Citat:
Ursprungligen postat av
lixt
Jeg mener, alt tyder jo i denne saken på at TH står bak. Så hva skal de skrive om som taler bra for han?
At han kom seint til jobben har ikke blitt vinklet som noe spesielt. Det er bare rene faktaopplysninger.
Det samme er opplysninger om hans penger.
Det med ekteskapskontrakten tegner et bilde av TH. Dette sammen med andre saker forklarer hvem han er, hans personlighet, som igjen forklarer hvorfor han kunne drepe AE. Hvorfor skulle man holde dette hemmelig?
Ang blod så sier dem ikke hvor gammelt dette er. Det kan ha vært helt ferskt blod. Det sier de ingenting om. Jeg er ikke noen rettsmedisiner eller jobber i Kripos, men jeg tør påstå at om blodet er under et døgn gammelt, så lar det seg påvise. Blodet er ennå ikke tørket eller koagulert 100%, og det kan være derfor at de har satt det i sammenheng, og tatt med TH til undersøkelse hos lege.
Blod i et hus som man har bodd i i drøye 40 år, er i og for seg ikke uvanlig. Det som er uvanlig er å ikke vaske bort blodet, og da kan man jo undre. Det er jo ikke vanlig å ha blod på veggene og ikke vaske det bort. Eller å gå rundt med tøfler med ektemannens blod på, det har jeg aldri hørt om før. Det eneste blodet som har blitt vasket bort, er det i trappen.
Verden er jo ofte svart hvit, men jeg mener altså det motsatte: At det finnes mange flere mulige gjerningsmenn enn de vi er blitt presentert for av politiet.
Og at ingenting i denne saken taler for at TH stod bak.
Ekteskapskontrakten kan handle om at TH var en fryktelig fyr (fortsatt ikke en drapsmann), kan handle om noe finansteknisk (TH har ennå ikke forklart seg om den), kan handle om at AEH ba på sine knær om å bli trodd på at hun aldri skulle være utro igjen (Hva vet jeg? Men det er mulig).
Du surrer rundt med pseudo-ikke-kunnskap om blodspor.
Vi andre velger å overhøre alt du sier, men hvis du sier imot, lover jeg deg at jeg skal fylle to sider på FB om hvordan blodspor kan handle om en gang i 1998, da TH skar seg på en Gilette den dagen. Og om hvordan AEH blødde neseblod i 2003 mens hun gikk ned trappa.
Innse hva alle tenkende skjønner:
Politiet brukte bort 1,5 år på å bevise at TH er skyldig og forsømte seg ekstremt i forhold til å finne virkelige gjerningsmenn.