2020-09-12, 18:54
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Skärpning,,Lenas sexuella gränslöshet och knullande med gifta män samt mappar med hundratals manliga kön i olika tillstånd är inget som en "normal" Pastor nedlåter sig till vilket jag är fullkomligt övertygad om att mördaren håller med mig om.

Det är mycket vanligt (ca, 25%) att vara otrogen emedan det är så ovanligt att en pastor knullar mannen hon vigt med sin granne och vän att det inte finns statistik för det av den enkla anledningen att det inte är mätbart.
https://www.nuntium.se/undersokning-visar-sa-manga-svenskar-ar-otrogna-mot-sin-partner/

Vad nu hennes ovidkommande utseende har för relevans så var hon ful som stryk och hade hon inte lagt upp sig så hade männen inte flockats runt hennes vilket var syftet med sexmissbruket.

Det går inte ljuga bort LW från anledningen till att mördaren slog ihäl henne. Nej mördaren hade inte rätt att mörda henne men likväl är det en lögn att påstå att hon själv inte var motivet.

Så det är på dessa grunder som du tycker att mördaren gjorde rätt. Vi kanske ska börja bränna skökor på bål igen??. Självklart så håller mördaren med dej, dom har ju en fenomenal förmåga att rättfärdiga sina mord.Men vi vanliga normala människor som har en IQ över en normal skostorlek anser att ett mord aldrig är berättigat.
Citera
2020-09-12, 19:00
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Herregud människa. Lena satt ju fast som en igel på SD och stalkade HD ända ner i underlivet. Lena var en sån extrem stalkare att hon personifierade ordet stalkning. Hennes förföljelse av paret hade varit ett bra undervisningsmaterial om vad stalking är.

Hon pumpade tom SD på upplysningar om vad HD hade på sig när hon sov. Hon smög omkring och snokade i MHs sovrum när hon sov för helsike. Full koll hade kontrollfreaket LW. Allt hon luskade ut använde det vettlösa fruntimmret till att terrorisera HD med. Kontrollfreak av värsta sort.

Att inte SD bad henne dra åt H-E kan bara förklaras att hon givet sin översexualitet var en jävel på att knulla.

Så kommer du dragandes med en stalkingficklampa och ett stalkingljus

För att ni ska förstå varför Lena slogs ihjäl med sjutton slag så måste ni samla mod att också läsa dom många sidor i FUP som ni hitills inte vågat läsa.

Tror faktiskt det hela hade löst sig rätt så snabbt om SD hade direkt på en gång talat om hur det EGENTLIGEN; logiskt sett ,skulle gå till , när det gällde deras så kallade relation ,istället för att hänga på i fantasi och lätthet!
Han skulle ha sagt ATT han ABSOLUT inte tänkte lämna sin fru och barn ,ATT han inte tänkte åka till Killimanjaro med LW för att varken se berget ej heller förlova sig ,UTAN det han tänkte göra ENBART var att geocachar då och då med henne OCH ha sex när andan föll på !

Då hade LW sett det hela så som det var OCH därigenom kunnat tröttna fortare genom att inse att inga löften fanns att hänga kvar vid och att det inte skulle bli något bättre än så det var ,och därigenom skulle hon inte kunna lura sig själv på samma sätt som hon nu gjorde ,OCH som gjorde att hon blev ihärdigt odräglig; sett med mördarens ögon ,till slut .....
Citera
2020-09-12, 19:00
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Du skriver "samt mappar med hundratals manliga kön i olika tillstånd" och får det att låta att det är massor av olika mäns kön, vilket det ju uppenbarligen inte är.

Det är alltså bilder mellan Lena och SD av sexuell karaktär.

Var noga med hur du skriver. Länka så vi kan alla läsa själva, särskilt som du ofta förvränger fakta eller på andra sätt tappar bort de viktigaste bitarna.

Det är bara att gå igenom LWs konversationer
med olika män och se hur många foton som
är censurerade så ser man att det fanns
foton på andra män än SD.
T.ex. från sexchatten med den gamla
pojkvännen HÅ.
Citera
2020-09-12, 19:03
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Det är bara att gå igenom LWs konversationer
med olika män och se hur många foton som
är censurerade så ser man att det fanns
foton på andra män än SD.
T.ex. från sexchatten med den gamla
pojkvännen HÅ.

Ja, inte är det hundratals män iaf.
Ni har ju blivit helt bortkollrade (av den där pippin?)

Det finns ju ingen rim och reson i det här, hur ni förvränger fakta.
Citera
2020-09-12, 19:04
Medlem
Brottinators avatar
Citat:

Det gäller väl sex män över en period på sex år?
Citera
2020-09-12, 19:06
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Just det, det har med ärligheten att göra!
Det är något med SDs ärlighet som gör att han ständigt hamnar i de mest konstiga förklaringar.

Är det inte det ena, så är det det andra.
LW delade ut sina koder hejvilt och hoppades på det bästa.
Tråkigt nog nappade en riktigt elak typ som såg henne som en mamma.
Citera
2020-09-12, 19:08
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Det gäller väl sex män över en period på sex år?

Det är en trådsanning.
Vill du verkligen att jag ska bevisa det igen?
Citera
2020-09-12, 19:12
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Du skriver "samt mappar med hundratals manliga kön i olika tillstånd" och får det att låta att det är massor av olika mäns kön, vilket det ju uppenbarligen inte är.

Det är alltså bilder mellan Lena och SD av sexuell karaktär.

Var noga med hur du skriver. Länka så vi kan alla läsa själva, särskilt som du ofta förvränger fakta eller på andra sätt tappar bort de viktigaste bitarna.

Citat:

Skyll inte din bristande läsförståelseförmåga
på någon annan.

"samt mappar med hundratals manliga kön i olika tillstånd"

Det står inte att det är hundratals olika
manliga kön.

Citat:
Såg att Hoppsan noterade det här; "mappar med hundratals manliga kön i olika tillstånd " och jag kan bara hålla med.

Nu snurrar du till det ordentligt, det är vad jag tror.

Du får allt ta och bevisa det här.

Observera var ordet "olika" är placerat.
Det är alltså olika tillstånd. Inte olika kön.
Och du anklagar oss för att förvränga fakta?
Senast redigerad av gloriouslife 2020-09-12 kl. 19:27.
Citera
2020-09-12, 19:17
Medlem
Citat:
på någon annan.

manliga kön.

Min undran är om du kommer någon vart med vem du tror kan vara GM efter dina enorma sökningar efter motiv?
Citera
2020-09-12, 19:41
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
på någon annan.

manliga kön.

Observera var ordet "olika" är placerat.
Det är alltså olika tillstånd. Inte olika kön.
Och du anklagar oss för att förvränga fakta?

Det var nu inte ordet olika som var det väsentliga.
Det var "hundratals manliga kön", som Snoris skrev.

Nu var det inte hundratals bilder på bara manliga kön, eftersom det var mellan Lena och SD.
Och det manliga könet i det här fallet handlade enbart om SDs.

Det kallas att förvränga en betydelse.

Nu glömde jag att jag ska sluta att svara dig eftersom du blir så enormt triggad av det här så det blir etter värre.
Citera
2020-09-12, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Så det är på dessa grunder som du tycker att mördaren gjorde rätt. Vi kanske ska börja bränna skökor på bål igen??. Självklart så håller mördaren med dej, dom har ju en fenomenal förmåga att rättfärdiga sina mord. Men vi vanliga normala människor som har en IQ över en normal skostorlek anser att ett mord aldrig är berättigat.
Nej jag tycker att kvinnor som knullar runt ska ha lika stor rätt som män att knulla runt utan att bli mördade, men både kvinnor och män som knullar runt för mycket riskerar att de sårar någon så mycket att vederbörande flippar ut och tar till våld, att det helt enkelt blir kortslutning i hjärnkontoret. Det är uppenbart att någon av Lenas älskare eller en svartsjuk partner till en sådan har slagit ihjäl henne frågan är bara vem av alla kandidater. Det kan vara SD och det kan även vara någon annan.
Citera
2020-09-12, 19:45
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
LW delade ut sina koder hejvilt och hoppades på det bästa.
Tråkigt nog nappade en riktigt elak typ som såg henne som en mamma.

Hon var naiv och kär. Förmodligen gick hon på hans förklaringar till varför han behövde både nycklar och koder.

Nu ska man inte behöva tänka på att man kan råka ut för det som Lena råkade ut för. Och generellt sett är det ingen fara att lämna ut nycklar till människor man känner. Det är extremt ovanligt att någon beter sig så gränsöverskridande som SD har gjort.

Jag tror aldrig att jag ens funderat på vilka koder mm min partner har, även om det inte är någon hemlighet. Det finns inte på världskartan att jag skulle snoka i varken det ena eller andra. Om jag hade anledning till misstro skulle jag fråga.

Det är inte normalt att ha tillgång till samtliga konton hos både sin fru och sin älskarinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in