2020-09-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Ingen SARM åstadkommer tyvärr ensam båda de saker du önskar.

Om du inte vill köra AAS, vilket jag inte tycker du bör göra förrän du är tillräckligt påläst, så skulle jag rekommendera PPAR-antagonisten GW501516. Kallas även Cardarine.

Det ökar din uthållighet både konditions- och styrkemässigt. Har själv endast goda erfarenheter av att använda Cardarine.

Ok tack så mycke för svar
Finns de nån SARM som bränner fett på ett effektivt sätt, som jag kan kombinera med Cardarine.
Citera
2020-09-20, 23:28
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ingen SARM åstadkommer tyvärr ensam båda de saker du önskar.

Om du inte vill köra AAS, vilket jag inte tycker du bör göra förrän du är tillräckligt påläst, så skulle jag rekommendera PPAR-antagonisten GW501516. Kallas även Cardarine.

Det ökar din uthållighet både konditions- och styrkemässigt. Har själv endast goda erfarenheter av att använda Cardarine.

https://www.proteinbutiken.se/kosttillskott/prestationshojare-pwo/cardarine-gw501516.php
Den här du tänkte på?
Ursäkta att jag kom in i tråden och tog över, men hur bra funkar Cardarine, har tyvärr aldrig hört talas om det. Berätta lite mer, ska googla oxå självklart men undrar ifall det är samma som den på "proteinbutiken" som du använde.
Det verkar vara oklart om den är lagligt eller olagligt.

När jag läser nu om den här, så verkar det vara en kanon produkt. Får beställa hem innan deffperioden innan sommaren 2021.
Citera
2020-09-21, 11:45
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
https://www.proteinbutiken.se/kosttillskott/prestationshojare-pwo/cardarine-gw501516.php
Den här du tänkte på?
Ursäkta att jag kom in i tråden och tog över, men hur bra funkar Cardarine, har tyvärr aldrig hört talas om det. Berätta lite mer, ska googla oxå självklart men undrar ifall det är samma som den på "proteinbutiken" som du använde.
Det verkar vara oklart om den är lagligt eller olagligt.

När jag läser nu om den här, så verkar det vara en kanon produkt. Får beställa hem innan deffperioden innan sommaren 2021.

Tror inte riktigt på den butiken.

MVH
Citera
2020-09-21, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buddha420
Ok tack så mycke för svar
Finns de nån SARM som bränner fett på ett effektivt sätt, som jag kan kombinera med Cardarine.

Från Wikipedia:

[Cardarine] was abandoned in 2007 because animal testing showed that the drug caused cancer to develop rapidly in several organs.

Låter ju inte så bra!
Citera
2020-09-21, 14:44
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman
Från Wikipedia:

[Cardarine] was abandoned in 2007 because animal testing showed that the drug caused cancer to develop rapidly in several organs.

Låter ju inte så bra!

Mössen fick en hästdos, orkar inte leta fram studien nu men omräknat till en människa så pratar vi en absurd daglig dos.
Citera
2020-09-21, 17:59
Medlem
-Gustavssons avatar
Läs på mer, du lär dig aldrig något av att få någonting serverat på ett silverfat här i livet.
Citera
2020-09-21, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Mössen fick en hästdos, orkar inte leta fram studien nu men omräknat till en människa så pratar vi en absurd daglig dos.

Omräknat till människodos var lägsta dosen som gav cancer ca 40 mg.
Citera
2020-09-21, 20:39
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LowDoseSARM
Omräknat till människodos var lägsta dosen som gav cancer ca 40 mg.

Mössen fick över en lång tid, motsvarar typ 60 år för människor? Har för mig dosen var högre än så men du har kanske rätt.
Citera
2020-09-21, 22:12
Medlem
Citerar inte alla som svarat ang Cardarine här men nej jag skulle aldrig handla utav den sidan någon användare länkade, även om de hävdar att det är Cardarine i deras kapslar betvivlar jag det starkt.

Den ökade risken för cancer är som några redan svarat nästintill försumbar på mänskliga doser. Jag tar själv 20mg Cardarine per dag i 6-8v någon gång per år och det ökar min uthållighet enormt mycket både vad gäller konditionsträning och styrketräning.

Med uthållighet under styrketräningspassen menar jag då att även om det inte ger mig några ökningar rent styrkemässigt i det avseende att jag skulle kunna öka mina vikter i snabbare takt, så orkar jag långt fler reps och set.

Helt klart en intressant "SARM" (Cardarine är inte en SARM utan en PPAR-agonist, den binder inte till androgena receptorer).
Citera
2020-09-22, 18:10
Medlem
Citat:
Citerar inte alla som svarat ang Cardarine här men nej jag skulle aldrig handla utav den sidan någon användare länkade, även om de hävdar att det är Cardarine i deras kapslar betvivlar jag det starkt.

Den ökade risken för cancer är som några redan svarat nästintill försumbar på mänskliga doser. Jag tar själv 20mg Cardarine per dag i 6-8v någon gång per år och det ökar min uthållighet enormt mycket både vad gäller konditionsträning och styrketräning.

Med uthållighet under styrketräningspassen menar jag då att även om det inte ger mig några ökningar rent styrkemässigt i det avseende att jag skulle kunna öka mina vikter i snabbare takt, så orkar jag långt fler reps och set.

Helt klart en intressant "SARM" (Cardarine är inte en SARM utan en PPAR-agonist, den binder inte till androgena receptorer).

Intressant!!
Citera
2020-09-22, 18:44
Medlem
fnyrrs avatar
Stötte av en ren slump på information om att s-4 kan motverka prostataförstoring. Någon som vet mer om detta? Bättre än rad? Borde ju således vara ett bra alternativ att kasta med i högandrogena kurer?
Citera
2020-09-25, 10:24
Medlem
är på sista månaden av anavar, o behöver ju en pct efter.
fick hem rad140 av misstag när jag beställde nåt annat =)

kan jag hoppa på det under pct, eller ska jag vänta tills den är över ?

tänkte om jag behöver ha återställda testonivåer innan jag hoppar på den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in