2020-09-17, 17:47
Medlem
Hej! Till alla er som har tagit mk677, vad gör ni för sockret i blodet för att det ska gå ner? Metformin eller insulin?
Eller kör ni low carb hela dagen?
Tips tas emot gärna!
Citera
2020-09-17, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av idontusedrugs
Hej! Till alla er som har tagit mk677, vad gör ni för sockret i blodet för att det ska gå ner? Metformin eller insulin?
Tips tas emot gärna!
Keto hela dagen!
Citera
2020-09-17, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satrage
Keto hela dagen!

FOR REAL? shied them carbs though...
Funkade det bra för dig? och hur länge körde du keto/mk677?
Mvh
Citera
2020-09-17, 19:10
Bannlyst
Citat:
FOR REAL? shied them carbs though...
Funkade det bra för dig? och hur länge körde du keto/mk677?
Mvh

Kört keto sen årsskiftet, och mk-677 sen i början av april. Fungerar rätt bra tillsammans, tycker inte aptiten har ökat jättemycket, bara en aning. Kört i samband med cardarine, men den cyklar jag 12w on/off
Citera
2020-09-18, 00:42
Medlem
Citat:
Tips tas emot gärna!

Håll koll på blodsockret med blodsockermätare, är det för högt alldeles för ofta får du se över kostvanorna. Keto tar givetvis bort den faktorn helt men ska inte behövas i ditt syfte. Dra ner på snabba kolhydrater så ska det nog gå fint.
Citera
2020-09-18, 10:57
Medlem
Känns ju sjukt dumt att ta en PD och sen cutta ut carbs. Lite som ett nollsummespel då carbs är oerhört viktigt för din tillväxt.
Citera
2020-09-18, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Känns ju sjukt dumt att ta en PD och sen cutta ut carbs. Lite som ett nollsummespel då carbs är oerhört viktigt för din tillväxt.

This be true, men kanske switcha till långsamma kolhydrater mer än snabba? _
Det är blodsockret jag är lite orolig över så om du har tips?
Har införskaffat blodsocker mätare
Citera
2020-09-18, 14:36
Medlem
Citat:
This be true, men kanske switcha till långsamma kolhydrater mer än snabba? _
Det är blodsockret jag är lite orolig över så om du har tips?
Har införskaffat blodsocker mätare

Ja alltså undvik alltid godis, sötsaker etc när du använder någon typ av PD imo. Skippa vitargon i intran, den gör inte så mkt ändå. Men vanligt ris etc ska du kunna äta.
Citera
2020-09-18, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Ja alltså undvik alltid godis, sötsaker etc när du använder någon typ av PD imo. Skippa vitargon i intran, den gör inte så mkt ändå. Men vanligt ris etc ska du kunna äta.

hmm ska prova! Har blodsocker mätare, men ska man kanske skippa kolisarna på morgonen? Hjälper det ens?
För så som jag har förstått det rätt så släpper kroppen ut "socker" när du vaknar och sedan så tar väl pancreas hand om den?
Men om man skippar morgon kolisarna, och sedan äter dem 3 timmar senare, borde inte det underlätta eller pratar jag i natt mössan?
Mvh och tack för svar!
Citera
2020-09-20, 12:02
Medlem
Citat:
hmm ska prova! Har blodsocker mätare, men ska man kanske skippa kolisarna på morgonen? Hjälper det ens?
För så som jag har förstått det rätt så släpper kroppen ut "socker" när du vaknar och sedan så tar väl pancreas hand om den?
Men om man skippar morgon kolisarna, och sedan äter dem 3 timmar senare, borde inte det underlätta eller pratar jag i natt mössan?
Mvh och tack för svar!

MK677 höjer ditt IGF1 och din insulinkänslighet, du är konstant känslig för högt blodsocker.

Håll bara koll på ditt blodsocker så att det inte stiger för högt och undvik socker i alla former. Personligen skulle jag hålla mig till långsamma kolhydrater som inte ger samma skjuts i blodsocker.
Citera
2020-09-20, 22:21
Medlem
SARMS! Vilken är bäst för att bränna fett och bygger muskler?

Tja. Nån som vet vilken SARM man ska ta om man vill bygga muskler och bränna fett?
Senast redigerad av Buddha420 2020-09-20 kl. 22:42. Anledning: Vill ändra rubrik
Citera
2020-09-20, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buddha420
Tja. Nån som vet vilken SARM man ska ta om man vill bygga muskler och bränna fett?

Ingen SARM åstadkommer tyvärr ensam båda de saker du önskar.

Om du inte vill köra AAS, vilket jag inte tycker du bör göra förrän du är tillräckligt påläst, så skulle jag rekommendera PPAR-antagonisten GW501516. Kallas även Cardarine.

Det ökar din uthållighet både konditions- och styrkemässigt. Har själv endast goda erfarenheter av att använda Cardarine.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in