2020-09-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Haha fan din jävel som plöjer 500 mess/dagen! Jag försöker ju komma ikapp, blir klurigt när man kör på både Operador och Texkings haha.

Haha, du får väl prioritera en av dem.
2020-09-14, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Är ju helt tvärdött på c.c nu. Vad är det som händer?

Hösten är alltid seg, tycker ändå att det har varit bra på sistone.
2020-09-14, 23:03
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperDuperKnegaren
Haha, du får väl prioritera en av dem.
Haha ja, det är svårt när det flyter på bra hos båda och inget av företagen bryr sig så mycket om att logga.
2020-09-15, 16:00
Medlem
Citat:
The pay-scale for PSO depends on our partners. Most of our partners pay rate ranges from $15.00-24.00 per hour of talk time. Payments are issued on a weekly or monthly basis, depending on the project. We pay bonus to top phone operators.

Bara att slå på sin voice changer och snacka lite snusk Det borde väl räcka med en voice changer oavsett om man är "male" och skickar in sitt ID? Haha!

Bästa kombon vore ju att chatta massa snusk medan man snackar snusk i luren.

Har faktiskt lekt med tanken men lyckas inte få till det med röstförvrängningen he he
Gick in ganska seriöst i det men man låter fan som en robot hur man är gör
2020-09-15, 16:22
Medlem
Citat:
Haha fan din jävel som plöjer 500 mess/dagen! Jag försöker ju komma ikapp, blir klurigt när man kör på både Operador och Texkings haha.
Du som kör hos Operador, hur många meddelanden redigerar dom för dej ungefär?
Blir ju stressad av att det alltid ligger på 15-20% hos mej ha ha
2020-09-15, 20:58
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Du som kör hos Operador, hur många meddelanden redigerar dom för dej ungefär?
Blir ju stressad av att det alltid ligger på 15-20% hos mej ha ha
0.17% haha. Men det påverkar ju inte dig om de bara redigerar dina mess. De du skrivit får du ändå betalt för.
2020-09-15, 21:00
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Har faktiskt lekt med tanken men lyckas inte få till det med röstförvrängningen he he
Gick in ganska seriöst i det men man låter fan som en robot hur man är gör
Har du testat med Voicemod då? Trollade små fjuniga tonårspojkar på Fortnite att jag var tjej haha! Kostar inte många euro alls. 10 eller 14 euro tror jag det var.
2020-09-15, 22:05
Bannlyst
En snabb fråga till er som har bitsafe:

Är det relativt säker att föra över ett par tusen från sitt bitsafe-konto till sitt vanliga konto här i Sverige? Eller finns det risk för att skatteverket får nos på det då (större risk än att bara betala med bitsafe kortet direkt).

Vad tror ni? Skulle behöva föra över någon tusenlapp till mitt vanliga svenska konto.
2020-09-15, 22:27
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
En snabb fråga till er som har bitsafe:

Är det relativt säker att föra över ett par tusen från sitt bitsafe-konto till sitt vanliga konto här i Sverige? Eller finns det risk för att skatteverket får nos på det då (större risk än att bara betala med bitsafe kortet direkt).

Vad tror ni? Skulle behöva föra över någon tusenlapp till mitt vanliga svenska konto.
Ingen risk alls.
2020-09-15, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ingen risk alls.

Tack så mycket.

Du har möjligtvis ingen aning om vad den totala kostnaden skulle bli att kasta över en 3-4.000 ? Kanske summan är minimal, aldrig använt mig av detta förut.
2020-09-16, 01:10
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Tack så mycket.

Du har möjligtvis ingen aning om vad den totala kostnaden skulle bli att kasta över en 3-4.000 ? Kanske summan är minimal, aldrig använt mig av detta förut.

Men det kommer ju bli dyrt att skicka dem till ett konto med SEK, bättre att ta dem till TransferWise eller Revolut och föra över därifrån när du har växlat i appen.
2020-09-16, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Men det kommer ju bli dyrt att skicka dem till ett konto med SEK, bättre att ta dem till TransferWise eller Revolut och föra över därifrån när du har växlat i appen.

Ursäkta, jag har faktiskt inte den blekaste hur dessa fungerar. Ska jag då starta ett konto där också, föra över dit, sen där (på transferwise eller revolut) växla dom till SEK för att sedan föra över?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in