2020-09-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Inte för att vara petig men Virtanen är uppväxt i den lilla orten Fågelsta 10km söder om Motala.

Claes Malmberg har sparkat in bollen i öppet mål. Nu kommer Schyffert och Nour ta på sig sina största offerkoftor och gråta ut över Classes elaka påhopp. Deras marknadsvärde höjs och Classe har gjort de båda fånen en björntjänst.

Lite allmänbildningsinsats här. Björntjänst = otjänst . Det missuppfattas ofta som "stor tjänst".

Samma med "lök på laxen" som har ungefär samma betydelse som "strö salt i såren" , "sparka på ngn som ligger" etc, men ofta missuppfattas som ngt positivt.

Obs inte min mening att mästra // mvh
Citera
2020-09-19, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1

Men när hon visar sin vildvuxna buske för folk går det för långt. I vår kultur är sex och könet privat. Jag vill inte ha nåns kön i fejan som jag inte har en relation till. Att du vill innebär inte att alla vill.
Det finns ju ingen poäng med det överhuvudtaget annat än att göra folk obekväma. Folk kan vara blyga och känna sig oerhört besvärade. Att dessutom göra det inför andra är bara rubbat.

Visar busken? Det handlade väl om brösten va? Eller har jag missat något?
Citera
2020-09-19, 21:22
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Nej det var jag som missförstod, ville inte klicka på länken till Aftonbladet. Jag har bara sett henne plaska runt i en fontän och visat busken, jag tog för givet att det gällde samma här
Citera
2020-09-19, 21:30
Medlem
Kanske offtopic, men satan va ugly hon äralltså. Råkade möta henne häromdagen på kungsholmen där hon larvade runt med en jävla barnvagn,jag trampa fan snett å höll på att braka i gatan så helvetes ful va hon...
Citera
2020-09-19, 22:00
Medlem
39-101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser

Nej jag tror fallet handlade om att hon visade sitt könsorgan.
Citera
2020-09-19, 22:03
Medlem
goofers avatar
Över 100 inlägg och fortfarande ingen bild på könet, jag är besviken.

Jag vill se vad det är vi ska diskutera!
Citera
2020-09-19, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 39-101
Nej jag tror fallet handlade om att hon visade sitt könsorgan.
nej. det handlade om tuttar. hon hoppade fram och visade tuttarna för en gubbe som blev arg och ringde polisen

anledningen till den här artikeln är för att dom gick igenom det här deras podd. Som nour o henrik har.
Väldigt rolig story måste jag säga. Men då passade Malmberg som känner gubben att göra en egen grej av innehållet. Vet inte riktigt varför Malmberg väljer att göra så bara för att han råkar känna gubben i fråga.
Citera
2020-09-19, 22:19
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
nej. det handlade om tuttar. hon hoppade fram och visade tuttarna för en gubbe som blev arg och ringde polisen

anledningen till den här artikeln är för att dom gick igenom det här deras podd. Som nour o henrik har.
Väldigt rolig story måste jag säga. Men då passade Malmberg som känner gubben att göra en egen grej av innehållet. Vet inte riktigt varför Malmberg väljer att göra så bara för att han råkar känna gubben i fråga.

Märkligt en lång tråd som upprepar att hon visade busken när det handlar om tuttarna. Är det önsketänkande eller varför tror så många det handlar om f-ttan?
Citera
2020-09-19, 22:28
Medlem
Gold94s avatar
Det skulle vara på skoj, men vad var det som var kul? Jag vill verkligen inte se henne naken och jag vill inte se en kille jag inte känner naken heller, jag gillar nour men det finns väl roligare sketcher? Hade det varit en kille som gjorde samma sak..Helvete vilket liv det skulle ha blivit..😏
Citera
2020-09-19, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Märkligt en lång tråd som upprepar att hon visade busken när det handlar om tuttarna. Är det önsketänkande eller varför tror så många det handlar om f-ttan?

Håller väl med CM om det han säger om paret. Samtidigt har väl alla inte glömt att herr Malmberg själv blottat härligheten i tv. Det var om jag inte minns fel dessutom på en insamling för världens barn tror jag. Hade i alla fall något med barn att göra. Inte så lämpligt det heller.
Citera
2020-09-19, 22:46
Medlem
OnkelDoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman

Hon stod i en fontän och visade fjaset, alltså busken.
Detta visades på TV i något idiotprogram som hette "Ballar av stål". Se länk nedan, 2:55 in i klippet.

https://www.youtube.com/watch?v=uq14WgXsEyA
Citera
2020-09-19, 22:55
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
Hon stod i en fontän och visade fjaset, alltså busken.
Detta visades på TV i något idiotprogram som hette "Ballar av stål". Se länk nedan, 2:55 in i klippet.

https://www.youtube.com/watch?v=uq14WgXsEyA

Nej det är felaktigt. Det var inte ballar av stål som hon blev dömd för. Ballar av stål sändes 2009.
Hon blev dömd 2007 då hon visade tuttarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in