Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-16, 20:02
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsMelankoli
Ja, det gäller att vara försiktiga!
Som många vet är inte heller blistrade ksalol helt säkra.

Har du verkligen kommit över blistrade ksalol som inte varit äkta eller perfekt kopia? Inte hört talas om..

De jag har är förmodligen äkta eller annars perfekt gjorda kopior, jag bryr mig inte om vilket faktiskt. Bensedinen funkar identiskt med de svanska stessoliden jag har tex.

Det är lösvikt stavar och lösvikt ksalol man ska akta sig för.
Citera
2020-09-16, 20:12
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seanprice
Har du verkligen kommit över blistrade ksalol som inte varit äkta eller perfekt kopia? Inte hört talas om..

De jag har är förmodligen äkta eller annars perfekt gjorda kopior, jag bryr mig inte om vilket faktiskt. Bensedinen funkar identiskt med de svanska stessoliden jag har tex.

Det är lösvikt stavar och lösvikt ksalol man ska akta sig för.

Så är det helt klart att dem utan blister är dem det finns störst risk kring.
Jag har upplevt vid två tillfällen när jag kom över blistrade ksalol och när jag sedan lämnade salivprov visade svaren Diazepam, Klonazepam och ytterst liten mängd Alprazolam.
Så jag menade inte indirekt att blistrade blåbär innehåller fentanyl, men att dem är ibland kraftigt underdoserade och innehåller andra benzos.
Men som sagt är det ju som du säger att ksalol i blister OFAST innehåller vad dem ska.

Finns det testkits för benzos, så som det finnas testkit för heroin för att spåra om det är bankat med fentanyl?

Mvh
Citera
2020-09-16, 21:05
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsMelankoli
Så är det helt klart att dem utan blister är dem det finns störst risk kring.
Jag har upplevt vid två tillfällen när jag kom över blistrade ksalol och när jag sedan lämnade salivprov visade svaren Diazepam, Klonazepam och ytterst liten mängd Alprazolam.
Så jag menade inte indirekt att blistrade blåbär innehåller fentanyl, men att dem är ibland kraftigt underdoserade och innehåller andra benzos.
Men som sagt är det ju som du säger att ksalol i blister OFAST innehåller vad dem ska.

Finns det testkits för benzos, så som det finnas testkit för heroin för att spåra om det är bankat med fentanyl?

Mvh

Dom blistrade som varit fake måste kommit från nätet va? Det är ju sjukt stor effekt skillnad på xanor och diazepam så de hade man ju märkt direkt i så fall.
Jag käkar lågdos mot ångest och har gjort det i 15år så jag känner direkt om det är vad det ska eller inte. Om det är rakt från fabrik eller perfekta kopior låter jag vara osagt men att de innehåller den mängden de ska vågar jag ta gift på.

Fixa en seriös beso kran istället så slipper du bry dig om EZ tester och va rädd för fentanyl 😉
Citera
2020-09-16, 22:40
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsMelankoli
Så är det helt klart att dem utan blister är dem det finns störst risk kring.
Jag har upplevt vid två tillfällen när jag kom över blistrade ksalol och när jag sedan lämnade salivprov visade svaren Diazepam, Klonazepam och ytterst liten mängd Alprazolam.
Så jag menade inte indirekt att blistrade blåbär innehåller fentanyl, men att dem är ibland kraftigt underdoserade och innehåller andra benzos.
Men som sagt är det ju som du säger att ksalol i blister OFAST innehåller vad dem ska.

Finns det testkits för benzos, så som det finnas testkit för heroin för att spåra om det är bankat med fentanyl?

Mvh
Skulle inte tro det.
Men det finns tester för fentanyl så du kan se ifall det är i eller utesluta det.
Citera
2020-09-16, 22:56
  #125
Medlem
Varför i helvete skulle de stoppa in en så dyr substans i en bensotablett?

Tror verkligen detta är väldigt ovanligt. Visst är det mycket skit i fejktabletterna. Men tror knappst det är vanligt med Fentanyl i dem dock.
Citera
2020-09-18, 12:08
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seanprice
Dom blistrade som varit fake måste kommit från nätet va? Det är ju sjukt stor effekt skillnad på xanor och diazepam så de hade man ju märkt direkt i så fall.
Jag käkar lågdos mot ångest och har gjort det i 15år så jag känner direkt om det är vad det ska eller inte. Om det är rakt från fabrik eller perfekta kopior låter jag vara osagt men att de innehåller den mängden de ska vågar jag ta gift på.

Fixa en seriös beso kran istället så slipper du bry dig om EZ tester och va rädd för fentanyl 😉

Ja, dem var ifrån nätet. Benzo är inte min huvuddrog och har aldrig varit, men jag märkte helt klart att det knappt var någon alpra i dem då dem slog rätt svagt och den muskelavslappnande effekten var rätt tydlig vilket ju inte alprazolam brukar ha.
Eftersom jag inte brukar benzo längre är en seriös benzokran inte något jag behöver, men det är något alla som köper droger utanför darknet förtjänar enligt mig så jag håller helt med dig!
Tyvärr är ju verkligheten annorlunda.
Citera
2020-09-23, 03:34
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Varför i helvete skulle de stoppa in en så dyr substans i en bensotablett?

Tror verkligen detta är väldigt ovanligt. Visst är det mycket skit i fejktabletterna. Men tror knappst det är vanligt med Fentanyl i dem dock.
Fentanyl är extremt billigt, om du stoppar i 5ug per tablett t.ex.
Citera
2020-09-23, 15:20
  #128
Medlem
Thisisnotoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Fentanyl är extremt billigt, om du stoppar i 5ug per tablett t.ex.

Exakt! Väldigt billig substans som bara kräver mikrogram i dosering!
Ngn som råkat ut på sista tiden?
Citera
2020-09-24, 18:25
  #129
Medlem
tjack-attacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisisnotok
Exakt! Väldigt billig substans som bara kräver mikrogram i dosering!
Ngn som råkat ut på sista tiden?

Kom över blåa valium (alltså diazepam) idag som ser ut exakt som Apaurine med 10mg tryckt på ena sidan och en skåra på den andra. Efter att ha läst detta har jag börjat fundera på om dessa skulle kunna vara de blåa som innehåller fentanyl. Jag har Suboxone så jag skulle förmodligen inte dö utan att bli sjuk. Har någon annan kommit över dessa tabletter på sistonde ? Tabletterna såldes lösa av en missbrukare i Malmö som själv sa han tog dem så de är inte så att jag beställt dem på internet så de är absolut inte riskfria men flera personer jag känner var runt omkring när jag köpte och de skulle nog ha varnat mig om folk överdoserat på dem. Men som sagt, har någon av er tagit dessa blåa valium ?
Citera
2020-10-04, 02:18
  #130
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Hur är prisskillnaden mellan diazepam och alprazolam? Tänker om de nu bankar skiten för att spara cash.
Citera
2020-10-04, 02:27
  #131
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofdrykkja
Hur är prisskillnaden mellan diazepam och alprazolam? Tänker om de nu bankar skiten för att spara cash.

Diazepam är (oftast) större än en Ksalol så man lär kunna göra ett par den vägen.
Citera
2020-10-04, 02:31
  #132
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Diazepam är (oftast) större än en Ksalol så man lär kunna göra ett par den vägen.

Ah, det låter rimligt. Har förvisso inte testat Diazepam så vet inte direkt hur mycket ruset skiljer sig från Alpra. Fentanyl undviker man ju gärna dock. Ge fan i att banka skit och låt oss knarka ifred!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback