2020-09-30, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hfuhruhurr
Domen har fallit i tingsrätten och överklagats till Göta Hovrätt.

https://forumfiles.com/d8N4I0acp1/Sk...2020-09-04_pdf

läser det som att det kan överklagas men inte har gjort det.

vad jag inte fattar än, är varför Bent och Anette aldrig lyckades ringa polisen. båda hade telefon i närheten och om mikael attackerade anette först, så tycker man att Bent borde kunnat hinna ringa? han han ju "sätta sig" ner.
Citera
2020-09-30, 20:09
Medlem
har försökt att leta själv men sitter på bussen och det går sådär..

fanns det inte en video när mikael var och handlade på ica? isåfall kan någon länka igen.
Citera
2020-09-30, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaboco
har försökt att leta själv men sitter på bussen och det går sådär..

fanns det inte en video när mikael var och handlade på ica? isåfall kan någon länka igen.

En video på GM i en affär visades på första rättegångsdagen.
Citera
2020-09-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
En video på GM i en affär visades på första rättegångsdagen.

Finns de en URL till filmen
Citera
2020-10-01, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frehleyy
Det är inget slag i magen på mig som är diagnostiserad med PTSD, jag går regelbundet till psykolog och har gjort större delen av mitt liv.

Jag har svår PTSD från bla fysisk och psykisk misshandel, grov våldtäkt etc etc.

Grejen är att ärkemiffot skyller hela sitt agerande på PTSD. Tror mer på att hen har borderline och neuropsykiatriska funktionshinder.

Känner väldigt många människor med PTSD till följd av sexuellt våld. Ingen av dem är våldsamma. Ingen av dem slår sönder saker, klottrar ner väggar etc och skyller ifrån sig på PTSD och hävdar att PTSD skulle få dem att bli okontrollerat våldsamma om de lämnas ensamma.

PTSD fungerar inte så som den här personlighetsstörda individen verkar tro att det gör. Känns som att hen självdiagnoserat.

Jag upplever att det är ett slag i magen på mig med PTSD att läsa om denna verklighetsfrånvända individs härjningar som till exempel när hen befann sig i förvar hur hen skyller sitt oacceptabla beteende där på PTSD och sexuellt övergrepp.
Senast redigerad av Ostbert 2020-10-01 kl. 02:47.
Citera
2020-10-01, 03:21
Medlem
PTSD får inte heller människor att tro att tv apparater är fyllda med farlig plasma och därför måste slås sönder...
Citera
2020-10-01, 08:40
Medlem
Citat:
Finns de en URL till filmen

Ingen aning. Var i tingsrätten på förmiddagen första rättegångsdagen. När du frågade mindes jag plötsligt filmsekvensen. Låg smal svartklädd person gick omkring i affären, inget ansikte syntes vad jag minns.
Citera
2020-10-01, 09:32
Medlem
djnoxxies avatar
Citat:
läser det som att det kan överklagas men inte har gjort det.

vad jag inte fattar än, är varför Bent och Anette aldrig lyckades ringa polisen. båda hade telefon i närheten och om mikael attackerade anette först, så tycker man att Bent borde kunnat hinna ringa? han han ju "sätta sig" ner.
Sluta lägg upp den på sidor med spam reklam
Citera
2020-10-01, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djnoxxie

Va? Va fan pratar du om
Citera
2020-10-01, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostbert
Jag har svår PTSD från bla fysisk och psykisk misshandel, grov våldtäkt etc etc.

Grejen är att ärkemiffot skyller hela sitt agerande på PTSD. Tror mer på att hen har borderline och neuropsykiatriska funktionshinder.

Känner väldigt många människor med PTSD till följd av sexuellt våld. Ingen av dem är våldsamma. Ingen av dem slår sönder saker, klottrar ner väggar etc och skyller ifrån sig på PTSD och hävdar att PTSD skulle få dem att bli okontrollerat våldsamma om de lämnas ensamma.

PTSD fungerar inte så som den här personlighetsstörda individen verkar tro att det gör. Känns som att hen självdiagnoserat.

Jag upplever att det är ett slag i magen på mig med PTSD att läsa om denna verklighetsfrånvända individs härjningar som till exempel när hen befann sig i förvar hur hen skyller sitt oacceptabla beteende där på PTSD och sexuellt övergrepp.
Tror du har helt rätt.
Han gömmer sig bakom nån egenhändigt hopsnickrad orsak och skyller på PTSD
PTSD är inte orsaken. Han är betydligt mera störd än så.
Citera
2020-10-01, 14:43
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djnoxxie

Forumfiles har väl inte reklam?
Jag ser då ingen i alla fall...

Men vill du vara helt utan reklam för PDF-filerna så kan du begära ut dem här
https://www.domstol.se/skaraborgs-ti...er-handlingar/
Citera
2020-10-01, 16:20
Medlem
djnoxxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hfuhruhurr
Forumfiles har väl inte reklam?
Jag ser då ingen i alla fall..
Men vill du vara helt utan reklam för PDF-filerna så kan du begära ut dem här
https://www.domstol.se/skaraborgs-ti...er-handlingar/
fast du använder förmodligen en Adblocker och därför ser du ingen reklam men prova på din telefon så får du upp reklam som är skadligt för din telefon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in