2020-09-18, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det är nåt sick över det hela.

Handen är i en position som om den tillhör en finlemmad kvinna som har underarmen utsträckt.
Det är rakt inte CK som är avtecknad, hon är mer knubbig, vilket ses på foto med hennes tatuering.
Enligt ordval verkar det vara samma teckning han sänder till andra kvinnor?

Den ses tydligt i den här filmsekvensen som finns med allra längst ner, i fullskärm.

"I klippet kan du høre en oplæsning af Peter Madsens brev, hvor han fortæller, hvorfor han sender tegningen af hånden til Cammilla."

https://herognu.dk/chok-dette-trick-bruger-peter-madsen-til-at-manipulere-kvinder/

Djursing kallas expert i texten, vilket han väl föga är, men han har uppenbart sett samma teckning till andra kvinnor, dragit öronen åt sig och varnar att det är nåt far beyond.

Han "ser tegningerne som værende meget grænseoverskridende, og Cammilla er ikke den første kvinde, der viser netop den håndtegning, som er tilsendt fra Peter Madsen.

– Det er for mig meget tydeligt, at han bruger nogle tricks til at komme tæt på nogle ting. Det, du skal passe på med, hvis jeg skal give dig et råd, det er at forveksle noget, som du tror og føler er meget personligt med noget, som Peter slet ikke føler er særlig personligt."

"Der er et mønster i måden, Peter Madsen behandler de kvinder, han kommer i kontakt med. Han tegner nogle bestemte ting til dem og beder kvinderne om noget bestemt."

På tal om händer så råkade jag se nåt annat.

https://forums.sailinganarchy.com/uploads/monthly_2017_08/hands.jpg.7a70f825d88b6d3360598f175f04f471.jpg
Han hade Kims blod på sin vänstra näsvinge också. Blod och ben-/vävnadsrester efter Kim hittades på hans kläder. Och blodet, synligt på hans nagelband, din bild ovan, är en ruggig syn.
Citera
2020-09-18, 11:52
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Håller med, det där är inte Cammillas hand... hon har knubbiga labbar. Det är handen på någon mer finlemmad tjej, och det spekulerar ju Cammilla om också i klippet, att det kan vara Kim Walls hand.

De verkar ha tagit in någon skådespelare med vacker röst att läsa upp Madsens brev, och göra dem poetiska - eller få fram det poetiska. Jag håller faktiskt med dom som säger, att alla de här TV-programmen som kommer nu, är ett sätt att ge Madsen uppmärksamhet. Nästan förhärliga honom. Och det är ju intressant för oss här i tråden, men var säkert inte tanken...

Kan vara både stelnat blod och motorolja. Jag minns inte längre vad rättsläkaren hittade där, som tog prover från hela kroppen på honom.
Det ser i högsta grad ut stelnat blod och med tanke på att han styckat Kim så är det väldigt äckligt.

Kan du nån gång fokusera på sensmoral och inte oväsentliga detaljer?

Bortom knubbighet och oavsett nån skådespelarröst så är det väldigt obehagligt det Madsen sysslar med.
Det har även du förstått va?

Det visar den störda psykopaten med all tydlighet.
Hur han kör massproduktion på ett, enligt honom, vinnande manipulativt koncept.
Lägger till nåt poetiskt som mer låter psyko.
Jag förtydligar.
Det är inte smart, det är falskt. Det är oangagemang, det är emotionellt ytligt och opersonligt.
Det är ett intränat mantra.

och i värsta fall är det ur minnet han ritar.
.. Och återigen njuter och ler i mjugg. Duping delight, som inte enbart berör lögner per se utan känslan att bedra, vara förmer och utöva makt och kontroll.
Hans göder sin grandiosa sida.

Och i allra värsta fall motsvarar det en fetisch och tjänar som souvenir.
Det som Buch-Jepsen frågade honom om när han inte packat vissa saker och slängt över bord för att begå det perfekta brottet.
Förutom om han var inspirerad av Amagermanden alltså.
Senast redigerad av develi 2020-09-18 kl. 12:00.
Citera
2020-09-18, 12:00
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Det ser i högsta grad ut stelnat blod och med tanke på att han styckat Kim så är det väldigt äckligt.

Kan du nån gång fokusera på sensmoral och inte oväsentliga detaljer?

Bortom knubbighet och oavsett nån skådespelarröst så är det väldigt obehagligt det Madsen sysslar med.
Det har även du förstått va?

Det visar den störda psykopaten med all tydlighet.
Hur han kör massproduktion på ett, enligt honom, vinnande manipulativt koncept.
Lägger till nåt poetiskt som mer låter psyko.
Jag förtydligar.
Det är inte smart. Det är oangagemang, det är emotionellt ytligt och opersonligt.
Det är ett intränat mantra.

och i värsta fall är det ur minnet han ritar.
.. Och återigen njuter och ler i mjugg. Duping delight, som inte enbart berör lögner per se utan känslan att bedra, vara förmer och utöva makt och kontroll.
Hans göder sin grandiosa sida.

Och i allra värsta fall motsvarar det en fetisch och tjänar som souvenir.
Det som Buch-Jepsen frågade honom om förutom om han var inspirerad av Amagermanden.

Jag fattar allt det där; jag säger ju att MEDIA ger honom uppmärksamhet igen. Som förmodligen nya kvinnor går igång på, och börjar skriva till fängelset. Men det kanske är det media vill, så får dom mer material till sina TV-program och artiklar. En ständig cirkel: uppmärksamma Madsen i media - kvinnor tar kontakt med Madsen - uppmärksamma kvinnorna och Madsen och deras relation i media - fler kvinnor skriver till Madsen - intervjua kvinnorna i tidningen...

Ja, fast han försökte inte spara på Kim Walls händer. De var uppenbart sänkta för att vara borta för alltid.
Citera
2020-09-18, 12:20
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag fattar allt det där; jag säger ju att MEDIA ger honom uppmärksamhet igen. Som förmodligen nya kvinnor går igång på, och börjar skriva till fängelset. Men det kanske är det media vill, så får dom mer material till sina TV-program och artiklar. En ständig cirkel: uppmärksamma Madsen i media - kvinnor tar kontakt med Madsen - uppmärksamma kvinnorna och Madsen och deras relation i media - fler kvinnor skriver till Madsen - intervjua kvinnorna i tidningen...
Då tar jag det igen, fru förfasare och drama.

Nu ÄR det redan filmatiserat. Det finns mängder med true crime och snarlikt material.

I huvudet på en mördare.
Går du igång likadant eller är det bara när Madsens äkta och ondskefulla Jag kommer fram?
Du bryr dig inte ett skvatt om kvinnorna.

Djursing varnar CK. Möjligen tittar nån mer förälskad dårfink och kan dra öronen åt sig.

Om vederbörande inte är faktaresistent vill säga och lider med Madsen.
Curpen går nog i taket skulle jag tro. Inte över att Madsen är i media utan att hans störda beteende visas.
Hennes störda omsorg.

Jag skriver om hur överfördjävligt obehaglig Madsen är.
Hur manipulativ och i sin värsta form kan hans perversa sida skådas.
Citat:
Ja, fast han försökte inte spara på Kim Walls händer. De var uppenbart sänkta för att vara borta för alltid
Nej. Han hade ju tänkt sig begå det perfekta brottet.

Jag skrev ordet souvenir. Han orkade väl inte låta bli att spara några saker.

Hans perversa typ sitter nämligen och ritar ur minnet, speciellt de som redan har en förkärlek för att teckna. Vilket är en form av att återuppleva det som hänt.

Likt den absolut vanligaste sorten souvenir dvs underkläder i form av trosor och strumpbyxor.
I brist på fysisk material så onanerar de till teckningar. Deras fantasiförmåga är extrem och sammanfaller obehagligt nog med att han säger sig minnas varenda millisekund i ubåten.
Vilket garanterat inte är en slump att megaäcklet vräker ur sig.
Senast redigerad av develi 2020-09-18 kl. 12:23.
Citera
2020-09-18, 12:24
Medlem
Citat:

Ja, fast han försökte inte spara på Kim Walls händer. De var uppenbart sänkta för att vara borta för alltid.
Det där håller jag med om fullständigt! Det är en evig cirkel där journalister ojar sig över vilken hemsk och farlig psykopat Madsen är och hur han älskar uppmärksamhet och vill sola sig i media. Och sen sitter samma journalister i knät på honom och inget annat hellre vill än intervjua den hemska psykopaten och höra hans förvridna åsikter om dittan och dattan. Och de trasiga småtjejerna som inte kan skillnad på kändis och kändis vill "bli någon" genom att inleda en relation med en styckmördare. För då sitter snart journalisterna och intervjuer småtjejerna som kan känna sig viktiga och betydelsefulla.
Citera
2020-09-18, 12:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det där håller jag med om fullständigt! Det är en evig cirkel där journalister ojar sig över vilken hemsk och farlig psykopat Madsen är och hur han älskar uppmärksamhet och vill sola sig i media. Och sen sitter samma journalister i knät på honom och inget annat hellre vill än intervjua den hemska psykopaten och höra hans förvridna åsikter om dittan och dattan. Och de trasiga småtjejerna som inte kan skillnad på kändis och kändis vill "bli någon" genom att inleda en relation med en styckmördare. För då sitter snart journalisterna och intervjuer småtjejerna som kan känna sig viktiga och betydelsefulla.
Självklart stöder du Merwinna, ni är som två tummar i samma röv. Det går som en röd tråd.

Han är en hemsk och farlig psykopat med förvridna åsikter.
Bra där.

Missa inte att sekvensen är varnande.

Citat:
Sådan manipulerer han hende

(.) stiller forfatter Thomas Djursing, der kender Peter Madsen godt, spørgsmål ved om Cammillas forhold til morderen i virkeligheden er så tæt, men måske nærmere er en sand manipulationsleg."

" For forfatteren er det tydeligt, at Peter Madsen bruger nogle tricks til at komme tæt på nogle ting."

" Undervejs i programmet bliver det dokumenteret, hvordan de unge piger så let som ingenting kan komme i kontakt med de indsatte livstidsfanger i de lukkede fængsler."

" Det er tidligere kommet frem, at programmet har ført til en politianmeldelse i Kriminalforsorgen.

De har nemlig oplyst, at man havde besluttet at bortføre og anmelde en ansat til politiet."
https://www.seoghoer.dk/krimi/cammilla-skriver-med-drabsdoemte-peter-madsen-saadan-manipulerer-han-hende
Citat:
" – Det er for mig meget tydeligt, at han bruger nogle tricks til at komme tæt på nogle ting. Det, du skal passe på med, hvis jeg skal give dig et råd, det er at forveksle noget, som du tror og føler er meget personligt med noget, som Peter slet ikke føler er særlig personligt."
https://herognu.dk/chok-dette-trick-bruger-peter-madsen-til-at-manipulere-kvinder/
Senast redigerad av develi 2020-09-18 kl. 12:45.
Citera
2020-09-18, 13:08
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
(..) Det är en evig cirkel där journalister ojar sig över vilken hemsk och farlig psykopat Madsen är (..) Och de trasiga småtjejerna som inte kan skillnad på kändis och kändis vill "bli någon" genom att inleda en relation med en styckmördare. För då sitter snart journalisterna och intervjuer småtjejerna som kan känna sig viktiga och betydelsefulla.
Eftersom de trasiga småtjejerna själva inte förmår förstå hur farliga Madsen och Lundin är så är det ju jättebra att det varnas, uppmärksammas och polisanmäls. 👍

Hur manipulation ser ut brevledes via teckningar samt hur illa ställt det är när tonårstjejer kan och får kontakta Danmarks farligaste mördare.

För att inte tala om vikten av att det avslöjas att de anställda underlättar kontakten och begår brott.

Pressmeddelande Dplay.
Citat:
Og hvor er retssikkerheden, når Peter Lundin og Peter Madsen kan skabe romantiske relationer til mindreårige?"

" Peter Lundins ekskone Mariann tager os tilbage til dengang, hun forelskede sig i en af Danmarks mest berygtede drabsmænd. Nu mere end nogensinde kæmper hun med konsekvenserne af den fejl, hun som 14-årig begik, da hun valgte at skrive sit første brev til Peter Lundin.

Et uskyldigt brev, der endte i et ægteskab med den firedobbelte morder, og en skam hun selv i dag har svært ved at ryste af sig. ”Èt brev og så er du fanget”, advarer hun."

" Siden Cammilla var 17 år, har hun gennem breve og telefonsamtaler fået opbygget et tæt forhold til Peter Madsen. "

"Discovery Networks Danmark afslører og dokumenterer, at der er fri adgang for kommunikation mellem unge piger og farlige livstidsfanger i lukkede fængsler. Hvordan kan det lade sig gøre i et retssamfund som Danmark?"

"Madsen og Peter Lundin er de begge særdeles farlige for andres liv og legeme, ligesom de begge vurderes til at have karakterafvigende træk. Det gør, at der i serien sættes spørgsmålstegn ved, om det, der sker, er lovligt.

Det afsløres yderligere i programmet, at en ansat ved Kriminalforsorgen ulovligt har formidlet telefonisk kontakt mellem Peter Lundin og unge kvinder mod betaling."

Tidligere fængselsbetjent Lærke Mogensen fortæller i programmet:
”Det ville skubbe til befolkningens retsfølelse, hvis de vidste i hvor høj grad, man havde mulighed for at have kontakt til omverdenen udenfor, når man er dømt i et lukket fængsel i Danmark”.

https://presse.discoverynetworks.dk/pressweb/5b6aaf2ff2bcd/highlight/forelsket-i-en-morder
Citera
2020-09-18, 13:15
Medlem
Citat:
Eftersom de trasiga småtjejerna själva inte förmår förstå hur farliga Madsen och Lundin är så är det ju jättebra att det varnas, uppmärksammas och polisanmäls. 👍

Hur manipulation ser ut brevledes via teckningar samt hur illa ställt det är när tonårstjejer kan och får kontakta Danmarks farligaste mördare.

För att inte tala om vikten av att det avslöjas att de anställda underlättar kontakten och begår brott.

Pressmeddelande Dplay.
Ditt citat är riktigt skrämmande. Till Lundins nackdel är att han blivit fet och ful, så själva utseendet har han inte för sig längre.

Rättsligt bör man åtminstone identifiera samtliga tjejer som tar kontakt med såna här förövare. Att få vara underårig och ha kontakt med såna här "människor" är förödande. Mitt förslag är att man måste vara myndig och max tio år yngre än den förövare man brevväxlar med (helst skall kvinnomördare/kvinnomisshandlare inte ha nån kontakt med kvinnor överhuvudtaget. Borde vara brevförbud). Jag menar att vetenskapen har fastslagit att hjärnan inte är färdigvuxen förrän mellan 23 och 25 års ålder. Och DÄR borde nedre gränsen finnas för främmande kvinnor att få ha kontakt med förövare i fängelset. Innan de kan använda sina hjärnor full ut, så måste man rädda dessa kvinnor från sig själva. Sen finns det korkade kvinnor som är ÖVER 25, men nånstans får kanske gränsen dras. Om man nu inte vill eller kan förbjuda kvinnokontakt helt, så borde vissa gränser kunna dras.
Citera
2020-09-18, 13:37
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ditt citat är riktigt skrämmande. Till Lundins nackdel är att han blivit fet och ful, så själva utseendet har han inte för sig längre.

Rättsligt bör man åtminstone identifiera samtliga tjejer som tar kontakt med såna här förövare. Att få vara underårig och ha kontakt med såna här "människor" är förödande. Mitt förslag är att man måste vara myndig och max tio år yngre än den förövare man brevväxlar med (helst skall kvinnomördare/kvinnomisshandlare inte ha nån kontakt med kvinnor överhuvudtaget. Borde vara brevförbud). Jag menar att vetenskapen har fastslagit att hjärnan inte är färdigvuxen förrän mellan 23 och 25 års ålder. Och DÄR borde nedre gränsen finnas för främmande kvinnor att få ha kontakt med förövare i fängelset. Innan de kan använda sina hjärnor full ut, så måste man rädda dessa kvinnor från sig själva. Sen finns det korkade kvinnor som är ÖVER 25, men nånstans får kanske gränsen dras. Om man nu inte vill eller kan förbjuda kvinnokontakt helt, så borde vissa gränser kunna dras.
Ja, minderårig borde inte ens behöva diskuteras..

Tonåringar som är ett virrvarr av emotioner från början får en av de värsta manipulatörerna att hantera.

Som kan dupera poliser, kriminalvårdare, rättsväsende och professioner inom vård.
Som ändå har utbildning.

Vad de sen ska ha för gränser vete tusan men det är ju rent löjeväckande att de tillåts bli mindfucked.
Det är som att ha spindelnät runt en lejonkula.

Sen är det då bara de sköra kvinnornas fel, psykopaten tycks märkligt nog hamna i skymundan och likaså ansvaret att skydda människor från Disturbed Oversize.

Vid tillfälle och på tal om aktuella psykopater.
Filmen om den då 14-åriga Mariann som hamnar i klorna på rovdjur i mänsklig skepnad.

Morderen på den hvite hest från 2016.
https://www.dr.dk/drtv/se/morderen-paa-den-hvide-hest_64940

Det är mycket lätt att förstå vad hon säger, även om det inte är textat el översatt. Vet inte om hon pratar mer tydligt då hon är från Färöarna.
Senast redigerad av develi 2020-09-18 kl. 13:57.
Citera
2020-09-18, 16:54
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:

Jag skrev ordet souvenir. Han orkade väl inte låta bli att spara några saker.

Hans perversa typ sitter nämligen och ritar ur minnet, speciellt de som redan har en förkärlek för att teckna. Vilket är en form av att återuppleva det som hänt.

Likt den absolut vanligaste sorten souvenir dvs underkläder i form av trosor och strumpbyxor.
I brist på fysisk material så onanerar de till teckningar. Deras fantasiförmåga är extrem och sammanfaller obehagligt nog med att han säger sig minnas varenda millisekund i ubåten.
Vilket garanterat inte är en slump att megaäcklet vräker ur sig.
Fast just det han sparade, hade gömt undan nånstans i kajutan, vilket väl var just
trosor och strumpbyxor plus några hårtussar om jag minns rätt, var väl avsett att
placeras ut på land - ett led i genomförandet av "det perfekta brottet" - för att skapa
bilden av att ett sexualrelaterat överfall ägt rum. Så det var nog inte meningen att
nånting av det sparade skulle behållas såsom troféer efter det vrålgrymma dådet.

Sedan: Man får innerligt hoppas att Kim förlorade medvetandet innan den onde Peter
började karva i hennes hals. Och antagligen blev så fallet för det måste ha varit en
massiv blodförlust som uppstod i samma ögonblick galningen perforerade bukhålan
med sin fördömda skarpslipade skruvmejsel.

Efter det som hände Lisa Holm trodde jag själv att nu var gränsen nådd, nu kunde det
verkligen inte ske något vidrigare och mer hemskt än det hon råkade ut för den gången.
Det var så utstuderat grymt så det var svårt att tänka sig något värre.
(Ja, båda du och jag var ju aktiva i tråden om det fallet också och hade att tampas med
diverse svårt faktaresistenta individer som omöjligen kunde tro att detta rörde sig om
ett sexualsadistiskt dåd och än omöjligare var det visst att den som dömdes för dådet var
rätt gärningsman. Det var planteringar av blod och fan vet allt...)

Men det kunde det! Två år senare sker detta med Kim Wall. Det händer förvisso inte i
Sverige men offret är ju svensk medborgare i vart fall.
Alla mord är hemska. Dock blir det en del fall som kommer att sticka ut extra mycket.
Och det blir då oftast de gärningar som är av utpräglad sexualsadistisk karaktär.

Det är tre mord som skakat om mig personligen mer än andra.
Och det är morden på Elin Krantz 2010, Lisa Holm 2015 och Kim Wall 2017.

Och sedan ett amerikanskt fall där själva mördandet - ett skott i huvudet på det kvinnliga
offret - kan te sig "lindrigare" än vad de tre uppräknade svenska fallen vittnar om.
Det är andra omständigheter som gör fallet ifråga så väldigt omskakande.
Det handlar om en ung, lyckligt gift tvåbarnsmamma i en stad i Florida, som
rövas bort hemmavid, när hon bara är strax utanför sitt hus, och i förövarens bil
lyckas hon komma över dennes mobil och kan där larma 911 i sin fruktansvärda
förtvivlan och skräck. Men det kommer ingen hjälp till henne. Detta med larmandet sker
efter att GM som heter Michael King, fört henne till sitt hem och där våldfört sig på henne
och sedan drar iväg med henne igen för att mörda henne och gömma undan kroppen.
Hela det här samtalet hon har med larmoperatören finns bevarat och spelas upp här
nedan och det är oerhört jobbigt att lyssna till. En människa som strax skall bli mördad
en sista gång i förbindelse med omvärlden.
Den 22-åriga småbarnsmamman hette Denise Amber Lee.
Kidnapparen och mördaren Michael King dömdes helt i sin ordning till döden
och väntar ännu på att avrättas.

https://www.youtube.com/watch?v=naEkIoWvK9o
https://www.youtube.com/watch?v=J2zARNswmnY
https://www.deniseamberlee.org/en/Denises-Story
https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Denise_Amber_Lee

Edit: Ja, det är ytterligare ett amerikanskt fall som stannat kvar i minnet, som
verkligen sticker ut extra mycket genom den oerhörda grymhet som präglar det.
Det som hände 16-åriga Sylvia Likens 1965.

https://www.flashback.org/t2944645
Senast redigerad av Grandioso 2020-09-18 kl. 17:31.
Citera
2020-09-18, 17:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Fast just det han sparade, hade gömt undan nånstans i kajutan, vilket väl var just
trosor och strumpbyxor plus några hårtussar om jag minns rätt, var väl avsett att
placeras ut på land - ett led i genomförandet av "det perfekta brottet" - för att skapa
bilden av att ett sexualrelaterat överfall ägt rum. Så det var nog inte meningen att
nånting av det sparade skulle behållas såsom troféer efter det vrålgrymma dådet.
ÅK ställer frågan från två aspekter:

▪️Att han enligt vittne följt Amagermannen i media med stort intresse, vilket PM förnekar, att han har en bok om Amagermanden.

Därav frågeställning om han tänkt förvirra utredningen via att efterapa Marcel och plantera ut spår.

▪️Att han noggrant packat allt i påsar och slängt över bord utom hennes trasiga trosor som återfanns under trossbotten i maskinrummet, hennes trasiga strumpbyxor samt anteckningsblock.
Det var även hårtestar. Madsen sa dock det berodde på kapning av huvud. För honom var det ju inget större. Tog upp krigsamputation och Trafalgar i mentalerkleringen. Kapade ett större problem i mindre bitar bara..

Därav frågar ÅK om han tänkte spara på troféer [i.e och mer korrekt souvenirer].

Det ena behöver inte utesluta det andra.
Personligen tror jag det är både ock, varav trosorna nog har souvenirfunktion.
Senast redigerad av develi 2020-09-18 kl. 17:48.
Citera
2020-09-18, 17:37
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Det är nåt sick över det hela.

Handen är i en position som om den tillhör en finlemmad kvinna som har underarmen utsträckt.
Det är rakt inte CK som är avtecknad, hon är mer knubbig, vilket ses på foto med hennes tatuering.
Enligt ordval verkar det vara samma teckning han sänder till andra kvinnor?

Den ses tydligt i den här filmsekvensen som finns med allra längst ner, i fullskärm.

"I klippet kan du høre en oplæsning af Peter Madsens brev, hvor han fortæller, hvorfor han sender tegningen af hånden til Cammilla."

Djursing kallas expert i texten, vilket han väl föga är, men han har uppenbart sett samma teckning till andra kvinnor, dragit öronen åt sig och varnar att det är nåt far beyond.

Han "ser tegningerne som værende meget grænseoverskridende, og Cammilla er ikke den første kvinde, der viser netop den håndtegning, som er tilsendt fra Peter Madsen.

– Det er for mig meget tydeligt, at han bruger nogle tricks til at komme tæt på nogle ting. Det, du skal passe på med, hvis jeg skal give dig et råd, det er at forveksle noget, som du tror og føler er meget personligt med noget, som Peter slet ikke føler er særlig personligt."

"Der er et mønster i måden, Peter Madsen behandler de kvinder, han kommer i kontakt med. Han tegner nogle bestemte ting til dem og beder kvinderne om noget bestemt."

På tal om händer så råkade jag se nåt annat.

https://forums.sailinganarchy.com/uploads/monthly_2017_08/hands.jpg.7a70f825d88b6d3360598f175f04f471.jpg

Fy fan vad äcklig Madsen är, man spyr, allt med honom är äckligt. «Rita händer»..vad i helvete är det för trams, va? Vilcken vuxen man håller på med sånt? Hoppas någon sparkar ihjäl honom inne på häktet. The sooner the better.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in