2020-09-30, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Du är en idiot.

Bra, tack för upplysningen.
Citera
2020-09-30, 01:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Så pensionärerna är bättre undangömda i Rinkeby med flerfamiljshushåll, än de som lever som änkor på Östermalm?
OK, då vet jag.

Skönt att höra du har insett att även invandrarna har en hjärna att tänka med, till skillnad från stockholmssyndromet som är ute på äventyr med den hjärntvättade flocken.

Frågor på det?
Citera
2020-09-30, 02:00
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redshift
Trafikverket vill ha immunitet mot olyckor genom att rekommendera alla att köra för fort utan bromsar.

Brandförsvaret rekommenderar att elda ner kåken för att slippa bränder i framtiden.

Lät det där konstigt? Ja, därför att det är orimligt. Lika orimligt som att låta en smitta spridas för att bekämpa den.

Jag skiter fullständigt i vad stockholmssyndromet på FHM fantiserar ihop för galenskaper på hur en effektiv hantering av pandemin går till.

Frågor på det?

Om du slutar ljuga så kanske man kan tro dig, men det förstår du nog inte.
Citera
2020-09-30, 02:00
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av painkiler
Smittan kom från italien, den spreds dock inte.

Ja det får du givetvis backa upp med en trovärdig källa. Misstänker den kommer från F H M.
Karin Tegmark Wisell håller inte med dig:

https://www.aier.org/article/swedens-high-covid-death-rates-among-the-nordics-dry-tinder-and-other-important-factors/?fbclid=IwAR3T4TKHwh9WPkA-MBbXmGCe0s-V4dX9Kd7Ht0xzXTClO_PFOwgaikjVBa0

Karin Tegmark Wisell of Sweden’s Public Health Agency reported that when investigating the virus, they could “clearly see the enormous imports from Italy.”

Alltså llög de.

Edit:
De sa på pk att smittan kom från us, uk mfl.
Citera
2020-09-30, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Flockimmunitet är ett sjukligt koncept. Det är något man använder sig av i en vild population, inte i en domesticerad sådan. Det finns inte en fåraherde eller en svinaherde som använder sig av det. Man avlivar hela populationen och startar om. Har ni missat den lilla detaljen? Era jävla får!

Fast hur ska man annars bli av med viruset? Alla som försökt att bli av med det med lockdowns har ju misslyckats, och vaccin dröjer, vi vet inte ens om det blir något alls.
Citera
2020-09-30, 02:05
Avslutad
Citat:
Om du slutar ljuga så kanske man kan tro dig, men det förstår du nog inte.

Har du något att säga, eller kände bara stockholmssyndromet för att skriva av sig lite?
Citera
2020-09-30, 02:07
Avslutad
Citat:
Fast hur ska man annars bli av med viruset? Alla som försökt att bli av med det med lockdowns har ju misslyckats, och vaccin dröjer, vi vet inte ens om det blir något alls.

Du får kolla hur Taiwan bekämpade viruset utan lockdowns.

Befolkning: 20 millar.
Antal döda: 7
Antal lockdowns: 0

Frågor på det?
Citera
2020-09-30, 02:08
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ja det får du givetvis backa upp med en trovärdig källa. Misstänker den kommer från F H M.

https://www.aier.org/article/swedens-high-covid-death-rates-among-the-nordics-dry-tinder-and-other-important-factors/?fbclid=IwAR3T4TKHwh9WPkA-MBbXmGCe0s-V4dX9Kd7Ht0xzXTClO_PFOwgaikjVBa0

Karin Tegmark Wisell of Sweden’s Public Health Agency reported that when investigating the virus, they could “clearly see the enormous imports from Italy.”

Alltså llög de.

Edit:

Jösses, jag vet hur smittan spreds men inte hur. När man säger att smittan kom till UK från US så beror det på skitsnack för ingen vet för flygplanen flög som vanligt i början och spred smittan över hela världen.
Citera
2020-09-30, 02:08
Medlem
revodnebs avatar
Citat:

Det är ju det som är det fina i kråksången. Vi vet inte, men säg det då för helvete! Försiktighetsprincipen! Då kan jag åtminstone iaktta åtgärder som skyddar mig! Jag hatar politik, ett virus ska inte politiseras.
Citera
2020-09-30, 02:10
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Jösses, jag vet hur smittan spreds men inte hur. När man säger att smittan kom till UK från US så beror det på skitsnack för ingen vet för flygplanen flög som vanligt i början och spred smittan över hela världen.

Jag pratar om Sverige, inte UK.
Citera
2020-09-30, 02:10
Medlem
Citat:

Alltså llög de.

Edit:

du har ingen koll på vad det sa på pkn märker jag, så ta och lägg ner.
Citera
2020-09-30, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redshift
Du får kolla hur Taiwan bekämpade viruset utan lockdowns.

Befolkning: 20 millar.
Antal döda: 7
Antal lockdowns: 0

Frågor på det?

Har vi facit för viruset i Taiwan?
Vet vi att de inte har några mörkertal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem