Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-09-23, 16:54
Medlem
selusts avatar
Hur mkt bättre priser kan man få för större mängder säg ett hg eller kg?
Citera
2020-09-23, 16:58
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selust
Hur mkt bättre priser kan man få för större mängder säg ett hg eller kg?

Generellt sett så vill alla händer dubbla sin investering, så om du betalar 1000 kronor för 1g har kranen köpt 100g för 50 000, personen som sålde 100g köpte 1kg för 250 000 osv. Detta är självklart inte 100% sanningen, men överlag är det dessa förhållningsregler man bör förhålla sig till när man "förhandlar" om bättre priser.
Citera
2020-09-24, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Generellt sett så vill alla händer dubbla sin investering, så om du betalar 1000 kronor för 1g har kranen köpt 100g för 50 000, personen som sålde 100g köpte 1kg för 250 000 osv. Detta är självklart inte 100% sanningen, men överlag är det dessa förhållningsregler man bör förhålla sig till när man "förhandlar" om bättre priser.
Du hittar absolut inte bra ladd för 250000 kgt.
Minimum 400000 skulle jag säga få har du fått ett ett väldigt bra pris om det är runt 70-80%
Hos min kran ligger 100 på 56, men då är det rent 79% 83% 77% (3 ställen från kakan) testat på energycontrol.
Citera
2020-09-26, 19:00
Medlem
Finns det sätt att skynda på processen för laddet att lämna kroppen?
Citera
2020-09-28, 21:27
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampan27

Benzo, vätaka, mat och vila.
Citera
2020-09-29, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampan27

Mycket mat och vätska. Citron vatten. Se till att ha salt i kroppen så vätskorna du dricker inte rinner rakt igenom.
Citera
2020-09-30, 01:17
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Varför får jag mest ångest av kola? Har dragit kola många gånger så är erfaren, men ändå samma visa varje gång med ångesten såvida jag inte är väldigt packad.

Just nu håller jag mig nykter från allt en period men dom senaste helgerna har jag börjat rena mitt ladd med aceton, vilket bör generera ett riktigt potent och rent ladd. Men inte får jag ett skönare eller bättre rus för det. Inbillade mig ofta att det skulle vara banket i laddet (koffein mm) som skapade obehaget i ruset, men tydligen inte...

Med amfetamin däremot får jag ett riktigt skönt och bra rus. Ett lugn med eufori utan någon stress eller ångest. Amfetamin rör jag dock extremt sällan pga att rusets långa rustid gör att man slarvar med sömn och käk. Jag önskar att kokain skulle ge mig en likande effekt.

För att becknarna nu för tiden bankar skiten med tex supermix som bl.a. innehåller Levo. Detta ämne, som egentligen är avmaskningsmedel för hundar, försvinner inte vid tvätt. Den boostar dock kokset på ett rätt så ångestfyllt sätt, det smakar nästan likadant och det ser ut som bra pulver.

Sen kan ju längre och mer frekvent bruk också utlösa den ångestkänslan dessvärre.

I början är det alltid spännande med ladd, det är nytt, känns unikt och lyxigt och inte så farligt. Men efter x antal års stretande emot frekventa kokshelger börjar man känna en viss besvikelse och skam att man inte kunnat avstå den helgen, denna känsla sitter i bakhuvudet som man egentligen undviker och inte vill erkänna varken för sig själv eller andra.

Då blir det till slut mer än börda än kul.
Därför bör denna drog endast användas vid speciella tillfällen, hålla hög kvalitet och man bör ta det när man är glad och har en bekymmersfri nästa dag utan en massa måsten.
Citera
2020-09-30, 01:21
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OTX
Skönt att höra blir och testa igen och hoppas det fungerar bättre. Denna gång blev man enbart ett tix mongo och nykter suck

Det är precis så man fastnar

Klassiska fällan liksom
Citera
2020-10-04, 01:01
Medlem
En fråga, jag använder inte Kokain men min vän använder små mängder dagligen sedan några månader tillbaka.

Förstår att detta inte är optimalt och han har nu slutat efter en händelse.
Han gick till gymmet efter att inte ha intagit på 20 timmar.
Han gjorde 15 minuters cardio och sedan lite vikter.
Efter han kom ut från gymmet svimmade han och var var avsvimmad ca 2-3 minuter. De första 20 sekunderna hade han några slags kramper och skakade.

Efter han kräkts och fått vatten med citron och socker mår han som vanligt.

Någon som har en medicinsk förklaring då min vän oroar sig enormt.
Tack på förhand.
Citera
2020-10-04, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
En fråga, jag använder inte Kokain men min vän använder små mängder dagligen sedan några månader tillbaka.

Förstår att detta inte är optimalt och han har nu slutat efter en händelse.
Han gick till gymmet efter att inte ha intagit på 20 timmar.
Han gjorde 15 minuters cardio och sedan lite vikter.
Efter han kom ut från gymmet svimmade han och var var avsvimmad ca 2-3 minuter. De första 20 sekunderna hade han några slags kramper och skakade.

Efter han kräkts och fått vatten med citron och socker mår han som vanligt.

Någon som har en medicinsk förklaring då min vän oroar sig enormt.
Tack på förhand.

Svårt att förklara utan att ha träffat eller gjort tester. Mest sannolikt är dock att kroppen/huvudet är slut och behöver vila. Rekommendera mycket sömn och lilångsammare och mildare träning tills kroppen känner sig redo. Försök få din kompis till att äta mycket, salta maten rikligt och minst 3L vatten per dag.
Citera
2020-10-04, 06:06
Medlem
fan alltså jag har massiva problem med denna skiten, har dragit i ca 4g någorlunda kvalitet under natten. lovar alltid mig själv att ikväll blir det bara något glas whiskey o en öl till maten, INTE LADD. sen efter några glas är suget efter ladd så påtagligt att det blir en självklarhet o köpa. känner mig fruktansvärt kass och är besviken på mig själv, men känner igen mönstret. Detta har varit återkommande sedan kanske två år. Nu med AT o ångest intalar jag mig att inte igen! Sen går det nån vecka och jag agerar egentligen utan att tänka efter. Nästan lite rädd nu för hjärtat håller på hoppa ur bröstkorgen o mår illa osv. kan inte somna heller. Skjut mig
Citera
2020-10-04, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drimopolis
Svårt att förklara utan att ha träffat eller gjort tester. Mest sannolikt är dock att kroppen/huvudet är slut och behöver vila. Rekommendera mycket sömn och lilångsammare och mildare träning tills kroppen känner sig redo. Försök få din kompis till att äta mycket, salta maten rikligt och minst 3L vatten per dag.

Tack för ditt svar. Ja, nu får han bygga upp sig sakta efter detta. Bygga muskler kan inte vara en prioritering just nu.
Saltet är det bra råd så inte vattnet rinner rakt igenom.
Sån tur var lyckades en vän trycka honom mot en vägg innan han svimmade så han inte föll i betongen. Han är den där typen som tror han är odödlig så han har bara kört tills detta nu hände.
Tydligen såg det ut som ett slags EP anfall de första 20 sekunderna han var avsvimmad.

Men jag skulle tro att det är långsökt att han lider av något annat än att han pressat kroppen och hjärnan för hårt. Varje dag måste ju bli för mycket om man inte sover ordentligt och slarvar med mat. I går fick jag veta att han avskyr att dricka vatten Men det får han börja gilla nu. Han har inget val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in