Citat:
Ursprungligen postat av
Frehleyy
Han säger ju mycket annat. Resten av familjen verkar jävligt obehaglig, men det kanske krävs att man själv vuxit upp under liknande förhållande för att förstå honom öht. Jag är själv kille i hans ålder och förstår. Inte för att jag försvarar honom men jag fattar.
Denna varelse är inte normal, han beskyller sin mor för sexuella övergrepp men kan inte ange detaljer vad som kan ha skett.
Han tolkar på sitt eget sätt. Fabulerar utifrån andras
liv och leverne.
Han har en diagnos förmodligen höggradig funktionsnedsättning.
Vekar ha skytt närhet, kramar och normal fysisk kontakt med föräldrarna,
vanligt är att dessa personer inte heller sköter sin hygien och det kan ha varit sådana handlingar som han kallar sexuella övergrepp, mamman har försökt tvätta och bada sin unge.
Personer med denna diagnos har ofta svårigheter med att tvättas av förälsrar i tidig ålder.
Han verkar helt i avsaknad av insikt vad hans funktionsnedsättning inneburit. Han har genom stöd från föräldrarna, lyckats upprätthålla en ihålig fasad genom att studera,resa och vagabondera.
Om han inte haft sina präktiga föräldrar så hade han redan i tonåren vart en luffare.
Han byter skepnad som en kameleont.
Street-smart förvisso men också idiotiskt då han inte har förmåga till vanligt logiskt tänkande.
Ett praktfall av sin diagnos grav störning/funktionsnedsättningen.
Borde låsas in resten av livet. Farlig ingen vanlig transa.
Familjemedlemmarna verkar alls inte konstiga,men mördaren är född med en stor brist
och alla familjemedlemmar har försökt möta honom som ett vanligt syskon som om han var normal.