Var det ungefär så här "tyskhororna" betedde sig under andra världskriget?
Ja.
Man önskar att man kunde vara där, för att sparka dem i ansiktet. Annat förtjänar de inte. I och för sig är damfotboll så jävla tråkigt och intetsägande, politiska aktioner är det som blir kvar efter att hela laget slickat och fistat varandra.
Såg du matchen?
Det gjorde jag så håll käften.
Dom missade öppet mål från en meter 2 gånger och spelade med en hora mer då Ungerns målvakt blivit utvisad.
20-0 borde det blivit minst, Ungern hade inte ett skott på mål.
Svenska tjejerna var helt värdelösa.
Kvinnor är känslostyrda små varelser, och när de tvingas in i medias rampljus ökar bara deras interna förväntningar på sig själva att göra allt i sin makt för att blidka rådande status quo och passa in.
Att ge kvinnan rösträtt har alltid varit ett misstag; att ge henne plats i TV-rutan är däremot helt i sin ordning, så länge man inte förväntar sig att hon ska bete sig utanför sin natur. Det här är en av anledningarna till att jag, som tydligen är rätt snygg, har väldigt lätt för att knulla tjejer på Tinder, men aldrig lyckas behålla en flickvän. Mina åsikter går aldrig hem hos damerna, som - till råga på brist på kritiskt tänkande - tycks sakna självinsikt.
Det är tur att jag i egenskap av nihilist sedan länge övergivit min biologiska drift att skaffa barn, då det dels skulle innebära att ungen sadlas med en morsa med osunda åsikter (om jag inte mot förmodan hittar en tjej som delar dessa åsikter, vilket är nålen i höstacken) och dels att tvinga in ett liv i denna köttkvarn vi kallar Sverige anno 2020, där svenskar bespottas, urineras på, våldtas, rånas och förlöjligas. Vid första tillfälle min unge utsätts för detta skulle jag mörda förövaren, och att offra 16 år till livstid för att bejaka min biologiska drift känns som ett, i bästa fall, mediokert affärsupplägg.
Visst. Ingen bryr sig om damfotboll eller damfotbollsspelare varken vad de gör på eller utanför planen men detta var lite väl magstarkt.
11 ”kvinnor” som unisont går ned på knä för BLM... Jag blir faktiskt lite äcklad.
Vad tycker ni?
Man skäms naturligtvis som svensk (som vanligt), och önskar att man var allt annat än svensk. Blåsta svenska fruntimmer finns det gott om. Fega svenska män, som inte kan hålla kärringarna i styr, är dock orsaken till att kärringarna inte är riktigt kloka.
Det är alltså tillåtet att göra såhär? Ytterst märkligt. Undra vilka ställningstaganden som är tillåtna att framföras, några regler måste väl ändå finnas. Hylla Putin? KKK? Sovjet? Förintelsen?