2020-09-12, 17:26
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Helt obegripligt för mig hur medelålders affärsmän kan köpa sex utav ett barn, jag hoppas de bokstavligen hängs då de är pedofiler inget annat.

Dumheter. Tjejen var 16 år, så hebefiler på sin höjd. Det finns två typer av män: (A) hebefiler och (B) hebefiler som är för fega att våga erkänna det.

Avkriminalisera sexköp/bordeller med vuxna så skulle vi slippa 30 % av avarter och övergrepp enligt forskningen. Men dumsvensken vet bäst... Förbud, förbud - alltid det bästa.
Senast redigerad av WordWarrior 2020-09-12 kl. 17:30.
Citera
2020-09-12, 18:04
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Lite mer sanningsenligt borde det vara följande: Medelåldersmän har haft sex med tjejer i sena tonåren (16-18) enligt en frivillig överenskommelse där flickorna för pengar för det, och kanske i vissa fall, andra slags favörer. Tjänster och gentjänster skulle man väl kunna uttrycka det som också.
Hur får du 16 till "sena tonåren"?
Citera
2020-09-12, 18:12
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Hur får du 16 till "sena tonåren"?
Enligt principen, tidiga tonåren 13-15, sena tonåren 16-18. Eller borde kanske 19 också räknas till tonårskategorin ??. Nja. Man betecknas som vuxen (myndig) vid arton så kategorierna stämmer.
Citera
2020-09-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Du får hemskt gärna utveckla vad som är strunt. Saknar du insikt, eller för den delen läsförståelse, kan jag inte ta ansvar.

Vuxna kvinnor har "rebrandat" och rättfärdigat horeriet, och lurat in minderåriga flickor i fällan, som är full av vuxna män utan något som helst samvete. Om det inte är smutsigt, då vet jag inte vad som är.

Var får du detta om feminister och kvinnor ifrån?
Här är lite om dem bakom fenomentet och rebrandingen:

https://www.expressen.se/nyheter/bro...ugar-sajterna/
Arikeln länkar även till https://aarhus.lokalavisen.dk/nyhede...t-1373071.html
Med bild på de tre danska grabbarna. Men länka gärna till någon källa där feminister ligger bakom fenomenet!
Citera
2020-09-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Pedofiler finns i alla samhällsklasser,
"rika köper, fattiga våldtar"

Tjejer i 16-18års ålder brukar benämnas som unga kvinnor.
Citera
2020-09-12, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qvissla
Tydligen är en av männen Mag*us Grö*dal, 53. Grundare av lexbase.
*=n

https://www.flashback.org/leave.php?...kop-av-barn%2F

Ödets ironi.. Nu får han kanske själv uppleva det tvivelaktiga nöjet att bli granskad.
Citera
2020-09-12, 18:29
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gvoon
Tjejer i 16-18års ålder brukar benämnas som unga kvinnor.
Ja, när Leif Silbersky försvarar "pojkar" som är ett par år äldre än MGM.....
Citera
2020-09-12, 18:31
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Helt obegripligt för mig hur medelålders affärsmän kan köpa sex utav ett barn, jag hoppas de bokstavligen hängs då de är pedofiler inget annat.
Är det mer begripligt om det är en ung eller gammal busschaufför?
Citera
2020-09-12, 18:38
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Enligt principen, tidiga tonåren 13-15, sena tonåren 16-18. Eller borde kanske 19 också räknas till tonårskategorin ??. Nja. Man betecknas som vuxen (myndig) vid arton så kategorierna stämmer.
Det är då i högsta grad din egen princip. Självklart räknas 19-åriga till tonåringar eftersom de är just det
I allmänhet brukar man tala om lägre tonåren, i regel 13-14 och någon gång 15, respektive övre tonåren, 18-19 och någon gång 17. De som är 16 räknas inte till någon av dessa kategorier. Det händer att man även säger mellersta tonåren (om än inte lika vanligt) och där hamnar 15-16-åringar. Sena tonåren skulle jag räkna endast 18-19-åringar till.
Citera
2020-09-12, 18:39
Avstängd
ytmamzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Swe.
Du förstår att pedofili inte har någonting att göra med att panga på en 17-årig pingla? Läs gärna böcker istället för aftonbladet.
Hur tänker du kring våldtäkt i en skogsdunge när du redan tillämpa dödsstraff vid frivilligt samlag? Ska de torteras innan avrättning då? Kambodja ringde, de tackar för dina år i tjänst på 70-talet

Det är nog du som får läsa på lite.. i svt artikeln framgår det att 8 st fastnat när de köpt sexuella tjänster utav barn, framgår inte hur gamla barnen är. Vilket denna tråd handlar om.
Barn= under 15 år annars hade det benämnts som tonårig flicka vilket är 15-18.

Dessa 8 männen är alltså pedofiler, inte hebefiler. Hade de köpt sex utav en tonårig flicka 15-18 så hade de varit hebefiler istället. De har köpt sexuella tjänster utav barn, alltså flickor under 15 år.

"Åtta Stockholmare åtalas för sexköp av barn. Brotten ska ha begåtts på olika hotell i centrala Stockholm och hemma hos en del av männen."

"Bland de åtalade männen finns företagsledare, finansmän och tidigare advokater. Även en lokalpolitiker i Uppsala är åtalad i samma härva. "

Häng de med en snara!
Senast redigerad av ytmamz 2020-09-12 kl. 18:48.
Citera
2020-09-12, 18:43
Avstängd
ytmamzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Är det mer begripligt om det är en ung eller gammal busschaufför?

Var någonstans i mitt inlägg har jag påstått att det är det? Nu framgår det tydligt i artikeln att det var affärsmän som köpte sexuella tjänster utav barn.
Citera
2020-09-12, 18:47
Medlem
Silver.Swe.s avatar
Citat:
Det är nog du som får läsa på lite.. i svt artikeln framgår det att 8 st fastnat när de köpt sexuella tjänster utav barn, framgår inte hur gamla barnen är. Vilket denna tråd handlar. Barn= under 15 år annars hade det benämnts som tonårig flicka vilket är 15-18.

Dessa 8 männer är alltså pedofiler för de köpt sexuella tjänster utav barn, alltså flickor under 15 år.

"Åtta Stockholmare åtalas för sexköp av barn. Brotten ska ha begåtts på olika hotell i centrala Stockholm och hemma hos en del av männen."

"Bland de åtalade männen finns företagsledare, finansmän och tidigare advokater. Även en lokalpolitiker i Uppsala är åtalad i samma härva. "

Häng de med en snara!

Ansträng dig för att inte fortsätta att ha fel. Sex med en 14åring är på sin höjd hebefili. Feel free to use the internet, any time.

Vidare är det allmänt vedertaget att media och populister svänger med termen "barn" och "pedofili" så fort det är av normen oönskat sex med kvinnor under 18.

För du tror väl inte på riktigt att en nioåring är street smart nog att marknadsföra sig själv som prostituerad, ta sig till ett hotell, ta betalt och åka hem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in