelefonnummer?
Finnes det noen andre måter å avsløre/bevise det på hvis noen har gjort dette? (Jeg tenker på andre måter i tillegg til at den som eier mobiltelefonnummeret vet at han ikke har ringt på de tidspunktene)?
mener du at det ble ringt fra annen enhet og at oppringingene dermed ikke er i ths telefon
Citera
2020-09-28, 23:31
Medlem
Pussig at TH og AE hadde hver sin side av bordet til sine mobiler når TH etter eget utsagn pleide å legge igjen mobilen på Futurum, han lyver så det renner da påstanden er selvmotsigende.

Skjønner godt at han ikke stiller til avhør når politiet er 100 ganger smartere og gjennomskuer alle løgnene hans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in