Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle527w7djd
E du dum i huvudet elr? Ta förfan inte keta!!! Ngn idiot skrev testa dig fram...hur ska han testa sig fram då man får hallisar av typ ett korn, han hade varit död nu om han 'testade fram'.benzo & opiater e en heeeelt annan femma. SVAR: NEJ DU KAN EJ BLANDA DET då den medicinen du tar är rätt så starkt så du måste va utan den när du tar keta o får riktiga hallisar..sett folk ta den o när den väl kickar blir dom galna o dessa e oxå erfarna knarkare, förmodligen mera knarkare ön du då du har tillgång till flashback...slutade me polisen kom...heroin ingeting jämfört med ketamin, hade hellre valt hostmedicinen hero än en bedövningsmedel man ger till hästar
"Hallisar av ett korn"
Fin styckeindelning och attityd förresten!
Och det låter som att du tror att jag inte har någon erfarenhet alls av psykadelika,visst, dissociativa droger har jag ingen erfarenhet av däremot.
Men monster doser LSD och Svamp har jag mycket god erfarenhet av.
Det jag menade var att jag inte har tagit Ketamin + Lamotrigin eller Psykadelika + Lamotrigin.
INTE att jag SKA blanda Opiater/Benzo + Ketamin + Lamotrigin....
Opiater + Benzo + ketamin är garanterad andningsdepp och absolut ingen bra kombo som jag inte ens skulle tänka mig att få för mig.
Så dum är jag inte att jag skulle inta en sådan dum kombination.
Mina fråga löd om någon har erfarenhet av att ta Ketamin medans man äter Lamotrigin.
Har läst studier om att Lamotrigin kan försämra en del av den dissociativa effekten av Ketamin, men detta va bara en journal om en tjej som hade överdoserat Lamotrigin och och fått Ketamin IV på akuten och det ej gav någon verkan förutom ökad eufori (och då snackar vi 50x mer än rekommenderad dos av Lamotrigin)
Jag äter en låg dos Lamotrigin (200mg)
Förresten, jag hade den bästa upplevelsen i hela mitt liv.
Så du kan ju säga till dina vänner som "flippade ur" att det va förmodligen något annat dom fick i sig eller tog för mycket helt enkelt, det är ingen fest drog direkt (enligt bekanta och research)
Nåväl, Ketamin va en väldigt speciell drog,svårt att sätta fingret på det faktiskt.
But i liked it.
Nu får jag vänta någon vecka och se när nästa tillfälle blir när man känner för det!