2020-09-16, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Har du testat med Voicemod då? Trollade små fjuniga tonårspojkar på Fortnite att jag var tjej haha! Kostar inte många euro alls. 10 eller 14 euro tror jag det var.
Jepp testade Voicemod men nä det lät inte bra.
Fick bäst resultat med VST och Alterboy men nä det duger inte tror jag.
2020-09-16, 07:56
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Jepp testade Voicemod men nä det lät inte bra.
Fick bäst resultat med VST och Alterboy men nä det duger inte tror jag.
Jag körde Voicemod med Voicemeeter och ändrade micken lite, testa det annars.
2020-09-16, 11:09
Medlem
Är det någon som jobbar på Cloudworkers? Hur är dom?

Sen om någon vet, vilket är bäst Bitsafe eller Revolut?
Senast redigerad av vrag 2020-09-16 kl. 11:21.
2020-09-16, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Ursäkta, jag har faktiskt inte den blekaste hur dessa fungerar. Ska jag då starta ett konto där också, föra över dit, sen där (på transferwise eller revolut) växla dom till SEK för att sedan föra över?

Det är hur enkelt som helst att föra över med Transferwise.

En liten guide:

-> Gå in på Transferwise.com (TW)
-> Skriv in hur mycket EUR du vill skicka under "You send"
-> Välj "Low cost transfer" (om du ska föra över från Bitsafe-konto och ej har deras kort)
-> Välj att mottagaren ska motta i SEK under "Recipient gets" och du ser beloppet som du kommer få i SEK.
-> Klicka på "Get started"
-> Följ instruktionerna och skapa ditt konto och lägg till ditt svenska bankkonto som mottagare.
-> Välj att betala med "Manually transfer the money from your bank"
-> OBS: Ditt konto hos Bitsafe och TW måste vara i samma namn.
-> Välj "Online Banking".

Nu kommer du se "Bank transfer details" och gör då följande:

-> Gå till Bitsafe och välj "Transfer money"
-> Välj "SEPA transfer"
-> I "Beneficiary name" skriver du in TransferWise Europe SA (det som står under "Payee name")
-> I "Account number in IBAN format" skriver du in TW:s IBAN (det som står under "IBAN")
-> Skriv in summan du ska föra över (tänk på att det kostar 0.75 EUR för överföringen så lämna åtminstone 0.75 EUR på ditt Bitsafekonto)
-> I "Note for the beneficiary (optional)" skriver du in ditt referensnummer (det som står under "Use this reference").
-> Klicka på "Confirm" och bekräfta genom att skriva in koden du får i din Bitsafe-app.
-> Kom ihåg: Gå tillbaka till Transferwise och klicka på "I've made my bank transfer".
-> Klart. Pengarna kommer ofta in inom 12 timmar.

Du kan göra en överföring direkt från Bitsafe till din svenska bank också, genom en SEPA överföring. Det är då din svenska bank som växlar EUR->SEK och du får deras växlingskurs och ev. avgifter. Brukar vara bättre kurs och avgifter med TW dock och du undviker att få en direkt koppling mellan ditt Bitsafekonto och ditt svenska bankkonto. Så använd TW.
Senast redigerad av Ictura 2020-09-16 kl. 12:43.
2020-09-16, 13:22
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Är det någon som jobbar på Cloudworkers? Hur är dom?

Sen om någon vet, vilket är bäst Bitsafe eller Revolut?
Jag har hört att dom ska vara okej.

Jag använder bara Revolut och är nöjd än så länge.
2020-09-16, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Det är hur enkelt som helst att föra över med Transferwise.

En liten guide:

-> Gå in på Transferwise.com (TW)
-> Skriv in hur mycket EUR du vill skicka under "You send"
-> Välj "Low cost transfer" (om du ska föra över från Bitsafe-konto och ej har deras kort)
-> Välj att mottagaren ska motta i SEK under "Recipient gets" och du ser beloppet som du kommer få i SEK.
-> Klicka på "Get started"
-> Följ instruktionerna och skapa ditt konto och lägg till ditt svenska bankkonto som mottagare.
-> Välj att betala med "Manually transfer the money from your bank"
-> OBS: Ditt konto hos Bitsafe och TW måste vara i samma namn.
-> Välj "Online Banking".

Nu kommer du se "Bank transfer details" och gör då följande:

-> Gå till Bitsafe och välj "Transfer money"
-> Välj "SEPA transfer"
-> I "Beneficiary name" skriver du in TransferWise Europe SA (det som står under "Payee name")
-> I "Account number in IBAN format" skriver du in TW:s IBAN (det som står under "IBAN")
-> Skriv in summan du ska föra över (tänk på att det kostar 0.75 EUR för överföringen så lämna åtminstone 0.75 EUR på ditt Bitsafekonto)
-> I "Note for the beneficiary (optional)" skriver du in ditt referensnummer (det som står under "Use this reference").
-> Klicka på "Confirm" och bekräfta genom att skriva in koden du får i din Bitsafe-app.
-> Kom ihåg: Gå tillbaka till Transferwise och klicka på "I've made my bank transfer".
-> Klart. Pengarna kommer ofta in inom 12 timmar.

Du kan göra en överföring direkt från Bitsafe till din svenska bank också, genom en SEPA överföring. Det är då din svenska bank som växlar EUR->SEK och du får deras växlingskurs och ev. avgifter. Brukar vara bättre kurs och avgifter med TW dock och du undviker att få en direkt koppling mellan ditt Bitsafekonto och ditt svenska bankkonto. Så använd TW.

Men tackar så mycket för detta!
2020-09-17, 04:44
Medlem
JosieLs avatar
När får man sin lön från Texkings? Kör med Payoneer. Fick inget idag, när kan jag förvänta mig lönen utbetalt?
Har över €50.
2020-09-17, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosieL
När får man sin lön från Texkings? Kör med Payoneer. Fick inget idag, när kan jag förvänta mig lönen utbetalt?
Har över €50.

De har ju månadslön inte vecolön
2020-09-17, 14:19
Avslutad
Kan man bara få lön från Operador direkt till bankkontot? Jag trodde dessa chattoperatörsidor låter oss få betalt i bitcoin om vi vill det. Tyckte det stog så i några tidigare inlägg. Det kanske bara är vissa sidor som Operador som bara betalar till bankkonton?

Det behöver inte heller vara endast bitcoin, men skulle viljat ta betalt till en sida som tex en av dessa två:
https://advcash.gi/en/ eller https://wirexapp.com/
Senast redigerad av superduktig 2020-09-17 kl. 14:26.
2020-09-17, 15:38
Avslutad
Jag missförstog vad jag läste bara. Det ser ut som det går att ha använda såna typer av banker.
2020-09-17, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superduktig
Kan man bara få lön från Operador direkt till bankkontot? Jag trodde dessa chattoperatörsidor låter oss få betalt i bitcoin om vi vill det. Tyckte det stog så i några tidigare inlägg. Det kanske bara är vissa sidor som Operador som bara betalar till bankkonton?

Det behöver inte heller vara endast bitcoin, men skulle viljat ta betalt till en sida som tex en av dessa två:
https://advcash.gi/en/ eller https://wirexapp.com/

Varför skulle någon vilja ha betalt i bitcoin? Blir ju bara krångligt och hålla på med.
2020-09-17, 17:10
Medlem
JosieLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperDuperKnegaren
De har ju månadslön inte vecolön
Jaså? Står ju att de har både vecko och månadslön på sidan iallafall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in