2020-04-28, 19:06
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkas
Vågar man beställa hem en bok utan att Liddan får tag på ens adress och sedan kommer och bankar på dörren? I Liddans värld är det ju i princip bara V, N och L som följer henne och man vill ju inte bli anklagad för att vara någon av dessa under ny identitet.
Kan inte ett ord serbiska men skulle ju vara kul med ett exemplar att sätta på display som minne från Liddan, som ju är tutto finita la commedia med youtubekanalen idag för sjuttioelfte gången i år.

Ja, nu har Lidija gått vidare och lämnat Youtube, förlåtit V för allt (förutom hotbreven) och bett alla att släppa henne. Vi får se hur det går. Jag kan inte heller Serbiska men jag tror inte jag vågar ge henne mitt namn och adress. Kanske kan jag beställa boken om den kommer på svenska med någon form av bulvan-upplägg. E-boken är ett alternativ oxå antar jag men som du säger Monkas, den vore ju för jävla härlig att ha i hyllan.
Citera
2020-04-29, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Ja, nu har Lidija gått vidare och lämnat Youtube, förlåtit V för allt (förutom hotbreven) och bett alla att släppa henne. Vi får se hur det går. Jag kan inte heller Serbiska men jag tror inte jag vågar ge henne mitt namn och adress. Kanske kan jag beställa boken om den kommer på svenska med någon form av bulvan-upplägg. E-boken är ett alternativ oxå antar jag men som du säger Monkas, den vore ju för jävla härlig att ha i hyllan.

Och nu verkar videoklippet där hon säger "Hejdå" vara borta?

Parodi detta!
Lidija är ett UTMÄRKT skolboksexempel på hur man aldrig kan vinna mot en psykopat.
Och hur psykopater vänder ALLT mot en själv.
Citera
2020-04-30, 08:29
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Och nu verkar videoklippet där hon säger "Hejdå" vara borta?

Parodi detta!
Lidija är ett UTMÄRKT skolboksexempel på hur man aldrig kan vinna mot en psykopat.
Och hur psykopater vänder ALLT mot en själv.

Tog mindre än 24 timmar innan hon var tillbaka Hon är ett skolboksexempel pa väldigt mycket.
Citera
2020-04-30, 17:14
Medlem
chuckberrys avatar
Tänk er att ha denna bindgalna alkoholiserade och bittra människa efter sig. Obegripligt att hon maler och maler om gammalt skit som alla andra hade lämnat efter sig för att inte förstöra de åren man har kvar, dessutom har människan genom sitt beteende lyckats få sig själv landsförvisad och tvingas leva i exil utom synhåll för sina forna antagonister vilket säkerligen gör att hon än mer förvränger och fantiserar ihop hur alla här hemma agerar och tänker om henne.

Hennes forne make kan med facit i hand skatta sig lycklig att detta förhållande tog slut och stackars den som eventuellt går i fällan igen, troligtvis är risken dock ganska liten att en ny kavaljer blir långvarig då denne måste vara döv för att slippa höra denna vin-osande självömkan 24/7.

Vet någon hur lång preskriptionstid det är på de brott hon är dömd för?
Senast redigerad av chuckberry 2020-04-30 kl. 17:31.
Citera
2020-04-30, 18:26
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chuckberry
Tänk er att ha denna bindgalna alkoholiserade och bittra människa efter sig. Obegripligt att hon maler och maler om gammalt skit som alla andra hade lämnat efter sig för att inte förstöra de åren man har kvar, dessutom har människan genom sitt beteende lyckats få sig själv landsförvisad och tvingas leva i exil utom synhåll för sina forna antagonister vilket säkerligen gör att hon än mer förvränger och fantiserar ihop hur alla här hemma agerar och tänker om henne.

Hennes forne make kan med facit i hand skatta sig lycklig att detta förhållande tog slut och stackars den som eventuellt går i fällan igen, troligtvis är risken dock ganska liten att en ny kavaljer blir långvarig då denne måste vara döv för att slippa höra denna vin-osande självömkan 24/7.

Vet någon hur lång preskriptionstid det är på de brott hon är dömd för?

Först så sa hon att hon inte kunde åka tillbaka på 4 år men nu verkar det ju som att det skrivits av. Grejen med Liddan är att man inte kan lita helt på vad hon sitter och säger, det kan vara en rökridå hon lägger ut. Det låter märkligt men det kan ju mycket väl vara så. Hon tror ju iof att det beror på att hon skickat sitt spök-skrivna epos till åklagaren och att åklagaren då blivit övertygad om att Lidija har rätt och åklagaren själv begått ett misstag som åtalat henne. Eftersom hon nu inte är i Sverige så är det kanske ingen mening att ha öppna utredningar gällande henne dock. Det som är säkert är att hon kommer själv sätta sig i klistret med rättvisan igen och igen och igen, så att de här anmälningarna lagts ned betyder inget egentligen. Det kommer flera. Jag tycker att jag börjar märka att hon är påväg att flippa ordentligt igen, jag börjar känna igen mönstret. Hon har redan gått in i en fas med lätta hot om våld, det brukar följas av allt grövre hot och hårdare supande. Sen kommer perioden då hon bölar och ömkar sig själv, sen kaozar det i vanliga fall ur ordentligt. Hon drar till Italien eller Schweiz för att en gång för alla hitta V tex. Så brukar cirkeln se ut men eftersom hon sitter fast i Belgrad i soffan så kanske vi får se nått annat nu.
Citera
2020-04-30, 20:11
Medlem
Rätt mig om jag har fel..
Men hon tjatar hela tiden om att hon kontaktat åklagare, angett hit och dit..
Är det inte polisen som gör en utredning FÖRST och sedan lämnar till åklagare?
Finns det någon drog (förutom allt vin hon dricker) som gör att hon inte kan ge fan i att hela tiden pilla sig i håret? Amfetamin? Hon är en tvättäkta pyskopat, tur för världen att hon är så förbannat korkad annars hade hon varit riktigt farlig.
Citera
2020-05-01, 13:21
Medlem
Monkass avatar
Vi kan nog i alla fall konstatera att fallet nog inte lades ner pga att hennes nya åklagare råkade vara serbiska, som då kunde läsa hennes VIP-intervju och som sen baserade sitt beslut om frigivning på innehållet i VIP-intervjun som Liddan försöker få det att framstå. (viktigt att poängtera att det var VIP och inte vanlig intervju enligt Liddan, precis som med plaaaatinumkortet)

Tror det står i en av hennes domar för ett par år sedan att hon åkte fast med just amfetamin.
Citera
2020-05-02, 12:20
Medlem
Svimfärdigs avatar
Lidija skickade boken till åklagaren.

Finns så mycket dubbelmoral hos fröken Liddan men orkar inte...hahaha.

Citat:
Ursprungligen postat av Monkas
Vi kan nog i alla fall konstatera att fallet nog inte lades ner pga att hennes nya åklagare råkade vara serbiska, som då kunde läsa hennes VIP-intervju och som sen baserade sitt beslut om frigivning på innehållet i VIP-intervjun som Liddan försöker få det att framstå. (viktigt att poängtera att det var VIP och inte vanlig intervju enligt Liddan, precis som med plaaaatinumkortet)

Tror det står i en av hennes domar för ett par år sedan att hon åkte fast med just amfetamin.
Citera
2020-05-03, 00:27
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig
Lidija skickade boken till åklagaren.

Finns så mycket dubbelmoral hos fröken Liddan men orkar inte...hahaha.

Jag orkar Den bästa dubbelmoralen, som är genomgående i hennes delerium är ju helt klart att hon säger att hon ständigt jagas av sina plågoandar och inte kan hitta ett inre lugn på grund av dem när det i själva verket är totalt tvärt om. Lidija jagar spöken i sin amfetamin-dimma. Jag kan ta på den känslan även fast jag aldrig varit så fucked up, men nästan. Hatet driver henne framåt. Aldrig sett det förut så tydligt hos någon.
Senast redigerad av MonkMan 2020-05-03 kl. 00:31.
Citera
2020-05-11, 22:38
Avslutad
Ny video

"Vittorio & ingen av er ska döda mig , e CAPITO??"
https://www.youtube.com/watch?v=qxmupNAUr7I
Citera
2020-05-14, 14:25
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Ny video

"Vittorio & ingen av er ska döda mig , e CAPITO??"
https://www.youtube.com/watch?v=qxmupNAUr7I

Ibland brukar hon bli lite besatt av att hon ska bli dödad, hon brukar komma tillbaka till det. Det kan bero pa att en gang sa V att hon skulle lägga av med att säga att han vill ha ihjäl henne och lägga ut det pa YT. Jag ser det bara som ytterligare ett sätt hon tror hon kan fa kontakt med honom igen da detta var det sista som hon vet bet lite pa honom. Idag har hon laggt upp 2 nya klipp och hon är ordentligt benzad och klippen handlar saklart om att hon kan bli lönnmördad vilken dag som helst.
Citera
2020-05-14, 20:01
Medlem
Monkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Ibland brukar hon bli lite besatt av att hon ska bli dödad, hon brukar komma tillbaka till det. Det kan bero pa att en gang sa V att hon skulle lägga av med att säga att han vill ha ihjäl henne och lägga ut det pa YT. Jag ser det bara som ytterligare ett sätt hon tror hon kan fa kontakt med honom igen da detta var det sista som hon vet bet lite pa honom. Idag har hon laggt upp 2 nya klipp och hon är ordentligt benzad och klippen handlar saklart om att hon kan bli lönnmördad vilken dag som helst.

Är ju ganska klassiskt Lidija Manfredi att lägga ner youtube för att någon vecka senare lägga upp ett klipp där hon räknar med att bli mördad och att hon riktigt artikulerar och upprepar alla namn som är inblandade i denna sörja. Rimligtvis för att lämna bevis för vilka som skulle ligga bakom det kommande mordet. Och när hon ändå är igång på youtube med att lösa mordet på sig själv så passar hon på att lägga in mer orelaterade klipp och cykeln upprepar sig. Kul att hon är tillbaka i vilket fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in