2020-09-14, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Är elmoppe billigare än en cykel?

Han äger en bil, har du missat det?
Citera
2020-09-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Han äger en bil, har du missat det?

Men du svarade på inlägget angående cyklandet..

Citat:
Numera slipper han cykla så fort, han verkar ha skaffat sig en elmoppe.
Citera
2020-09-14, 19:05
Medlem
Citat:
Men du svarade på inlägget angående cyklandet..

Jag tänkte lite längre, se. Hellre elmoppe än bilen som han kanske gjort sig av med. Jag svarade alltså på "elmoppe".
Citera
2020-09-14, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag har haft ett flertal "KK:s" i mitt liv och än har jag inte blivit dödad eller ens blivit ovän med någon av dom. Jag misstänker att det är SD det är fel på. Det är HAN som svek HD, inte LW. Det var HAN som smög ut om natten och låg med en annan kvinna trots att han var gift. Det var HAN som låtsats vara hemma hela kvällen trots en psykiskt sjuk kvinna som var mor till hans barn. Det var han som han legat i LWs säng, och penetrerade henne fullt ut. Det var HAN som inbjöd henne till baksätet i sin egen bil. Det var HAN som smög bakom ryggen på sin egen fru som han gift sig med och gett löften om "nöd och lust".

Nå, du vet allt det där, men väljer att fokusera på den som INTE är mördaren. Dvs LW. Hon slog inte ihjäl sig själv.

Tack för intressant men värdelös "diskussion" under ett par år Gloria.

Men då hade ju Lena ingen anledning att känna skam? Hennes stora skräck att allt skulle bli offentligt och hon skulle behöva skämmas..

För vad?
Senast redigerad av sno 2020-09-14 kl. 19:10.
Citera
2020-09-14, 19:08
Medlem
Citat:
Jag tänkte lite längre, se. Hellre elmoppe än bilen som han kanske gjort sig av med. Jag svarade alltså på "elmoppe".

Jag fattar. Svårt att veta hur folk tänker om man inte är tankeläsare.. ;-)

SD kanske inte behöver skjutsa familjen längre utan kan gott nöja sig med en elmoppe. En eventuell KK ryms nog på den också..
Citera
2020-09-14, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
För att ytterligare styrka LWs anmärkingsvärda missbruk av sex/män. Ivigt påhejad med att hon var en fri pastor ända in i döden.

Aktbilaga 371 (2). Pdf
2018-04-02 00:42 Lena Wesström: Själv uppvaktas jag hårt av Jörgen från Umeå, catchare, var här i dag
2018-04-02 00:42 Lena Wesström: Och av Tommy härifrån, skidåkare/cyklist/löpare/triatlet..
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Och av Peter, catchare men honom är jag HELT ointresserad av.
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Alltjämt av Anders skidåkare i klubben, honom jag åkte slalom med i Sälen när jag bröt benen.
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Egentligen av Mattan som fortsätter hoppas.
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Flörtar själv med jimmy hårdrockaren i Rotebro som jag var med hela förra helgen.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Svarar inte när Kenneth hör av sig.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Svarar inte när en galen göteborgare hör av sig.
2018-04-02 00:44 Po*ntus Gu*nnarsson. Åh jag känner mig som en mycket lågmäld älskare.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Slutat träffat Reza från förra jobbet som jag då och då umgåtts med.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Slutat träffa Roland från förra jobbet jag då och då umgåtts med.
2018-04-02 00:45 Lena Wesström: Vem mer, vem har jag glömt.
2018-04-02 00:45 Lena Wesström: Jag är fullständigt galen.
2018-04-02 00:45 Lena Wesström: Just ja, Stefan såklart, otroligt dålig relation, träffar honom ändå då och då.

Förutom dom gifta männen glömde hon bort några till. Detta var dom "öppna"
Det var väl ingen jätteprestation att efter några års ivrigt letande, hitta någon som inte accepterade att bli lekt med.,

Som en omogen och trasig tonårstjej.

Och samtidigt undrar hon varför SD inte vill gå offentligt med att även han är med i gänget? :-o
Citera
2020-09-14, 19:26
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:

Och samtidigt undrar hon varför SD inte vill gå offentligt med att även han är med i gänget? :-o

Man kan ju förstå om ytterligare två gifta män
inte ville hamna på den listan.
De måste ju förstått att de inte kunde lita på
att LW skulle hålla tyst.

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Såg att någon trodde att det var poliser och kopplade till MGM. Så är inte fallet. Det är helt vanliga familjefäder med viss status gällande yrken. Det finns flera personer i LWs inre krets som vet om dessa män men valt att vara tysta. Några har pekat mot MGM utan att nämna annan information. Jag kan eg inte uttala mig om andras val men tror att det handlar om solidaritet gentemot personer. Lämnar din sista fråga obesvarad för stunden.

"Viss status gällande yrken."

Om dessa män har yrken inom kyrkan, eller
t.ex. är KD-politiker så kan de ha mer än sin
familj att förlora. Om LW gick på någon
sådan med sina metoder för att få makt så
kan det ha motiverat GM.
Senast redigerad av gloriouslife 2020-09-14 kl. 19:34.
Citera
2020-09-14, 19:31
Medlem
Citat:

Hon kan väl inte rå för att hon är uppvaktad? Männen gillar henne vilket inte betyder att det finns en relation. Herregud!
Citera
2020-09-14, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Man kan ju förstå om ytterligare två gifta män
inte ville hamna på den listan.
De måste ju förstått att de inte kunde lita på
att LW skulle hålla tyst.

Tvärtom till och med. De kunde lita på att deras snedsteg skulle tas upp med jämna mellanrum när det passade Lena. Och att det inte skulle vara gratis att få henne tyst.

Under tiden hade deras äktenskap kanske ändå krackellerat pga all stress och "konstigt beteende" när de försökte sopa bort sina fotavtryck..
Citera
2020-09-14, 19:39
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Hon kan väl inte rå för att hon är uppvaktad? Männen gillar henne vilket inte betyder att det finns en relation. Herregud!

Så du tror att Lena ljuger när hon skryter om
sina erövringar?
Citera
2020-09-14, 19:42
Medlem
Citat:

Det där är ju inte sant. Vi kan alla styra över vårt eget beteende som resulterar till olika handlingar hos de andra. Om jag flörtar hejvilt till höger och vänster då är det alltid någon som visar intresse.

Men en mogen människa samlar ju inte på beundrare och dessutom skryter om det.

Lena tyckte vara smickrad över att så många nappade. Samtidigt ville hon ju inte vara ärlig om sina intensioner. Hon "svarade inte" när någon ringde istället för att säga "sorry, inte intresserad".

Kanske trodde hon att genom att göra SD svartsjuk skulle hon äntligen vinna honom. Fel metod.

Ingen man vill att hans fru/flickvän/sambo/särbo delar säng med ett dussin till män. Om det däremot handlar om en KK då spelar det inte så stor roll. Männen har ju genom tiderna delat prostituerade med varandra utan att drabbas av himlastormande svartsjuka.
Senast redigerad av sno 2020-09-14 kl. 19:50.
Citera
2020-09-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Så du tror att Lena ljuger när hon skryter om
sina erövringar?

Vilken kvinna som helst som ser någorlunda normal ut kan bli uppvaktad av tio män på nolltid. Man behöver bara "lajka" någon på en dejtingsajt och vips har man en träff med någon. Så där kan man sen fortsätta dag ut och dag in - om man har lust och ork.

Om man dessutom erbjuder dem sex då blir man hot stuff.

Så det Lena skryter om är egentligen inget märkvärdigt. Men det märkvärdiga är att hon tycks vara imponerad själv. Hon pratar om dem som om hon samlade frimärken.

Människans psyke är dock bräckligt och man ska inte leka med folks självbild. Rätt som det är kan någon flippa ur..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in