Citat:
Ursprungligen postat av
Frozenpill
Hur vanligt r det med kvinnor som gr till Thaisalonger fr att f"Extra"? Det r nt jag blev nyfiken p nr jag var p min vanliga Thaisalong fr behandling senast. Dr knner jag tjejerna vldigt vl och har min favorit som jag bokar.
Nr jag kom stod det ett par damstvlar dr man skor av sej, jag tog plats i ett av dom tv rummen dr min masss satte igng p mej.
Efter halva tiden nr jag ligger p rygg brjar jag hra en del ljud genom den tunna vggen till andra rummet,jag tittar upp p min tjej som leende stter fingret ver munnen och fnissade. Nu koncentrerade vi oss t varandra men hrde ett vlknt ljud som man hr nr kvinnor har det sknt.
Nr jag r klar gr jag till duschen dr mter jag en rdblommig medellders kvinna med ett badlakan surrat runt sej.
Jag duschade tog p mej satte mej hos dom tre tjejerna pratade ver ett glas vatten och en apelsin, det brjade nrma sej stngningsdags och garinnan till stvlarna dk inte upp s jag tackade fr mej gick.
Nr jag kom till bilen ringde jag ett samtal under tiden ser jag hon med stvlarna komma ut frn salongen, tittade snabbt hger.. vnster innan hon skyndsamt avlgsnade sej.
Min frga r, finns det ngon hr som knner till om det hr fallet var en ovanlig tillfllighet eller om det r vanligt frekommande?
Jg hra hllt p ver tio r och skaffat mig mnga favoriter som jag snackat med. Ofta pratar man om salongen, vilka som jobbar dr osv. Man har ftt en bra koll p vem som ger salongerna och vilka tjejer som flyttar runt i Gtet. Jag har frgat alla om just tjejer och extra. Ingen av dom har gjort det, ingen har hrt om tjejer som ftt extra. Tvrtemot frsker de undvika att ge massage till tjejer fr att de inte fr slja extra. "Girls only go to serious thaimassage".
Det finns dock skert nn dam som r som vi, ldre fet och i stort behov av nn snygg som vill ge lite kroppskontakt.
Det finns en dom om sexuellt ofredande d en masss frskte teasa en tjej fr att bygga upp till frgan. Hon blev anmld och dmd fr sexuellt ofredande efter att ha pillat lite fr mycket i skran.