2020-09-19, 19:29
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Som om det inte fanns tillräckligt många skäl att inte kolla damfotboll ändå, här är ännu ett, 😀.
Ordet fittor summerar det hela ganska bra tycker jag.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2020-09-19 kl. 19:32.
Citera
2020-09-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
En utmordentligt korkad jämförelse. Knäböjandet symboliserar solidaritet och medlidande, inte underkastelse under en totalitär ledare.

Nej, knäböjandet symboliserar stöd för BLMs marxistiska narrativ.

Precis som att heila symboliserar stöd för det nazistiska narrativet.

Marxister har alltid påstått sig stå för s.k. "solidaritet". De gömmer sin revolutionära agenda bakom fina ord. Det gör det inte moraliskt försvarbart att sympatisera med dem.
Citera
2020-09-19, 20:27
Medlem
Var det här första matchen i serien?
Jag har inte hängt med.

Är det bestämt med den ritualen hädanefter?
Hur reagerade Ungrarna?
De har väl inte lika mycket "spänningar " och kravaller som vi andra är mer "bortskämda "med.
Senast redigerad av GodDog 2020-09-19 kl. 20:32.
Citera
2020-09-19, 20:31
Medlem
KreugerGulds avatar
jag vill inte pådyvlas några politiska statement när jag skall kolla på sport! Så det blir Inge mer damfotboll på tv:n.
Citera
2020-09-19, 20:34
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EGH
Nej, knäböjandet symboliserar stöd för BLMs marxistiska narrativ.

Precis som att heila symboliserar stöd för det nazistiska narrativet.

Marxister har alltid påstått sig stå för s.k. "solidaritet". De gömmer sin revolutionära agenda bakom fina ord. Det gör det inte moraliskt försvarbart att sympatisera med dem.

Kvinnor tycks vara politiska extremister i mycket större utsträckning än män. Kolla bara hur rabiata de är när de skriker om öppna gränser, klimathotet, rasism och allt vad det nu är. Lägger sig på gatorna och gråter över klimatet som ouppfostrade snorungar, blir veganer, går runt som en enad hjärntvättad robotarmé med fjällrävenryggsäckar och palestinasjalar, hatar allt som är höger, hatar moderater, hatar kristdemokrater, hatar sverigedemokrater, hatar vita män. Knäböjer inför svarta rasister iförda landslagströjor. Ligger runt med asylsökare som inte ens lärt sig språket än.

Svenska kvinnor har valt sida, och det är inte din och min planhalva de står på.

Kvinnlig rösträtt var nog ett stort misstag, trots allt.
Citera
2020-09-19, 20:36
Medlem
deadsets avatar
Var det ungefär så här "tyskhororna" betedde sig under andra världskriget?
Citera
2020-09-19, 20:42
Medlem
Inget mer damfotboll för mig!
Citera
2020-09-19, 21:26
Medlem
Frågan är hur många av tjejjerna vet om vad dem ens knäböjer sig för? BLM står numera för plundring, mord, misshandel, skadegörelse ..dvs ren anarki. Kommer aldrig kolla på damfotboll eller annan sport heller som blandar med politik.
Citera
2020-09-19, 22:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
jag vill inte pådyvlas några politiska statement när jag skall kolla på sport! Så det blir Inge mer damfotboll på tv:n.

Håller med till hundra procent, varje gång jag ser något med BLM i sport så byter jag kanal direkt, är så trött på den äckliga neger propaganda skiten!!
Många av dom som spelar i landslaget är lesbiska och dom flesta black people är väldigt emot homosexuella ändå ska dom hylla dessa gay hatande BLM aktivister. Är sån dubbelmoral i hela BLM rörelsen och folk ver inte ens vad dom stödjer.
Citera
2020-09-19, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Var det ungefär så här "tyskhororna" betedde sig under andra världskriget?

Vad fan säger du?
Är du helt skadad?
Citera
2020-09-19, 22:05
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Varför knäböja i Ungern? Dom har ju inga neger!!!
Citera
2020-09-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Varför knäböja i Ungern? Dom har ju inga neger!!!

Ha haha!!!
Precis.
Förstod ens Ungrarna vad de höll på med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in