2020-09-19, 22:58
Medlem
Proras avatar
Alla klipp med "humoristen" Nour som jag sett på nätet har handlat om hennes fitta, på ett eller annat sätt. Torftiga förutsägbara sexskämt. Det ryktas dessutom att hon snott det mesta av skräpet i repertoaren från amerikanskan Sarah Silverman. Men, men om någon tycker det är roligt så...
Citera
2020-09-19, 23:00
Medlem
Allt den tvivelaktiga figuren Schyffert rör vid blir till gråsten och aska, så det är väl bara väntat att hans äkta hälft beskrivs med sådana epitet.
Citera
2020-09-19, 23:02
Medlem
OnkelDoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Nej det är felaktigt. Det var inte ballar av stål som hon blev dömd för. Ballar av stål sändes 2009.
Hon blev dömd 2007 då hon visade tuttarna

Det var inte därför jag skrev om "Ballar av stål" utan det var för att frågeställaren undrade om varför folk skrev att hon visade busken.
Var vänlig och läs och förstå inläggen.
Citera
2020-09-19, 23:12
Medlem
Jofs avatar
Har för mig att Classe själv dansade naken en gång på scenen i Göteborg. Då var det bara roligt. Kanske ingen tog illa upp då, för att dom betalat för att komma in.
Citera
2020-09-19, 23:21
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Har för mig att Classe själv dansade naken en gång på scenen i Göteborg. Då var det bara roligt. Kanske ingen tog illa upp då, för att dom betalat för att komma in.
Det gjorde han i Globen också, en liten tjock man. Får jag välja mellan honom och Nour naken tar jag definitivt Nour!
Citera
2020-09-19, 23:25
Medlem
dentages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Det gjorde han i Globen också, en liten tjock man. Får jag välja mellan honom och Nour naken tar jag definitivt Nour!
Och få en arg ilsken svartsjuk Schyffert efter dig. Det hade i och för sig jag gärna velat se.
Citera
2020-09-19, 23:25
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Är det då inte lite märkligt att just han tycker så illa om att Nour näckar?
Citera
2020-09-19, 23:27
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
Det var inte därför jag skrev om "Ballar av stål" utan det var för att frågeställaren undrade om varför folk skrev att hon visade busken.
Var vänlig och läs och förstå inläggen.

du besvarade mitt inlägg där jag ifrågasatte varför trådsanningen var att hon visade busken när hon blivit dömt för sexuellt ofredande för hon visade tutarna.
Jag förstod ditt inlägg men vi kanske ändå bara missförstår varande.
Citera
2020-09-19, 23:28
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Min teori är att han fick vara med i Killinggänget just för att han inte var rolig; han skulle vara motpol till de andra.

Jo det är uppenbart han var den vanlige mot Johan Rheborgs och Robert Gustavssons roliga gubbar.
Citera
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Som naturist är jag van att förhålla mig till människokroppen i dess helhet. Min mission i livet är att göra den vildvuxna busken mainstream igen och sprida budskapet om det vackra även i även i könet. Där kan man säga att Nour gjorde sin beskärda del i kampen.
Det är svårt att ta dig seriöst här då ämnet för tråden vare sig är naturism eller frisyrer.
Min kommentar syftade till att illustrera att Nour var vare sig subtil eller diskret i sitt tilltag.
Citera
Medlem
Flika in att Schyffert slog mitt ex på rumpan när han gick förbi i korridoren på gymnasiet.
Citera
2020-09-19, 23:29
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

Ja han har väl näckat 2 ggr så CM är verkligen inte rätt man att gå i spinn över Nour.

Känns som både Nour och Classe gillar visa sig näck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in