2020-09-21, 21:20
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Nej det är ju en fullständig missuppfattning.

Ge dig nu trollpacka. Gå och lägg dig.
Citera
2020-09-21, 21:27
Medlem
BloodRedMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Nej det är ju en fullständig missuppfattning.

Du är fan dummare än tåget. Gå och lägg dig för fan.
Citera
2020-09-21, 21:29
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Ge dig nu trollpacka. Gå och lägg dig.
Vad babblar du om trollgubbe. Ni lyckades få mej att ge mej tidigare i dag . Men det gör jag inte nu.
Citera
2020-09-21, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Min bäste herre, vilka tror du styr Svenska Fotbollsförbundet? RF styr all idrott i Sverige som överförbund till alla idrottsförbund. Sitter du på årsstämman i RF ser du snart att det är politik som dryftas. Det är Riksdagens och Regeringens idrottsvisioner och politiska beslut om idrott och folkhälsan som dryftas.

Alla är välkomna i idrottens värld och det är något som länge har stått i visionen.

Svenska Fotbollsförbundet är ansvariga för media- och presshantering för både herr- och damlandslaget. Dylika aktioner är med andra ord både godkända och påhejad av fotbollsförbundet. Visst går det i viss mån att peka på RF men i en sådan jämförelse skulle vi kunna likväl kunna peka på regeringen som stödjer de både med våra skattepengar.
Citera
2020-09-22, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Svenska Fotbollsförbundet är ansvariga för media- och presshantering för både herr- och damlandslaget. Dylika aktioner är med andra ord både godkända och påhejad av fotbollsförbundet. Visst går det i viss mån att peka på RF men i en sådan jämförelse skulle vi kunna likväl kunna peka på regeringen som stödjer de både med våra skattepengar.
Citera
2020-09-22, 05:28
Medlem
xx73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marshalnr9
Bra att feministerna får smaka på att uppföra sig. Det behöver dom.
Jag är dock förvånad att BLM trumfar feminismen. Jag trodde det skulle stanna vid bockningen av vita taskar.
Det lär dock bli så efterhand. Vita kvinnor böjer sig bara så länge det smärtar dom vite herrarna.
Fast dom svenske slapptaskarna kan dock ha det, dom gillar ju att förnedra sig och låta kvinnan bestämma. Bäst är det när vita kvinnor våldtas av afrikaner med pinne i näsan. Inför sina vita taskar.

Jag är förvånad över att dina två senaste meningar inte ledde till avstängning. Att människor som du får använda sig av en plattform som denna för att dela med sig och tom sprida sina förruttnade tankar och värderingar är så fel och tragiskt. Är det priset vi behöver betala för rätten till yttrandefrihet så är frågan om inte rätten att sätta munkavle borde övervägas. (Iofs går vi ju sakta med på det själva eftersom Covid-masken sannolikt är en mjukstart inför ett ökat tystande av människor.) I övrigt håller jag med TS och undrar hur många idag som faktiskt tänker efter lite själva och vågar stå för (även IRL utanför FB) att man inte tycker PK samt förstår det högre syftet bakom många av de " drev" som skapas av MM.
Citera
2020-09-22, 05:32
Medlem
2020-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xx73
Jag är förvånad över att dina två senaste meningar inte ledde till avstängning. Att människor som du får använda sig av en plattform som denna för att dela med sig och tom sprida sina förruttnade tankar och värderingar är så fel och tragiskt. Är det priset vi behöver betala för rätten till yttrandefrihet så är frågan om inte rätten att sätta munkavle borde övervägas. (Iofs går vi ju sakta med på det själva eftersom Covid-masken sannolikt är en mjukstart inför ett ökat tystande av människor.) I övrigt håller jag med TS och undrar hur många idag som faktiskt tänker efter lite själva och vågar stå för (även IRL utanför FB) att man inte tycker PK samt förstår det högre syftet bakom många av de " drev" som skapas av MM.
Finns dock inte mycket som är sexigare än när svenska flickor blir dominerade av riktiga män (riktiga män, alltså afrikaner och utländska män)
Citera
2020-09-22, 05:38
Bannlyst
Hbtq-rörelsen och feminister vill visa sin lojalitet för de rasifierade, inte så konstigt. Systemet att vaka över vän-nätverkets axlar är den i särklass starkaste revolutionsmetoden mänskligheten skådat.
Det är den revolutionen som just nu omdanar sverige i grunden, dvs det som hbtq-, kvinno- och invandrarhatare protesterar mot bla här på fb.
Citera
2020-09-22, 05:42
Medlem
xx73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
Finns dock inte mycket som är sexigare än när svenska flickor blir dominerade av riktiga män (riktiga män, alltså afrikaner och utländska män)

En till avskyvärd kommentar. Sorgligt att veta att du kanske går bredvid mig på gatan.
Citera
2020-09-22, 06:18
Medlem
dentages avatar
Är vissa delar av samhället lättare att manipulera än andra? Sedan kan jag tänka mig att det grupptryck som finns gjorde det omöjligt för avvikande åsikter att komma till tals. Knäböjer du inte så blir du inte uttagen i nästa A-landskamp. Eller så kommer du att bli utbytt eller något i den stilen.
Citera
2020-09-22, 06:37
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Wow, du är naiv. Bara för att de inte har några afrikanska FB vänner så betyder det inte att dem inte knullar dem hejvilt på Tinder i det hemliga. Du måste känna kvinnor väl för att dem ska våga avslöja dessa saker.

Du kan ju inte på allvar argumentera för att problemet med dessa kvinnor är att de dejtar utanför sin ras medan du själv är stolt över att du gör det. På vilket sätt anser du att någon ska kunna ta dig seriöst när du uppenbart har problem med enkel logik?

On topic: BLM har ingen plats inom sport generellt sätt. Är så sjukt trött på att alla artister från Zara Larsson, till komiker så som Betner - till diverse sportutövare hela tiden ska vara "aktivister". Finns ingenstans man kan gå längre utan att få vänsterskiten nerkörd i halsen.
Citera
2020-09-22, 06:40
Medlem
dentages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WheelofFortune
On topic: BLM har ingen plats inom sport generellt sätt. Är så sjukt trött på att alla artister från Zara Larsson, till komiker så som Betner till sportutövare hela tiden ska vara "aktivister". Finns ingenstans man kan gå längre utan att få vänsterskiten nerkörd i halsen.
Tror inte det är Zara larssons fel eller bentners. Du får skylla på den konformistiska svenska kulturen som inte tillåter eller ser på avvikare med blida ögon. Ingen vill bli en socialt utstött. Det gör att många biter i det sura äpplet och spelar med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in