2020-09-11, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonComplianze
Det r cringe p det hr s det bara skriker om det! Du r s jvla bekrftelsekt s det finns inget ord i svenskt vokabulr som gr dig rttvisa. Vill du ha Nobelpriset fr att du kan sparka med bde vnster och hger ben (eller FOT enligt dig)? Guess what, det kan jag med.

G till en thaiboxningsklubb och switcha p det dr ljliga sttet som du tror gr dig till Saenchai s ska du se att du blir svept. Du "frvirrar" inte motstndaren genom att byta stance hela tiden, herregud. Mjligtvis en amatr p en lttkontakts - kickboxningsklubb!

Dessutom sparkar man inte med ftterna din dumme idiot.

Bekrfta mig.
Citera
2020-09-11, 20:09
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User30
Bekrfta mig.

r jag imponerad? Ja
Skulle jag suga din kuk? Kanske
Citera
2020-09-12, 00:23
Medlem
Fejkits avatar
Citat:
Bekrfta mig.

Jag vet inte riktigt vem som inbillat dig att du r unik, men det knns lite som Idol-deltagaren som tror att hon r unik men s kommer juryn med domen att det var medelmttigt p sin hjd.

Du kan skert bli en jtteduktig kampsportare men din medfdda gva r ngot som alla som vill kan f till. Jag gick blott fem tvlingsmatcher p lns-niv och hade lika bra sparkar och slag oavsett vilken fot som var fram. Kan jag kan alla
Citera
2020-09-15, 18:58
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Folk som frsker sig p att byta stance flera gnger under en rond r enligt min erfarenhet duktigare i sitt eget huvud p det n i praktiken.

Ni tror att det inte mrks och att det sker smlst men tro mig, det ser bara tattigt ut.
Citera
2020-09-15, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Folk som frsker sig p att byta stance flera gnger under en rond r enligt min erfarenhet duktigare i sitt eget huvud p det n i praktiken.

Ni tror att det inte mrks och att det sker smlst men tro mig, det ser bara tattigt ut.

Lebanner gr det alltid din clown.
Citera
2020-09-15, 20:26
Medlem
Citat:
Lebanner gr det alltid din clown.

Ja visst, och Saengchai med. Han klassas som en av de bsta thaiboxarna genom tiderna men jag tycker fortfarande att hans stil r muppig.

Faktum r att det r ett mycket litet antal som kan omstta stancebyten flytande under en match. Alla ni andra framstr bara som ngot ni inte r.

Hur mnga matcher, och i vilken stil, har du gtt dr din fancy stance switch har fungerat till en vinst?
Citera
2020-09-16, 00:20
Medlem
Citat:

Faktum r att det r ett mycket litet antal som kan omstta stancebyten flytande under en match.

Vad bra att vi tminstone har en i trden som ger mig
cred och inte pstr att alla har lika starka vnster som hgerben, vilket r fullkomligt nonsense.

Jag har inte tvlat men jag har sparrat mot folk med gedigna tvlingsbakgrunder och jag hnger med i svngarna. Dock lite av en Gymrtta (tror jag r det rtta uttrycket) jag vill hem oskadd och har lg ambitionsniv. S det r mer den mentala biten som r mitt problem.
Citera
2020-09-16, 06:38
Medlem
Citat:
Vad bra att vi tminstone har en i trden som ger mig
cred och inte pstr att alla har lika starka vnster som hgerben, vilket r fullkomligt nonsense.

Jag har inte tvlat men jag har sparrat mot folk med gedigna tvlingsbakgrunder och jag hnger med i svngarna. Dock lite av en Gymrtta (tror jag r det rtta uttrycket) jag vill hem oskadd och har lg ambitionsniv. S det r mer den mentala biten som r mitt problem.

Nu pratade jag inte om styrka och kraft. Du kanske har missuppfattat vad ambidextris innebr? Det r nr du kan leda med bda sidorna av kroppen precis lika bra. Stta upp kombinationer, gra kroppsfinter och liknande.

Att kunna sparka lika hrt eller till och med hrdare med "fel" ben r inte ambidextri.

Har du aldrig tvlat s vet du inte ett skit om din egen kapacitet under press. Ditt svammel om att inte vilja bli skadad frstr jag helt rligt inte.
Citera
2020-09-16, 13:00
Medlem
Citat:
Nu Ditt svammel om att inte vilja bli skadad frstr jag helt rligt inte.

Du frstr inte varfr jag inte vill bli skadad?
Citera
2020-09-16, 14:52
Medlem
Citat:
Du frstr inte varfr jag inte vill bli skadad?

Det freligger ingen strre risk att bli drabbad av skador i tvling jmfrt med p klubben nr vi pratar om den amatrniv som du och den stora majoriteten av utvare befinner sig p.

Det r allts ett svepskl fr att dlja den verkliga anledningen till varfr du inte har tvlat. Om det r nerver, rdsla, dlig fysik eller teknik lter jag vara osagt.
Citera
2020-09-16, 15:28
Medlem
Citat:
Det freligger ingen strre risk att bli drabbad av skador i tvling jmfrt med p klubben nr vi pratar om den amatrniv som du och den stora majoriteten av utvare befinner sig p.

Det r allts ett svepskl fr att dlja den verkliga anledningen till varfr du inte har tvlat. Om det r nerver, rdsla, dlig fysik eller teknik lter jag vara osagt.

Jag sparrar mot serber som gr fr knock och har tvlat i sina hemlnder.
Citera
2020-09-16, 21:23
Medlem
Citat:
Jag sparrar mot serber som gr fr knock och har tvlat i sina hemlnder.

Okay... s du r rdd fr skador men trnar med idioter som frsker knocka sina trningskompisar?

Sluta gra bort dig mer n du redan har gjort. Du startar femtioelva jvla nonsenstrdar i forumet men vet egentligen inte vad du snackar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in