Citat:
Ursprungligen postat av
Eerik10
Har provat TT's "Red Adha" och misstänker att det är en blandning av Green Malay/Red Maeng da med en "Red Adha" etikett, inget "dunder"
Tog 12-15 gram med lagom tolerans så jag må ha fel
Får vänta och se (har bara gått 1 ½ timma)
Jag har samma misstankar angående att det är en blandning utav någon av de tidigare sorterna, fick med hem 100g red adha för några timmar sen, jag har även blandat ca 20 G grön med lika mycket röd från TT som jag haft hemma sen innan och det är väldigt likt den red adha som jag fick hem, man förväntar sig att det ska dofta och även smaka bättre än det som dem har inne med tanke på dem fina och svåra orden som red adha har blivit tilldelat (astringent och skarp) kan bara säga att den inte är så skarp och astringent vet jag inte ens vad det betyder och tänker inte googla det heller😁 nä TT lite skärpning nu, förutom att man får med trevliga samples, den här gången lite green malay som jag har kvar lite av sen innan samt 1 G strawberry buds, vilket luktar otroligt gott, väldigt fin doft,
Nä red adha var inte dålig på något sätt, men man förväntar sig mer av någonting med en sådan "astringent" beskrivning,
Kändes mer som min "egna" blandpåse med grön och röd kratom från samma shop alltså TT, man förväntar sig något som sticker ut ur mängden på något sätt vilket den tyvärr inte gör, det är fortfarande bra kratom, men det saknas något,
Jag får återkomma efter att jag shottar 2 G till
Mvh