2020-09-11, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonComplianze
Det är cringe på det här så det bara skriker om det! Du är så jävla bekräftelsekåt så det finns inget ord i svenskt vokabulär som gör dig rättvisa. Vill du ha Nobelpriset för att du kan sparka med både vänster och höger ben (eller FOT enligt dig)? Guess what, det kan jag med.

Gå till en thaiboxningsklubb och switcha på det där löjliga sättet som du tror gör dig till Saenchai så ska du se att du blir svept. Du "förvirrar" inte motståndaren genom att byta stance hela tiden, herregud. Möjligtvis en amatör på en lättkontakts - kickboxningsklubb!

Dessutom sparkar man inte med fötterna din dumme idiot.

Bekräfta mig.
Citera
2020-09-11, 20:09
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User30
Bekräfta mig.

Är jag imponerad? Ja
Skulle jag suga din kuk? Kanske
Citera
2020-09-12, 00:23
Medlem
Fejkits avatar
Citat:
Bekräfta mig.

Jag vet inte riktigt vem som inbillat dig att du är unik, men det känns lite som Idol-deltagaren som tror att hon är unik men så kommer juryn med domen att det var medelmåttigt på sin höjd.

Du kan säkert bli en jätteduktig kampsportare men din medfödda ”gåva” är något som alla som vill kan få till. Jag gick blott fem tävlingsmatcher på läns-nivå och hade lika bra sparkar och slag oavsett vilken fot som var fram. Kan jag kan alla
Citera
2020-09-15, 18:58
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Folk som försöker sig på att byta stance flera gånger under en rond är enligt min erfarenhet duktigare i sitt eget huvud på det än i praktiken.

Ni tror att det inte märks och att det sker sömlöst men tro mig, det ser bara tattigt ut.
Citera
2020-09-15, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Folk som försöker sig på att byta stance flera gånger under en rond är enligt min erfarenhet duktigare i sitt eget huvud på det än i praktiken.

Ni tror att det inte märks och att det sker sömlöst men tro mig, det ser bara tattigt ut.

Lebanner gör det alltid din clown.
Citera
2020-09-15, 20:26
Medlem
Citat:
Lebanner gör det alltid din clown.

Ja visst, och Saengchai med. Han klassas som en av de bästa thaiboxarna genom tiderna men jag tycker fortfarande att hans stil är muppig.

Faktum är att det är ett mycket litet antal som kan omsätta stancebyten flytande under en match. Alla ni andra framstår bara som något ni inte är.

Hur många matcher, och i vilken stil, har du gått där din fancy stance switch har fungerat till en vinst?
Citera
2020-09-16, 00:20
Medlem
Citat:

Faktum är att det är ett mycket litet antal som kan omsätta stancebyten flytande under en match.

Vad bra att vi åtminstone har en i tråden som ger mig
cred och inte påstår att alla har lika starka vänster som högerben, vilket är fullkomligt nonsense.

Jag har inte tävlat men jag har sparrat mot folk med gedigna tävlingsbakgrunder och jag hänger med i svängarna. Dock lite av en Gymråtta (tror jag är det rätta uttrycket) jag vill hem oskadd och har låg ambitionsnivå. Så det är mer den mentala biten som är mitt problem.
Citera
2020-09-16, 06:38
Medlem
Citat:
Vad bra att vi åtminstone har en i tråden som ger mig
cred och inte påstår att alla har lika starka vänster som högerben, vilket är fullkomligt nonsense.

Jag har inte tävlat men jag har sparrat mot folk med gedigna tävlingsbakgrunder och jag hänger med i svängarna. Dock lite av en Gymråtta (tror jag är det rätta uttrycket) jag vill hem oskadd och har låg ambitionsnivå. Så det är mer den mentala biten som är mitt problem.

Nu pratade jag inte om styrka och kraft. Du kanske har missuppfattat vad ambidextriös innebär? Det är när du kan leda med båda sidorna av kroppen precis lika bra. Sätta upp kombinationer, göra kroppsfinter och liknande.

Att kunna sparka lika hårt eller till och med hårdare med "fel" ben är inte ambidextri.

Har du aldrig tävlat så vet du inte ett skit om din egen kapacitet under press. Ditt svammel om att inte vilja bli skadad förstår jag helt ärligt inte.
Citera
2020-09-16, 13:00
Medlem
Citat:
Nu Ditt svammel om att inte vilja bli skadad förstår jag helt ärligt inte.

Du förstår inte varför jag inte vill bli skadad?
Citera
2020-09-16, 14:52
Medlem
Citat:
Du förstår inte varför jag inte vill bli skadad?

Det föreligger ingen större risk att bli drabbad av skador i tävling jämfört med på klubben när vi pratar om den amatörnivå som du och den stora majoriteten av utövare befinner sig på.

Det är alltså ett svepskäl för att dölja den verkliga anledningen till varför du inte har tävlat. Om det är nerver, rädsla, dålig fysik eller teknik låter jag vara osagt.
Citera
2020-09-16, 15:28
Medlem
Citat:
Det föreligger ingen större risk att bli drabbad av skador i tävling jämfört med på klubben när vi pratar om den amatörnivå som du och den stora majoriteten av utövare befinner sig på.

Det är alltså ett svepskäl för att dölja den verkliga anledningen till varför du inte har tävlat. Om det är nerver, rädsla, dålig fysik eller teknik låter jag vara osagt.

Jag sparrar mot serber som går för knock och har tävlat i sina hemländer.
Citera
2020-09-16, 21:23
Medlem
Citat:
Jag sparrar mot serber som går för knock och har tävlat i sina hemländer.

Okay... så du är rädd för skador men tränar med idioter som försöker knocka sina träningskompisar?

Sluta göra bort dig mer än du redan har gjort. Du startar femtioelva jävla nonsenstrådar i forumet men vet egentligen inte vad du snackar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in