2019-02-13, 01:03
Medlem
Efter att läst inläggen i tråden måste jag bara göra ett statement.
Skrattade mig dubbelvikt att läsa om Ulf aka Rane B*rg, vilken bara var en pinsam mytoman och wannabe, som gjorde vad som helst för att få lite uppmärksamhet eller få för en stund hänga med de personer som hade status vid den tiden.
Han ljög friskt till höger och vänster om vad han gjort eller hade och tog på sig brott för att få respekt, något som bara hade motsatt effekt. Han var en omtalad pajas i Granloholm.
Han pratade tidigt om att byta namn till Ulf, främst för att han skämdes över det udda namnet, men också för att Rane var känt som en kuf man skrattade eller tyckte synd om.
Att han lyckats avla fram någon svagbegåvad son som med tvivelaktig sysselsättning förvånar mig inte det minsta, det går i arv tydligen och det är inget att vara stolt eller förtjäna respekt för.
Citera
2019-08-06, 09:53
Medlem
M*gnus S*monsson, är ju kvinnomisshandlare. Våldtäktsman. Och en STOR jävla luffare! Bästa polare med polisen också! Att ingen har gjort något åt den människan är en gåta!
Citera
2019-08-06, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DissAster
Efter att läst inläggen i tråden måste jag bara göra ett statement.
Skrattade mig dubbelvikt att läsa om Ulf aka Rane B*rg, vilken bara var en pinsam mytoman och wannabe, som gjorde vad som helst för att få lite uppmärksamhet eller få för en stund hänga med de personer som hade status vid den tiden.
Han ljög friskt till höger och vänster om vad han gjort eller hade och tog på sig brott för att få respekt, något som bara hade motsatt effekt. Han var en omtalad pajas i Granloholm.
Han pratade tidigt om att byta namn till Ulf, främst för att han skämdes över det udda namnet, men också för att Rane var känt som en kuf man skrattade eller tyckte synd om.
Att han lyckats avla fram någon svagbegåvad son som med tvivelaktig sysselsättning förvånar mig inte det minsta, det går i arv tydligen och det är inget att vara stolt eller förtjäna respekt för.

Samma med Ulf Rane och hans söner. Jag vet nog ingen som har något gott att säga om dom..
Citera
2019-08-23, 12:16
Medlem
Ingen som minns Rikard s*derberg? Lång ljus från granloholm
Citera
2019-09-12, 10:44
Medlem
Bumpar tråden lite med några namn.. Äre någon som vet något om tuppen?

Glen*ne Ols*in & hans bror Jim*ie/y

Sen kanske inte jätte kriminella, men är det någon som sitter på nå roligt skvaller om bröderna To*ny & Gör*n Dolk?
Citera
2019-09-13, 12:19
Medlem
Jimmy bor/har bott i trosa va? Rakad? Heter dom inte Mårtensson?
Citera
2019-09-26, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollmops
Jimmy bor/har bott i trosa va? Rakad? Heter dom inte Mårtensson?

Stämmer! Jo dom heter kanske Mårtensson, Glenne har dubbelnamn
Citera
2019-12-01, 23:43
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eobt
Bumpar tråden lite med några namn.. Äre någon som vet något om tuppen?

Glen*ne Ols*in & hans bror Jim*ie/y

Sen kanske inte jätte kriminella, men är det någon som sitter på nå roligt skvaller om bröderna To*ny & Gör*n Dolk?

T*ny och G*ran Dolk kände jag väl,har suttit på kåken med bägge tidigt 80 tal
Citera
2019-12-12, 07:42
Medlem
Ingen som har något "smaskigt" på någon från Timrå?
Citera
2020-03-10, 20:54
Medlem
ingen info om indalsligan som härjade som fan på 90 talet?
Citera
2020-09-23, 18:18
Medlem
johnnyknyckares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 861mannen
Samma med Ulf Rane och hans söner. Jag vet nog ingen som har något gott att säga om dom..

Av en jävligt konstig anledning sitter jag i Raymonds lägenhet i Sollefteå just nu. Med de förutsättningar han hade som barn kan jag säga att ”Ragge” gjort det jävligt bra och åstadkommit någonting i sitt liv jämfört med vad Robin och Rane har. Sist jag såg Raymond var han 6-7 år så jag kan bara erkänna mig imponerad av resultatet

Enligt Ragge så sitter Rane just nu på anstalt.
Robin verkar vara mer som farsan sin än Raymond...

Så, jag har faktiskt någonting positivt att säga.
I alla fall om Raymond...

http://www.bilddump.se/bilder/202009...9.128.135.jpeg
Citera
2020-09-23, 21:12
Medlem
Ninjors avatar
Någon som minns Roine? Bodde i Ljustadalen på 90-talet. Såg honom då och då men greppade aldrig riktigt varför han var näst intill ökänd i vissa kretsar.

Ett annat namn som man ofta hörde var Totte. Ska visst ha varit en "jävligt farlig" nynazist från Skönsberg. Vad var det för typ egentligen? Och vad gör han idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in