2020-09-15, 21:31
  #1
Medlem
bombaccis avatar
Vad tycker ni om intervjuerna som går på svt aktuellt "halvtid"? Just nu intervjuas Åkesson , måste erkänna att det är låg nivå från SVT här. Handlar mest om att åkesson var på jobbet när han var sjuk och att någon lokal nazist uttryckt sig dumt på nätet. Finns viktigare frågor att diskutera. Lågt mot tittarna svt!
Citera
2020-09-15, 21:36
  #2
Medlem
JustZlatans avatar
Andra gången vad jag vet som Åkesson svetsas så att det syns i tv. Herregud.
Citera
2020-09-15, 21:41
  #3
Medlem
bax88s avatar
Jå jävlar vad svetten sprutade.

Jag tror blodtrycket stod all-time high efter att för 9790798978899 gången svarat på frågor om en partimedlems förehavanden, och en ickefråga om att han snörvlade lite i riksdagen.

Och som grädde på moset så var delen om migrationen ett enda upprepande av horan till ankare "Hur många ska skickas hem då?"

97% av tiden var helt bortkastad att vara där.
Tror Åkesson fantiserade att begrava sin fist djupt i hennes ansikte.
Citera
2020-09-15, 21:51
  #4
Bannlyst
ja nu sitter vi här flashback eliten. Och diskuterar Jimmies insats.
Har vi inget bättre för oss undrar jag. Men nej det har vi inte.

Han borde blivit mer pressad. Varför har ni inte fått någon makt vad gör ni för fel.
Ni har ingen strategi i SD. Det är dags att avslöja Jimmie som en värdelös strateg i det kritiska slutskedet dvs Maktövertagandet. Det kommer han aldrig lyckas med. Han kommer aldrig till skott.

Maktövertagandet bara låter vänta på sig. Av någon underligg anledning.
Citera
2020-09-15, 21:59
  #5
Avslutad
Jimmie bör bojkotta SVT tills de anlitar en programledare som kan ställa adekvata frågor.
Citera
2020-09-15, 22:01
  #6
Bannlyst
Nike Nylander är en äcklig batik-häxa. Syntes tydligt vad hon tyckte. Agendan är utstakad! Värsta jag sett i Aktuellt.
Citera
2020-09-15, 22:02
  #7
Medlem
bombaccis avatar
En sån där dålig intervju hade jag också kunnat hålla o inte behövt förbereda mig speciellt mycket för heller.

Eftersom inslaget kallas för halvtid så hade det varit mer intressant om aktuellt redaktionen tagit reda på hur många av partiernas vallöften som hållits eller vad dom hänt. I detta fallet diskutera Sd löften, må än så vara de inte är i regeringsställning men vissa partier påverkar ändå. Sedan diskutera aktuella frågor och lite kort om förhoppningar eller farhågor. Det hade varit intressant o lyssna på. Nu valde aktuellt att göra en msn intervju istället, ungefär lika intressant som att pressa Stefan Löfven ( s) om varför han äter korv när så många grisar far illa o vad han tycker om Sigtuna sossen som samarbetade med ett byggbolag. Det blir mest tramsigt när man gör så på bästa sändningstid.
Citera
2020-09-15, 22:23
  #8
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Han borde blivit mer pressad. Varför har ni inte fått någon makt vad gör ni för fel.
Ni har ingen strategi i SD. Det är dags att avslöja Jimmie som en värdelös strateg i det kritiska slutskedet dvs Maktövertagandet.
Han kanske har corona och går gärna till riksdagen och SVT-studion, vad sägs om den taktiken.
Citera
2020-09-15, 22:48
  #9
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Nike Nylander är en äcklig batik-häxa. Syntes tydligt vad hon tyckte. Agendan är utstakad! Värsta jag sett i Aktuellt.

Man kan inte beskylla Nike för att ställa frågor. Problemet är ju att Jimmie är så fruktansvärd ur form. Frågorna borde han klara av hur lätt som helst. Men svetten bara rann och hans blick fladdrade runt när han pratade.
Citera
2020-09-15, 23:22
  #10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Man kan inte beskylla Nike för att ställa frågor. Problemet är ju att Jimmie är så fruktansvärd ur form. Frågorna borde han klara av hur lätt som helst. Men svetten bara rann och hans blick fladdrade runt när han pratade.

Frågorna var irrelevanta i detta sammanhang. Åkesson pressas alltid hårdare än andra. Det tillhör SVT's agenda.
Citera
2020-09-15, 23:25
  #11
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Frågorna var irrelevanta i detta sammanhang. Åkesson pressas alltid hårdare än andra. Det tillhör SVT's agenda.

Ja frågorna var totalt ointressanta för den politikintresserade. Men Jimmie borde klara av det iaf utan att svettas med stirrig blick. Han hade inga problem med såna här frågor 2010-2014. Då var han smal och snabb i svaren.
Citera
2020-09-15, 23:29
  #12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ja frågorna var totalt ointressanta för den politikintresserade. Men Jimmie borde klara av det iaf utan att svettas med stirrig blick. Han hade inga problem med såna här frågor 2010-2014. Då var han smal och snabb i svaren.

Jag fick inte den känslan. Tycker han svarade bra och var skärpt. Det var värre då han blev utbränd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in