2020-09-22, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WheelofFortune
Du kan ju inte på allvar argumentera för att problemet med dessa kvinnor är att de dejtar utanför sin ras medan du själv är stolt över att du gör det. På vilket sätt anser du att någon ska kunna ta dig seriöst när du uppenbart har problem med enkel logik?

On topic: BLM har ingen plats inom sport generellt sätt. Är så sjukt trött på att alla artister från Zara Larsson, till komiker så som Betner - till diverse sportutövare hela tiden ska vara "aktivister". Finns ingenstans man kan gå längre utan att få vänsterskiten nerkörd i halsen.

Det kommer bli dyrt med alla rep som måste köpas
Citera
2020-09-22, 06:48
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Ett av de mest korkade inläggen på tråden. Knäböjningen var ju en protest mot rasism. Det handlar om alla människors lika värde. Det ställer du tydligen inte upp på. Det är bra att du gömmer dej i skämskudden. Men inte för att du är svensk utan för ditt urdumma inlägg. Väx upp!!!

Nej, knäböjningen var inte för att protestera mot "rasism". BLM är en organisation som skjutit ihjäl barn och som regelbundet utövar terrorism, mördar, våldtar, bränner, osv. Det är en oerhört kontroversiell organisation även i USA.

Detta visar bara varför vänstersvenskar är dumma i huvudet. Ni vet inte ens vad ni knäböjer inför. Läs på. Att ni indirekt förespråkar folkmord på våra vita i USA är helt sjukt. Ni borde fan buras in för hets mot folkgrupp och för medhjälp till terrorism samt anstiftan till brott mot mänskligheten.

Ni är inte "goda" på något sätt, ni äcklar mig, om jag skulle se någon stötta BLM skulle jag 100% se det som anstiftan till folkmord på mina vita amerikanska familjemedlemmar. Om ni inte vet vad ni pratar om ska ni bara sitta ner och hålla tyst. Inte gå ut och manifestera politiskt sätt om skit ni inte har en aning om.
Citera
2020-09-22, 06:55
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
Tror inte det är Zara larssons fel eller bentners. Du får skylla på den konformistiska svenska kulturen som inte tillåter eller ser på avvikare med blida ögon. Ingen vill bli en socialt utstött. Det gör att många biter i det sura äpplet och spelar med.

Jag har full förståelse för att vissa individer, ibland, måste avstå från att skylta med sina politiska åsikter på t.ex. arbetsmöten eller dylikt. Politik bör ju oftast heller inte höra till en arbetsplats.

Däremot så har jag 0 förståelse för Zara Larsson eller Betner, de håller ju inte bara tyst, de är ju aktiva krigare för ideologin. De är ju på framkanten med sin antirasism och den extrema feminismen - de attackerar ju alla som inte håller med. Detta måste ju ändå vara mycket värre...
Citera
2020-09-22, 07:00
Medlem
dentages avatar
Citat:
Däremot så har jag 0 förståelse för Zara Larsson eller Betner, de håller ju inte bara tyst, de är ju aktiva krigare för ideologin. De är ju på framkanten med sin antirasism och den extrema feminismen - de attackerar ju alla som inte håller med. Detta måste ju ändå vara mycket värre...
Kan ju även det vara ett sätt att bli accepterad i den ideologiskt marinerade gruppen. Titta så antirasistisk jag är jag är en av er! En typ av signalerande både för gruppen och alla fans dom har. Vad dom egentligen tycker kanske dom inte säger, eller aldrig säger.
Citera
2020-09-22, 07:01
Medlem
Citat:
Du kan ju inte på allvar argumentera för att problemet med dessa kvinnor är att de dejtar utanför sin ras medan du själv är stolt över att du gör det. På vilket sätt anser du att någon ska kunna ta dig seriöst när du uppenbart har problem med enkel logik?

On topic: BLM har ingen plats inom sport generellt sätt. Är så sjukt trött på att alla artister från Zara Larsson, till komiker så som Betner - till diverse sportutövare hela tiden ska vara "aktivister". Finns ingenstans man kan gå längre utan att få vänsterskiten nerkörd i halsen.

Därför det är skillnad att dejta vita arier och svarta n*gr*r, förstår du väl? Asiatiska kvinnor knullar någon som är högre än dem själv, medan vita kvinnor inte gör det. Förstår du nu?
Citera
2020-09-22, 07:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
https://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget-knabojer-efter-stora-proteserna/

https://d.cdn-expressen.se/images/dc/5a/dc5aab62bd8b4d35b0927da8c4203f89/16x9/314@60.jpg

Visst. Ingen bryr sig om damfotboll eller damfotbollsspelare varken vad de gör på eller utanför planen men detta var lite väl magstarkt.
11 ”kvinnor” som unisont går ned på knä för BLM... Jag blir faktiskt lite äcklad.

Vad tycker ni?

Det är pinsamt, tycker jag.

Är det en markering mot Ungern är det dubbelt pinsamt. Pisslandet Sverige försöker hävda sig mot Ungern.

Hoppas Ungern vann matchen. Nu vet jag iofs att svenska slynor som spelar fotboll är bra. Jag ville de skulle ut från VM (eller var det EM?) när de istället gick till final.
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2020-09-22 kl. 07:23.
Citera
2020-09-22, 07:06
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Därför det är skillnad att dejta vita arier och svarta n*gr*r, förstår du väl? Asiatiska kvinnor knullar någon som är högre än dem själv, medan vita kvinnor inte gör det. Förstår du nu?

Nej, därför att din logik inte hänger ihop. Din logik:

1) Vita kvinnor dejtar lägre stående raser, därför är de sjuka i huvudet
2) Jag själv dejtar också lägre stående raser, därför är det jag gör bra

Ni är ju för fan likadana. Utfallet blir ju samma sak: ett multikulturellt samhälle med problem. Även om asiater är mer skötsamma än muslimer så har jag ingen önskan om att Sverige ska bli en Kinesisk lydstat som Australien eller Kanada håller på att bli, bara för att du ska få smaka på lite fitta.

Sluta dra in en massa icke-europeer in i Europa. Eller dra härifrån.

On topic: finns väl heller inga bevis för att vänsterfeministerna i landslaget knullar svarta. Verkar ju främst vara du som projicerar dina egna interracial fetishes. Känns mer som att de är vänsterblivna och försöker hoppa på det senaste modet. Trots allt, så dejtar ju de flesta feminister som hatar vita män ändå vita män.
Senast redigerad av WheelofFortune 2020-09-22 kl. 07:20.
Citera
2020-09-22, 08:02
Medlem
Citat:
Nej, därför att din logik inte hänger ihop. Din logik:

1) Vita kvinnor dejtar lägre stående raser, därför är de sjuka i huvudet
2) Jag själv dejtar också lägre stående raser, därför är det jag gör bra

Ni är ju för fan likadana. Utfallet blir ju samma sak: ett multikulturellt samhälle med problem. Även om asiater är mer skötsamma än muslimer så har jag ingen önskan om att Sverige ska bli en Kinesisk lydstat som Australien eller Kanada håller på att bli, bara för att du ska få smaka på lite fitta.

Sluta dra in en massa icke-europeer in i Europa. Eller dra härifrån.

On topic: finns väl heller inga bevis för att vänsterfeministerna i landslaget knullar svarta. Verkar ju främst vara du som projicerar dina egna interracial fetishes. Känns mer som att de är vänsterblivna och försöker hoppa på det senaste modet. Trots allt, så dejtar ju de flesta feminister som hatar vita män ändå vita män.

Du förstår fortfarande inte. Jag är man och för oss män är det okej att ha sex med vem vi vill, men vi bör undvika att skaffa barn med vissa grupper. För kvinnor är det annorlunda krav, dem har ingen självrespekt om de har sex med någon förutom vita. Hyckleri kan vissa tycka men bibeln och äldre skrifter förespråkar precis samma saker som mig, det systemet fungerar bäst.
Citera
2020-09-22, 08:49
Medlem
jackdaniels1098s avatar
Fyfan sånt här äcklar mig. Bojkotta flatorna för all framtid.
Citera
2020-09-22, 09:14
Medlem
Skall dom knäböja även inför matchen mot Island? I så fall hoppas jag dom blir kvar i den ställningen matchen igenom.
Citera
2020-09-22, 11:18
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Du förstår fortfarande inte. Jag är man och för oss män är det okej att ha sex med vem vi vill, men vi bör undvika att skaffa barn med vissa grupper. För kvinnor är det annorlunda krav, dem har ingen självrespekt om de har sex med någon förutom vita. Hyckleri kan vissa tycka men bibeln och äldre skrifter förespråkar precis samma saker som mig, det systemet fungerar bäst.

Om du bara klarar av att tänka med din kuk och baserar din politiska övertygelse på vart ditt könsorgan pekar, så kanske du borde överväga en överförmyndare, eftersom du inte är kapabel nog att göra rationella avvägningar med din hjärna. Politiska åsikter ska baseras på logik och inte på primitiva djuriska drifter. Sådana människor som inte klarar av objektivt, konsekvent tänkande utan styrs av sina impulser kan argumenterbart inte anses vara myndiga.

Tycker inte du verkar ha självrespekt, du verkar inte bete dig civiliserat överhuvudtaget. Tänker inte svara dig mer, det är uppenbart att du inte har utvecklats på ett normalt sätt. Från dina inlägg tolkar jag en emotionellt labil människa.
Senast redigerad av WheelofFortune 2020-09-22 kl. 11:29.
Citera
2020-09-22, 11:49
Medlem
PK-befriads avatar
Fårskallehonorna knäböjer för förövarna:

"In 2013, of the approximately 660,000 crimes of interracial violence that involved blacks and whites, blacks were the perpetrators 85 percent of the time.

If New York City were all white, the murder rate would drop by 91 percent, the robbery rate by 81 percent, and the shootings rate by 97 percent.

In an all-white Chicago, murder would decline 90 percent, rape by 81 percent, and robbery by 90 percent."

https://www.amren.com/archives/reports/the-color-of-crime-2016-revised-edition/

Avsaknaden av känsla för sanning, moral och rättvisa är slående hos dagens PK-kvinnor. Mediala spindoktorer (med speciella näsor) har totalt duperat dessa honor till att hylla det stora ingentinget som kommer för att sluka dem.
Senast redigerad av PK-befriad 2020-09-22 kl. 12:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in