Citat:
Ursprungligen postat av
Almanacka2018
Jag förstod att det skulle gå åt pipsvängen för Danmark när de öppnade sina hjärtan för svenskar i somras.
Citat:
Ursprungligen postat av
trumpetfanfar
Och du har missat att den stora samhällsspridning av Corona i Sverige KOM JUST FRÅN DANMARK?
Dvs. den mutation av viruset som vart dominerat i Sverige kom via Danmark.
Och? Anser du det vara rätt att Sverige infekterar Danmark, bara för att en del av virusen i Sverige kom via Danmark?
Citat:
Ursprungligen postat av
trumpetfanfar
Herregud vilka syltriggar till "Svenskar" det finns här; Alla andra länder gör allt rätt, jag och Sverige gör allt fel, jag och Sverige är inte kapabla till någonting *buhuuu*
Det sorts "svenskar" som ägnar sig åt att häckla Danmark, kan jag vara utan.
Kan det vara så att du tillhör ett främmande folkslag, som försöker provocera fram osjämja mellan nordiska folk?
Citat:
Ursprungligen postat av
noreplies
Och du är fortfarande debil ser jag som fortfarande tro på fabeln att man bara smittar om man har symptom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Säkerligen smittar någon utan symptom men för helvete ska hela världen stänga ner pga det?
Det är inte bara någon enstaka som smittar utan symtom. En stor del av smittspridningen sker presymtomatisk, men även till viss del asymtomatiskt. Det har gjorts studier på hur mycket av smittan som sker på respektive sätt.
Anders Tegnell har hävdat att smittspridning utan symtom bara står för en liten del av smittspridningen. Genom att jämföra med vad experter i andra länder säger, så inser man att Anders Tegnell har stått och ljugit svenska folket rakt upp i ansiktet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Sista gången jag skriver detta men jag är sjökapten och har för närvarande befäl på offshore fartyg, min sambo är 100% norrländska. Skrattretande och pinsamt att du försöker attackera min person i din frustration och rädsla.
Klagar du på att andra skribenter attackerar dig som person? Har du läst dina egna inlägg?
Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Denna tråd består till 90% av infantila irrationellt tänkande stackare som märkligt nog önskar att digerdöden V2 är här.
Det där var ett av dom löjligaste försöken att tillskriva meningsmotståndare hemska åsikter. Du är en legitimerad tramspelle.