Citat:

Pseudomoral.
"Men om Prussiluskan promt vill ha ett litet barn, Så får hon ta ett annat barn än mig, tjo hej."
Intressant i sig med det duala kring Madsen, som om det inte vore nog det han splittar själv.
Sofie ville ju suga ur det göttaste, psykopaten brydde hon sig inte om.
DK längtar efter den gamla Madsen och CK trodde han hade en normal sida.
JC kör nån allomfattande variant, hon är god nog att älska hela dynghögen.
Till skillnad från oss andra då. Som inte ser hans storhet efter hans groteska mord.
Som anser att hans vedervärdiga person inte vägs upp med ubåtsritningar.
Utan samvete, kallblodig. Totalt opålitlig, genomfalsk. Äckligt pervers och farlig.

Pseudomoral.
"Men om Prussiluskan promt vill ha ett litet barn, Så får hon ta ett annat barn än mig, tjo hej."
Intressant i sig med det duala kring Madsen, som om det inte vore nog det han splittar själv.
Sofie ville ju suga ur det göttaste, psykopaten brydde hon sig inte om.
DK längtar efter den gamla Madsen och CK trodde han hade en normal sida.
JC kör nån allomfattande variant, hon är god nog att älska hela dynghögen.
Till skillnad från oss andra då. Som inte ser hans storhet efter hans groteska mord.
Som anser att hans vedervärdiga person inte vägs upp med ubåtsritningar.
Utan samvete, kallblodig. Totalt opålitlig, genomfalsk. Äckligt pervers och farlig.
Jag tycker iofs inte att det är så konstigt att folk går på det.
Tex DK. Hon har varit hans vän i 15 år, älskarinna från och till i 6,7 år, sambo i 1 år.
Om han i alla dessa år hon känt honom varit sammanhängande och konsekvent i sin person samt sina åsikter och sin PR om sin egen fantastiska person så är det ju svårt att genomskåda honom.
Även om de flesta tagit avstånd ifrån honom efter mordet så kan jag tro att de tvivlar ibland.
Jag undrar om inte en narcissist manipulerar sig själv. Eftersom de alltid framhåller för alla andra vilken förträfflig person de är så lurar de sig själv också. Alltså inte medvetet manipulativt.
Som Trump som vill bli älskad som den mest förträffliga presidenten någonsin!
Trump står säker i spegeln och testar tjusiga militärmössor samtidigt som han intalar sig själv vilken omåttligt älskad, förträfflig, fantastisk och snygg karl han är. En riktig alfahanne!
Narcissisten Madsen gör säkerligen detsamma. Står i spegeln med en strumpa på huvudet (i brist på milltärmösse) och låtsas att han är med på en intervju i TV.en och säger kolossalt bra saker om sig själv.
Eftersom att de har det grandiosa behovet att bli uppmärksammade och omtyckta.
Då är det ju inte konstigt om de tycks sammanhängande och konsekventa som personer.
För de går ju på det själv ,på sin egen malande Pr-kampanj.
"Ljuger så de tror sig själv." En del av deras lögner blir till falska minnen med tiden. Bragder som de gjort (iallafall nästan eller åtminstone lika gärna kunde ha gjort.)
Till skillnad från någon som enbart är en psykopat.
Det här är bara min egen teori.
Hoppas du förstår hur jag menar.
Senast redigerad av ottoplommon 2020-09-15 kl. 22:04.
Senast redigerad av ottoplommon 2020-09-15 kl. 22:04.