Så, för att sammanfatta IRM:s saga: tjockis-Henko avslöjades med att blotta sig på krogen och vara otrogen med sjölejonet Myra, negern och vänsterextremisten Axel Luo Öhman dömdes för olaga hot efter att ha hotat en journalist på Samnytts redaktion med "nackskott", nån annan fjollig liten bög - som jag knappt minnst namnet på - blev pressekreterare åt den dummaste kvinnan inom sosseriet, Strandhäll, och SD är nu, trots all hets och förföljelse från organisationer som IRM, Sveriges största parti, samtidigt som den nationella rörelsen går stadigt framåt. Och IRM finns inte längre.
Skål och grattis, antirasister.