2020-09-18, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smarT.Trams
Hon bar på ringar som i BDSM kretsar signalerar undergivenhet (slav) dessutom. Äcklig kärring...
Gjorda av Efva Attling så de kostade nog en slant. Hon har tidigare blivit tillfrågad om just symbolen och om hon stod för det. Då hävdade hon att hon inte visste detta utan bara tyckte att den var snygg samtidigt som hon blev röd i ansiktet som en nykokt kräfta.
Citera
2020-09-18, 22:13
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Hon sandar för en come-back, sanna mina ord.

Och Partiet och Folket kommer att välkomna hen.
Citera
2020-09-18, 22:13
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Tror inte ett ögonblick att Mona haft tre miljoner samtidigt. Inte heller tror jag henne om att vara kompetent nog att förskingra pengar.

Minnesfonden var säkert bara reklambyråerna vänskapskorruption, vilket jag skrivit om tidigare.

Om några i Sverige av tradition varit duktiga på mutor o mygel så är det väl reklambyråer.

Så jag förstår att vissa som som inte har ett egenintresse av resultat faller för frestelsen att ta emot ett omärkt kreditkort med rundligt tilltagen budget, detta som ”gratifikation” för att man inte ifrågasätter fakturorna.

Tror vi att Mona skulle tackat nej till ett dyligt upplägg?

Synd att det inte utreds ordentligt vart pengarna i minnesfonden tagit vägen.

Men 3 miljoner knappast gått ut den vägen....
Citera
2020-09-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Tror inte ett ögonblick att Mona haft tre miljoner samtidigt. Inte heller tror jag henne om att vara kompetent nog att förskingra pengar.

Minnesfonden var säkert bara reklambyråerna vänskapskorruption, vilket jag skrivit om tidigare.
Läs länken. Hon har under 3 år fört över en miljon per år till Labbelove.
Citera
2020-09-18, 22:28
Avstängd
Toblerone-Mona lånade alltså ut tre miljoner. Det låter mycket suspekt.
Citera
2020-09-18, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Toblerone-Mona lånade alltså ut tre miljoner. Det låter mycket suspekt.
Nej hon påstod att det var ett lån. Labbe sa att det var en blandning av lön och lån. Lånet skulle betalas tillbaks när Mona skulle jobba för FN och ta med honom som livvakt med lönen 250000 i månaden. Mona försökte ständigt ringa till regeringskansliet och pressa upp Labbes lön, med auktoritär ton, det var tydlen en "angelägenhet för riket". Fatta vilka kriminella pajaser detta är. Sossemaffian med Sahlin, Dan Eliasson, Ygerman med flera verkar vara rena maffian. Det lyser samröre med organiserad brottslighet om den kretsen.
Citera
2020-09-18, 22:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Nej hon påstod att det var ett lån. Labbe sa att det var en blandning av lön och lån. Lånet skulle betalas tillbaks när Mona skulle jobba för FN och ta med honom som livvakt med lönen 250000 i månaden. Mona försökte ständigt ringa till regeringskansliet och pressa upp Labbes lön, med auktoritär ton, det var tydlen en "angelägenhet för riket". Fatta vilka kriminella pajaser detta är. Sossemaffian med Sahlin, Dan Eliasson, Ygerman med flera verkar vara rena maffian. Det lyser samröre med organiserad brottslighet om den kretsen.

Ja, det är en riktig maffia.

Stefan Löfven gav bort flera miljarder extra till FN. Anledningen till det är att sossar ska kunna få fina reträttposter där.
Citera
2020-09-18, 22:51
Medlem
Jofs avatar
Citat:
En kvarleva från den långa tid dom formligen ägde Sverige och rättvisan. Lite Minsk över det hela.
Citera
2020-09-18, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Ja, det är en riktig maffia.

Stefan Löfven gav bort flera miljarder extra till FN. Anledningen till det är att sossar ska kunna få fina reträttposter där.
Det finns så mycket kopplingar till organiserad brottslighet så det skriker om det. Den som vet kan lägga pusslet.
Citera
2020-09-18, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
En kvarleva från den långa tid dom formligen ägde Sverige och rättvisan. Lite Minsk över det hela.
Ja men värre. Kopplingar till den riktiga organiserade brottsligheten. Korrumperade sossar är nog rätt lättkorrumperade för dem mer charmiga psykopaterna i organiserad brottslighet. Vem gillar inte kola och gangsters när man är larger than life?
Citera
2020-09-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields

...

Jag är baske mej ingen fifflare! Klassiskt! Lite som ulvskogs, det känns som en statskupp [att förlora ett val].

Någon annan som tänker på ett ännu mer berömt citat?

"I'm not a crook!"
Citera
2020-09-18, 23:04
Medlem
Citat:
Läs länken. Hon har under 3 år fört över en miljon per år till Labbelove.

Jag gjorde det, och är helt ställt. Var i helvete fick hon de pengarna från?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in