Citat:
Ursprungligen postat av
xmz
Vadan detta plötsliga intresse för vernissage och konst? Hon har väl aldrig visat sig särskilt brydd förut? Undrar vilka rövarhistorier hon drar egentligen om sitt stora konstnärskap i Suecia innan hon blev driven i exil.
Förmodligen passar det väl rätt bra att glida runt och bli bjuden på gratis vin på dagarna också.
Hon räknas väl som student nu när hon studerar, tror det var nått med vård och omsorg (lol) och studenter är väl ofta flitiga vernissage-besökare

Glöm inte bort att hon ju ser sig själv som en författarinna oxå även om hon själv inte själv skrivit ett enda ord själv i ”sin” bok. Det är ju som att bli avmålad av en konstnär och sen börja kalla sig själv konstnär bara på grund av det, haha.
Att de här 2 böckerna skrivs för att hon ska få en resning i Högsta Domstolen är så otroligt roligt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Så fort jag tänker på det börjar jag skratta. Jag såg någon kvinna sitta och läsa boken vid vattnet på Liddans facebook och som tagline på bilden stod det ”The Swedish Dream - The book that changed the view of the world” Jag väckte hela huset med det asgarvet.