Citat:
Ursprungligen postat av
chuckberry
Tänk er att ha denna bindgalna alkoholiserade och bittra människa efter sig. Obegripligt att hon maler och maler om gammalt skit som alla andra hade lämnat efter sig för att inte förstöra de åren man har kvar, dessutom har människan genom sitt beteende lyckats få sig själv landsförvisad och tvingas leva i exil utom synhåll för sina forna antagonister vilket säkerligen gör att hon än mer förvränger och fantiserar ihop hur alla här hemma agerar och tänker om henne.
Hennes forne make kan med facit i hand skatta sig lycklig att detta förhållande tog slut och stackars den som eventuellt går i fällan igen, troligtvis är risken dock ganska liten att en ny kavaljer blir långvarig då denne måste vara döv för att slippa höra denna vin-osande självömkan 24/7.
Vet någon hur lång preskriptionstid det är på de brott hon är dömd för?
Först så sa hon att hon inte kunde åka tillbaka på 4 år men nu verkar det ju som att det skrivits av. Grejen med Liddan är att man inte kan lita helt på vad hon sitter och säger, det kan vara en rökridå hon lägger ut. Det låter märkligt men det kan ju mycket väl vara så. Hon tror ju iof att det beror på att hon skickat sitt spök-skrivna epos till åklagaren och att åklagaren då blivit övertygad om att Lidija har rätt och åklagaren själv begått ett misstag som åtalat henne. Eftersom hon nu inte är i Sverige så är det kanske ingen mening att ha öppna utredningar gällande henne dock. Det som är säkert är att hon kommer själv sätta sig i klistret med rättvisan igen och igen och igen, så att de här anmälningarna lagts ned betyder inget egentligen. Det kommer flera. Jag tycker att jag börjar märka att hon är påväg att flippa ordentligt igen, jag börjar känna igen mönstret. Hon har redan gått in i en fas med lätta hot om våld, det brukar följas av allt grövre hot och hårdare supande. Sen kommer perioden då hon bölar och ömkar sig själv, sen kaozar det i vanliga fall ur ordentligt. Hon drar till Italien eller Schweiz för att en gång för alla hitta V tex. Så brukar cirkeln se ut men eftersom hon sitter fast i Belgrad i soffan så kanske vi får se nått annat nu.