2020-09-12, 09:41
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Att ha litet mörkare urin på morgonen, är ju i sig inget ovanligt. Kroppen har ju inte fått städa ur systemet på hela natten, så det som lagrats, måste ju ut.
Så länge det inte luktar starkt om urinet, och du får normal färg resten av dagen, skulle inte jag oroa mig.

Att det inte är ovanligt med mörk urin på morgonen kan jag hålla med om ifall man är 75 år och lider av uttorkning eller möjligen urinvägsinfektion, det är i alla fall ett tecken på att njurarna inte renar som de ska och vad det beror på kan ju knappast någon utomstående veta, gulsot kan också visa sig så för att senare gå över till en mängd olika obehagliga symtom, förgiftning är ett annat, det är när kroppen inte tål eller klarar av att bryta ner ett specifikt ämne utan att det starkt påverkar reningsorganen, lever, njurar, gallan...
Senast redigerad av mymyself 2020-09-12 kl. 10:06.
Citera
2020-09-13, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Kan ju vara någon magisk synergieffekt men mest troligt är att din lgd är dbol.

LGD ger denna biverkning. Tyvärr har det nu lagt sig som med allt annat, det går upp för att sen ge sken av supression. Brawn har testats förut, dem är gröna. Däremot alla unbranded som folk köper inrikes har ju varit på tal om dbol vilket är tragiskt för dem som köpt/köper. Bättre att köpa UK-made och strunta i alla inrikes-shoppar imo.
Senast redigerad av fonzen 2020-09-13 kl. 11:37.
Citera
2020-09-13, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Att ha litet mörkare urin på morgonen, är ju i sig inget ovanligt. Kroppen har ju inte fått städa ur systemet på hela natten, så det som lagrats, måste ju ut.
Så länge det inte luktar starkt om urinet, och du får normal färg resten av dagen, skulle inte jag oroa mig.

Har alltid mörk urin på morgonen, tacka vet jag rödbetan
Citera
2020-09-13, 14:51
Medlem
NordicWellnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
LGD ger denna biverkning. Tyvärr har det nu lagt sig som med allt annat, det går upp för att sen ge sken av supression. Brawn har testats förut, dem är gröna. Däremot alla unbranded som folk köper inrikes har ju varit på tal om dbol vilket är tragiskt för dem som köpt/köper. Bättre att köpa UK-made och strunta i alla inrikes-shoppar imo.

Fonzen, du snackar bara skit då detta stämmer inte, det finns inga SARMs inrikes som är "unbranded" som har analyserats där innehållet pekar på Dianabol så det är 100% påhitt från ditt håll.

Det var däremot Rewix Labs + NovoSARMs som även säljs i England på många sidor som visade sig innehålla 100% steroider, dvs Dianabol och Winstrol.

Mitt tips, håll er till inrikesshoppar som labbtestar varorna.
Citera
2020-09-14, 11:10
Medlem
har nu legat på anavar en månad av 50 dagar på 40mg.
testo nivån kommer go poof. så får köra nolva några veckor

men den sista månaden tänkte jag komplettera med någon sarm, vilken skulle passa fint att kombinera med i syfte att bygga? den får inte vara levertoxisk, är väl det enda jag bekymrar mig för.
Citera
2020-09-14, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eclipzor
"Lite" det jag är orolig över, därför jag har sneglat en del på just mk677, då den inte verkar störa ut sexlusten. Hade jag varit singel så hade jag kunnat att offra den för en period.

Annars får jag fortsätta att "preppa" Zink, Magnesium och B12/B6... Hahah!

MK677 är per se ingen SARM så ja. Jag hade personligen kunnat vara intresserad av att köra den då det är lite som att köra budget GH och GH är sjukt dyrt annars.
Citera
2020-09-14, 20:22
Medlem
mrxwls avatar
Är det någon som har länk till sidan där de testar SARMS i UK som Greg pratar om här:
https://www.youtube.com/watch?v=JcFrjMeHBO4

1/3 i UK innehåller ämnet som det ska innehålla. 2/3 är underdoserade (tror jag han läste).

Skulle vara kul att läsa då tex Brawn LGD inte gjorde någonting alls för mig.
Citera
2020-09-14, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrxwl
Är det någon som har länk till sidan där de testar SARMS i UK som Greg pratar om här:
https://www.youtube.com/watch?v=JcFrjMeHBO4

1/3 i UK innehåller ämnet som det ska innehålla. 2/3 är underdoserade (tror jag han läste).

Skulle vara kul att läsa då tex Brawn LGD inte gjorde någonting alls för mig.

Brawn är 4mg, så tog du 3-4stk om dan? (speciellet o Hammer labz är också bra, har deras mk-677. Vill man se resultat så gäller det att ligga på högre dos, precis som anavar killen ovan. Några 10-30mg anavar är bortkastad dos. Likaså 4mg lgd /dan.
Senast redigerad av fonzen 2020-09-14 kl. 20:38.
Citera
2020-09-14, 20:50
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicWellness
Fonzen, du snackar bara skit då detta stämmer inte, det finns inga SARMs inrikes som är "unbranded" som har analyserats där innehållet pekar på Dianabol så det är 100% påhitt från ditt håll.

Det var däremot Rewix Labs + NovoSARMs som även säljs i England på många sidor som visade sig innehålla 100% steroider, dvs Dianabol och Winstrol.

Mitt tips, håll er till inrikesshoppar som labbtestar varorna.

Du framstår mer och mer som en shophora i klass med gamle Spenat-Alfred och Agent-Kent med dina rekommendationer om att inrikesshopparna minsann har säkra grejer. De är ju enbart "säkra" eftersom deras grejer inte skickas på analys av någon (förutom shoparna själva, vad nu det är värt i en värld där labresultat kan köpas för pengar och certifikat kan förfalskas).
Citera
2020-09-14, 22:09
Medlem
mrxwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Brawn är 4mg, så tog du 3-4stk om dan? (speciellet o Hammer labz är också bra, har deras mk-677. Vill man se resultat så gäller det att ligga på högre dos, precis som anavar killen ovan. Några 10-30mg anavar är bortkastad dos. Likaså 4mg lgd /dan.

Började med 2 och ökade till 3. Dessutom är dessa underdoserade läste jag i ett test för några månader sedan när de hade testat Brawns LGD.
Skulle vara intressant att se om de är med i testet.
Citera
2020-09-15, 11:42
Medlem
om man kört anavar 50 dagar som dödar testoproduktionen, hur funkar det att hoppa på lgd4033 direkt efter ? ska man köra pct innan, eller kan bara hoppa på direkt, o köra pct efter lgd kuren ?
Citera
2020-09-15, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrxwl
Började med 2 och ökade till 3. Dessutom är dessa underdoserade läste jag i ett test för några månader sedan när de hade testat Brawns LGD.
Skulle vara intressant att se om de är med i testet.

Tror Greg kan ha lite rätt. Tex Rad-140 från Pro Nutrition var som sockerpiller för mig, en hel burk totalt värdelös, och de säger ju att 10mg rad slår hans testosteron ersättning, så undrar om det bara var mjöl i skiten? Har någon annan testat detta märke från UK?
Senast redigerad av fonzen 2020-09-15 kl. 18:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in