2020-09-30, 13:34
Medlem
junkbords avatar
Kul med snygg-Calle. En personlig favorit när han spelade för Blåvitt.
Citera
2020-09-30, 14:09
Medlem
BarryHeros avatar
Elvan mot Ryssland lär ju bli en ren B-elva med tanke på att den åtföljs av två tuffa UNL-matcher. Lär väl bli nåt i stil med:
Johnsson

Krafth - Holmén - Helander - Bengtsson

Kulusevski - G. Svensson - Svanberg - Sema

S. Andersson - Isak

...

Främsta inhoppare: J. Larsson, M. Olsson, Starfelt, M. Johansson, K. Nordfeldt
Eller räknas Kulusevski in i A-elvan numera efter alla påtryckningar utifrån?
Citera
2020-09-30, 14:45
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero

Glöm att Kulusevski startar i nåt slags B-elva, då packar han och drar tillbaka till Italien.
Citera
2020-09-30, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Glöm att Kulusevski startar i nåt slags B-elva, då packar han och drar tillbaka till Italien.

Hade jag också gjort.
Citera
2020-09-30, 14:47
Medlem
Citat:
Elvan mot Ryssland lär ju bli en ren B-elva med tanke på att den åtföljs av två tuffa UNL-matcher. Lär väl bli nåt i stil med:
Johnsson

Krafth - Holmén - Helander - Bengtsson

Kulusevski - G. Svensson - Svanberg - Sema

S. Andersson - Isak

...

Främsta inhoppare: J. Larsson, M. Olsson, Starfelt, M. Johansson, K. Nordfeldt

Känns som att det kan bli Starfelt istället för Helander också.
Citera
2020-09-30, 14:57
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idkreallyknow
Känns som att det kan bli Starfelt istället för Helander också.
Jag tror att Helander startar mot Ryssland. Han lär inte starta i någon av UNL-matcherna så det vore konstigt att vila honom i träningsmatchen innan dess. Mitt tips är att Helander spelar i 90 minuter mot Ryssland medan Holmén och Starfelt byter av varandra i halvtid. Helander får agera stöttepelare bredvid de båda gröngölingarna Holmén och Starfelt.
Citera
2020-09-30, 15:00
Medlem
Citat:
Jag tror att Helander startar mot Ryssland. Han lär inte starta i någon av UNL-matcherna så det vore konstigt att vila honom i träningsmatchen innan dess. Mitt tips är att Helander spelar i 90 minuter mot Ryssland medan Holmén och Starfelt byter av varandra i halvtid. Helander får agera stöttepelare bredvid de båda gröngölingarna Holmén och Starfelt.

Sant, men tänkte på att Helander fick spela mot Portugal förra gången.
Citera
2020-09-30, 15:23
Medlem
Korders avatar
Tråkigt att Kulusevski och Claesson konkurrerar på samma position. Ser ju gärna båda i elvan.
Citera
2020-09-30, 16:11
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Ta hand om honom och var försiktiga, han är fortfarande chockad efter att ha blivit utbytt i senaste ligamatchen mot Roma.
Citera
2020-09-30, 16:39
Medlem
Smerchs avatar
Citat:

Det skulle vara rätt snyggt av Janne att ta ut honom så och låta honom bevisa för alla att han förtjänar att starta. Eftersom jag har stort förtroende för Janne tror jag att han kommer göra så.

Jag driver gärna tesen att bänkplatsen förra samlingen, utan förklaring, delvis var ett sätt att testa honom.
Citera
2020-09-30, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ta hand om honom och var försiktiga, han är fortfarande chockad efter att ha blivit utbytt i senaste ligamatchen mot Roma.

Som sagt stor skillnad på att bli utbytt av Juventus än Svenska landslaget av en som spelar i AIK.
Citera
2020-09-30, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Tråkigt att Kulusevski och Claesson konkurrerar på samma position. Ser ju gärna båda i elvan.

Claesson har faktiskt spelat på vänsterkanten också i Krasnodar på senaste om jag inte är ute och cyklar.

Så han konkurrerar väl både med Forsberg och Kulusevski.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in