Citat:
Ursprungligen postat av
mars-79
Oj, nu har jag tagit Xanor igen. Det var två veckor sedan sist. Jag får dem på recept. Det märkliga är att det slår olika på olika märken. Den här är Alprazolam Krka. Det är en gammal karta jag haft i byxfickan. När jag prövar andra märken slår de inte på lika bra. Visst hör man överallt om att det är strunt samma vem som är tillverkaren. Känner att detta stämmer inte.
Alprazolam Krka slår bäst på mig. Har någon här erfarenheter på Xanor med olika märken man får på apoteket? Jag tar samma dos varje gång, två stycken 0,5. Dessa är på karta. Jag har tidigare fått några på burk, och de tycks svagare.
Det känns skönt i hela kroppen när det slår på vid rätt märke. Det känns i huden. Ungefär som kan jag tänka mig som när en katt blir klappad. Kanske är det såhär egentligen bara Stesolid ska kännas.
Att ksalol generellt gått ned i pris och visst substansen är ett men ofta har effekten varit alldeles för svag, trots toleransfrihet. Först vid 3-4 blåbär kan det börja bita litegand tyvärr om man ramlar på dessa. Har sett dom både i lösvikt och i helt vanlig 15-blister och den är i stort sett identisk, men svagare.
Nu har jag fått tag på ordentlig gammaldags hederlig ksalol, lika grym som när dom magiska blåbären bara kom och blev ohotad etta. Riktigt trevligt faktiskt!