2020-02-16, 17:42
  #925
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Ja om man sitter å påstår att IRM gjorde ett bra jobb när SD är Sveriges största parti har man nog drogat en gång för mycket, Självinsikt är inget som existerar på vänsterkanten
__________________
Senast redigerad av ChewBacca2014 2020-02-16 kl. 17:44.
Citera
2020-02-16, 20:49
  #926
Medlem
SD eller AFS är Sveriges enda räddning.
Eller ett inbördeskrig där vi kommer döda akla kebaber som är innanför vårt lands gränser, vare sig dem är goda eller onda.

Tack vare alla jävla svin som kommer hit och tror dem är nå jävla presidenter och ska få våldta och råna bäst fan dem vill!
Och så undrar ni sjuka jävla människor varför man blivit rasist.. hur jävla korkade är ni??

Nä. Det kommer bli en snabb vändning snart.
Kom ihåg detta inlägget då!
Citera
2020-02-16, 20:51
  #927
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svana
SD eller AFS är Sveriges enda räddning.
Eller ett inbördeskrig där vi kommer döda akla kebaber som är innanför vårt lands gränser, vare sig dem är goda eller onda.

Tack vare alla jävla svin som kommer hit och tror dem är nå jävla presidenter och ska få våldta och råna bäst fan dem vill!
Och så undrar ni sjuka jävla människor varför man blivit rasist.. hur jävla korkade är ni??

Nä. Det kommer bli en snabb vändning snart.
Kom ihåg detta inlägget då!

Nej, det är tack vare svenska väljare, svensk mentalitet och intensiv propaganda.

Du skyller inte på lejon när någon släppt ut dem.
Citera
2020-02-29, 13:42
  #928
Medlem
Så, för att sammanfatta IRM:s saga: tjockis-Henko avslöjades med att blotta sig på krogen och vara otrogen med sjölejonet Myra, negern och vänsterextremisten Axel Luo Öhman dömdes för olaga hot efter att ha hotat en journalist på Samnytts redaktion med "nackskott", nån annan fjollig liten bög - som jag knappt minnst namnet på - blev pressekreterare åt den dummaste kvinnan inom sosseriet, Strandhäll, och SD är nu, trots all hets och förföljelse från organisationer som IRM, Sveriges största parti, samtidigt som den nationella rörelsen går stadigt framåt. Och IRM finns inte längre.



Skål och grattis, antirasister.
__________________
Senast redigerad av Amriswil 2020-02-29 kl. 13:45.
Citera
2020-07-02, 17:45
  #929
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Och IRM finns inte längre.



Skål och grattis, antirasister.
finns inte irm längre??

har de uppnatt sitt mal med att göra antirassitkarriär?
__________________
Senast redigerad av Luzern 2020-07-02 kl. 17:48.
Citera
2020-07-03, 09:51
  #930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
finns inte irm längre??

har de uppnatt sitt mal med att göra antirassitkarriär?

Henko gjorde helikoptern på krogen en gång för mycket och drog med hela den antirasistiska rörelsen i sitt fall.
Citera
2020-09-13, 09:16
  #931
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Henko gjorde helikoptern på krogen en gång för mycket och drog med hela den antirasistiska rörelsen i sitt fall.
var när hur?? twittrar han inte heller?
Citera
2020-09-13, 09:26
  #932
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av p1x3l
Närå, det gick alldeles utmärkt att få in pengar. Planen för insamlingen var hela tiden att använda pengarna på kanpanjverksamhet fram till valet 2018. Så vi planerade och budgeterade efter att vara på noll efter det. Pissdålig lön, men att den ens betalades ut var mest för att någon skulle kunna lägga tid på det administrativa runt kampanjer.

Att jag gick vidare hade mer att göra med att jag gjort det ett par år och blev trött på att bara jobba med att granska ett enskilt politiskt område och parti. IRM har gjort ett sjukt bra jobb.

Hmmm det var alltsa inga problem att fa in en massa pengar, men sedan klagar du pa dalig lön??
Citera
2020-09-13, 09:30
  #933
Medlem
Skönt att de rasistiska kampgrupperna faller undan en efter en. Wåg:s kampgrupp alltåtalla har man inte hört till sedan de vandaliserade arbetsförmedlingens lokal i Uppsala därför att de inte kunde hitta något jobb åt en viss utlänning.
Jag gissar att de åldrande rasistiska aktivisterna nu försöker fixa in sig och få en försörjning bland kompisar på myndigheter eller hos SVT.
Citera
2020-09-13, 10:14
  #934
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Så, för att sammanfatta IRM:s saga: tjockis-Henko avslöjades med att blotta sig på krogen och vara otrogen med sjölejonet Myra, negern och vänsterextremisten Axel Luo Öhman dömdes för olaga hot efter att ha hotat en journalist på Samnytts redaktion med "nackskott", nån annan fjollig liten bög - som jag knappt minnst namnet på - blev pressekreterare åt den dummaste kvinnan inom sosseriet, Strandhäll, och SD är nu, trots all hets och förföljelse från organisationer som IRM, Sveriges största parti, samtidigt som den nationella rörelsen går stadigt framåt. Och IRM finns inte längre.



Skål och grattis, antirasister.

What?

Vad är detta om att blotta sig på krogen jag läser?

Var han i Falun igen?

Berätta mer!
Citera
2020-09-17, 11:18
  #935
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
What?

Vad är detta om att blotta sig på krogen jag läser?

Var han i Falun igen?

Berätta mer!
Vad har detta hänt? I dalarna?
Citera
2020-09-17, 11:54
  #936
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
finns inte irm längre??

har de uppnatt sitt mal med att göra antirassitkarriär?

Vadå? De driver ju podden "Haveristerna".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in