Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-08-16, 23:38
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
tack för svar! Japp efter semestern nästa vecka ska ja ha uppehåll. Har även tänkt besöka läkaren (är livrädd för doktorer osv då ja är rädd ja har dödlig sjukdom som inte är upptäckt) hos läkaren ska ja då fråga om mitt besvär, dem har tystnadsplikt så ja antar jag kan säga ja brukat kola. Antar dem kmr ta blodprov osv.

Ska nog köpa nått på apoteket som smörjer näsan, har kört jäkligt mkt nässpray på vardagarna p.g.a. kolan på helgen hehe så får bli nån mild typ efter typ två års kurande med MENTHOL nässpray.

till och med nässpray varje dag under lång tid är beroendeframkallande sjukt nog.
antar det torkar ut slemhinnorna till sist, speciellt på vintern då det redan är så kallt.
Citera
2020-08-19, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
till och med nässpray varje dag under lång tid är beroendeframkallande sjukt nog.
antar det torkar ut slemhinnorna till sist, speciellt på vintern då det redan är så kallt.
japp de är också en av mina teorier att de den som fuckat upp också då ja använt mkt nässpray till å från..
Citera
2020-08-19, 21:23
Medlem
Bertil85s avatar
Använd saltvatten (saltvattenspray) till näsan när ni knarkar. Bättre och skonsammare än förkylnings-nässpray.
Citera
2020-08-20, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Använd saltvatten (saltvattenspray) till näsan när ni knarkar. Bättre och skonsammare än förkylnings-nässpray.
Tack för tips. Tar Kokain ibland lite för ofta...

Men fan, om jag får välja endast EN substans (Klonazepam ligger delad etta pga epilepsi) att ta då och då är det fan Kokain alltså.
Citera
2020-08-27, 17:16
Bannlyst
Kokain, som fan imorgon. 85% rent. Jag har i tre veckor överlevt på sisådär 40% ladd, vilket är pissdåligt imo.

Ska koka ett gram och röka i hemmabyggd bong. Hoppas jag får ut 850 mg per gram dårå.

Kokade ~90% rent kola en gång och rökte i bong. Kändes som att hjärnan skulle sprängas.
Citera
2020-09-01, 05:08
Medlem
Hej! Jag undrar bara funkar Atarax att ta samtidigt som man har tagit kokain för att "varva ner" ? Eller är Atarax alldeles för svagt? 🤓😅 Har letat överallt men hittar inte 🤦🏻‍♀️
Citera
2020-09-01, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaMenNejTyp
Hej! Jag undrar bara funkar Atarax att ta samtidigt som man har tagit kokain för att "varva ner" ? Eller är Atarax alldeles för svagt? 🤓😅 Har letat överallt men hittar inte 🤦🏻‍♀️

Du får inte särskilt mycket hjälp av Atarax men det är ju inte verkningslöst så bättre än inget om du ska försöka sova.
Citera
2020-09-03, 21:50
Medlem
När jag har sex på ladd så måste jag ofta stanna upp för att dricka vatten för min mun är så extremt torr, går detta att på något sätt bli av med eller lindra eller ngt?

Alltid lika tråkigt att behöva stanna upp för att hämta vatten..
Citera
2020-09-04, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Keminörd
När jag har sex på ladd så måste jag ofta stanna upp för att dricka vatten för min mun är så extremt torr, går detta att på något sätt bli av med eller lindra eller ngt?

Alltid lika tråkigt att behöva stanna upp för att hämta vatten..
det finns ju såna där salivin. Testa det . smakar ganska gott också
Citat:
En sockerfri, salivstimulerande tablett vid muntorrhet. Som sötningsmedel används lycacin och xylitol.

Finns i smakerna frukt och krusbär.
På apotetket
Citera
2020-09-05, 21:24
Varför får jag mest ångest av kola? Har dragit kola många gånger så är erfaren, men ändå samma visa varje gång med ångesten såvida jag inte är väldigt packad.

Just nu håller jag mig nykter från allt en period men dom senaste helgerna har jag börjat rena mitt ladd med aceton, vilket bör generera ett riktigt potent och rent ladd. Men inte får jag ett skönare eller bättre rus för det. Inbillade mig ofta att det skulle vara banket i laddet (koffein mm) som skapade obehaget i ruset, men tydligen inte...

Med amfetamin däremot får jag ett riktigt skönt och bra rus. Ett lugn med eufori utan någon stress eller ångest. Amfetamin rör jag dock extremt sällan pga att rusets långa rustid gör att man slarvar med sömn och käk. Jag önskar att kokain skulle ge mig en likande effekt.
Citera
2020-09-08, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Varför får jag mest ångest av kola? Har dragit kola många gånger så är erfaren, men ändå samma visa varje gång med ångesten såvida jag inte är väldigt packad.

Just nu håller jag mig nykter från allt en period men dom senaste helgerna har jag börjat rena mitt ladd med aceton, vilket bör generera ett riktigt potent och rent ladd. Men inte får jag ett skönare eller bättre rus för det. Inbillade mig ofta att det skulle vara banket i laddet (koffein mm) som skapade obehaget i ruset, men tydligen inte...

Med amfetamin däremot får jag ett riktigt skönt och bra rus. Ett lugn med eufori utan någon stress eller ångest. Amfetamin rör jag dock extremt sällan pga att rusets långa rustid gör att man slarvar med sömn och käk. Jag önskar att kokain skulle ge mig en likande effekt.
Jag rycker den här frågeställningen är mer relevant.
Varför tar du kola om du får ångest av det?

Ladddt blir inte 95%igt bara för du doppar det i lite aceton..
Citera
2020-09-08, 19:54
Medlem
Är det någon som använt sig av uttrycket snorsocker någon gång? Direkt översättning av booger sugar. Är jag myntaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in