2020-06-16, 19:37
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Nu har den gamle Liduschkan gått och blivit konstnärs societetsdam. Hon rör sig vant på utställningarna med ett stadigt grepp om ett glas vin. Hon ser ut att må helt ok faktiskt. YT verkar hon ha lagt på hyllan, allt för att promota boken som verkar sälja som smör i den serbiska solen. Man kan se spektaklet på hennes facebook som är up and running igen. Saknar hennes YT lite men vill nog hellre följa med henne på sin väg att bli Serbisk best-seller och Sverige kritiker i Slavisk media. Riktigt riktigt bra twister nu
Var har du sett henne? Hennes kanal är ju borttagen och det ryktas om att hon tagit livet av sig.
Citera
2020-06-16, 20:45
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Var har du sett henne? Hennes kanal är ju borttagen och det ryktas om att hon tagit livet av sig.

Bara till att kolla på Facebook. Mycket ligger oxå kvar på Instagram.
Citera
2020-06-22, 21:34
Medlem
vekligen sorgligt, för Anette torped mamman so utreds för ytterligare brott fast hon ännu tillhör kriminalvården med fotbojan som hon har just nu, inte kan spy ut sin avundsjuka någon annanstans än här på skit falshback. Lidija Manfredi är 100 ggr snyggare, smartare och deinitiv inte kriminell, och inte har hon satt sina egna barn på brottsregistret och den äldsat har hon begått trolöshet mot huvudman mot på 902.000 kr, den yngsat har hon satt på gatan, han förlorade sitt hem, sin bostadsrätt för att hon blåste honom på 600.000 kr , genom att ta ett lån på sitt namn åt henne. som hon naturligtvis sket i att betala.

Nu ska hon in igen snart, hon utreds just nu av Norrmalmspolisen, om inte Jonas Falk hinner före, hon är en golfitta , och hennes ex Manfredi dåren som tillhörde Brödraskapet för 25 år sedan, de sprang till polisen för att gola ner en hel organsiation 2017, så att mini fittan som är 1m 33 cm lång med armarna i vädret inte skulle få ta mera straff än 1 år och 10 månader för 15 milj kr i skattebrott. De golade ner Billy the kid och Emilio Ingrosso, plus 80 stycken andra , vi får se vem som hinner före, rättegång nummer 2, eller Billy the kid,, hahah... oavsett så kan inet Anette Endom ens tvätta fötterna på Lidija Manfredi. Lidija Manfredi is rising, and Anette Endom is falling deeper and deeper!!!
Citera
2020-06-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Bara till att kolla på Facebook. Mycket ligger oxå kvar på Instagram.
Vill ni se en stjärna, så se på Instagram eller FB. Hon lever i allra högsta grad, and she is rising, when Anette Endom and Linda Falkenstam is falling.
Citera
2020-06-22, 21:39
Medlem
Citat:

Härligt att höra att ni sjuka idioter är så avunsjuka, skaffa er ett liv, och Anette du ska in igen snart, du utreds på Norrmalms polisen, om inte Jonas Falk och Emilio Ingrosso plus 80 st andra hinner före, hahah....
Citera
2020-06-22, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjamatte
https://www.youtube.com/watch?v=PW75mVlK56g

Ser att exakt samma klipp lades upp för första gången för tre veckor sedan på ett av hennes andra konto (som jag förmodar att hon administrerar?). Jag blir alltid lika fascinerad när hon sitter helt delusional och pratar om hur alla vill stackars henne illa, och hon har minsann inte gjort något för att förtjäna behandlingen.

NEjhj hon har faktiskt inte gjort någonting. Men sitt för all del och fortsätt att vara avundsjuk, denna gången är det Lidija Manfredi som har satt in dig och ditt psykfall till ex Vittorio in i finkan, hörde att din make har lämnat det sjunkande skeppet och har golat ner dig och ditt sjuka ex,, hahah
Citera
2020-06-22, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjamatte
https://www.youtube.com/watch?v=PW75mVlK56g

Ser att exakt samma klipp lades upp för första gången för tre veckor sedan på ett av hennes andra konto (som jag förmodar att hon administrerar?). Jag blir alltid lika fascinerad när hon sitter helt delusional och pratar om hur alla vill stackars henne illa, och hon har minsann inte gjort något för att förtjäna behandlingen.

Vänta bara tills den andra boken kommer ut med allt om torpedmamman och torpeden, hahaha....

sug en kuk allaihopa så får ni vitare tänder!!

Håll käften istället och var rädd för att du har golat ner Billy the kid och comapny, och sen har du polisen hack i arslet också, och kriminalv´ården fortfarande kavr i 3 månader till. Sluta stalka din sons förvaltare, innan du åker på ett kontaktförbud , din morsa också!!
Citera
2020-06-23, 14:50
Medlem
xmzs avatar
Vadan detta plötsliga intresse för vernissage och konst? Hon har väl aldrig visat sig särskilt brydd förut? Undrar vilka rövarhistorier hon drar egentligen om sitt stora konstnärskap i Suecia innan hon blev driven i exil.
Förmodligen passar det väl rätt bra att glida runt och bli bjuden på gratis vin på dagarna också.
Citera
2020-06-24, 15:00
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Vadan detta plötsliga intresse för vernissage och konst? Hon har väl aldrig visat sig särskilt brydd förut? Undrar vilka rövarhistorier hon drar egentligen om sitt stora konstnärskap i Suecia innan hon blev driven i exil.
Förmodligen passar det väl rätt bra att glida runt och bli bjuden på gratis vin på dagarna också.

Hon räknas väl som student nu när hon studerar, tror det var nått med vård och omsorg (lol) och studenter är väl ofta flitiga vernissage-besökare Glöm inte bort att hon ju ser sig själv som en författarinna oxå även om hon själv inte själv skrivit ett enda ord själv i ”sin” bok. Det är ju som att bli avmålad av en konstnär och sen börja kalla sig själv konstnär bara på grund av det, haha.

Att de här 2 böckerna skrivs för att hon ska få en resning i Högsta Domstolen är så otroligt roligt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Så fort jag tänker på det börjar jag skratta. Jag såg någon kvinna sitta och läsa boken vid vattnet på Liddans facebook och som tagline på bilden stod det ”The Swedish Dream - The book that changed the view of the world” Jag väckte hela huset med det asgarvet.
Citera
2020-06-24, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubblinrubblin66
NEjhj hon har faktiskt inte gjort någonting. Men sitt för all del och fortsätt att vara avundsjuk, denna gången är det Lidija Manfredi som har satt in dig och ditt psykfall till ex Vittorio in i finkan, hörde att din make har lämnat det sjunkande skeppet och har golat ner dig och ditt sjuka ex,, hahah

Vem tror du det är du pratar med? Låter som du behöver lite medicin.
Citera
2020-09-20, 02:18
Medlem
TonyFlygares avatar
Nu har hon varit med i kroatisk television, gissar att det är något slags webb-tv:

https://www.youtube.com/watch?v=pp_nPcPkpwA
https://www.youtube.com/watch?v=100p7KeaNz4
Citera
2020-09-20, 21:10
Medlem
Citat:
Nu har hon varit med i kroatisk television, gissar att det är något slags webb-tv:

https://www.youtube.com/watch?v=pp_nPcPkpwA
https://www.youtube.com/watch?v=100p7KeaNz4

Det ser ut som att hon har lagt på sig några kilo under sommaren...
Undrar om det dyker upp nån ny youtubekanal snart.. såhär länge brukar hon inte kunna hålla sig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in