2020-08-05, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gronestune
Jag blir så fucked up på flualpra att jag märker av det själv. Men sen tog jag mellan 2-4mg flualpra också, när jag i normalfallen tar kanske 2mg alpra dagligen.
inte så konstigt, för då har du ju fått i dig minst 4x för mkt räknat i effekt per mg
Citera
2020-08-05, 11:19
Medlem
Gronestunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barasofta2018
inte så konstigt, för då har du ju fått i dig minst 4x för mkt räknat i effekt per mg

Jo, det är jag väl medveten om, läser på en jäkla massa innan jag stoppar i mig något, ville mest se vad som hände. Men du har helt rätt.

Dock stoppat i mig 8mg alpra några gånger och har inte riktigt känt mig lika medveten om hur fucked up jag var som på 2mg flualpra.
Citera
2020-08-05, 18:37
Medlem
KringExs avatar
Jag har lyckats komma över Alprazolam Krka 1 mg Depottabletter.
Om man sväljer dom som dom är, när börjar effekten verka då?
Jag kommer förmodligen att tugga sönder dom för att få direktverkan men det vore samtidigt skönt att få den där långa verkningstiden.
Citera
2020-08-06, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Hallå. Det du beskriver är inte ens mellan olika människor utan mellan olika substanser.

Fast jag skrev ju precis att jag har i princip 0 at på ikto, och det har väl inte alla..
Citera
2020-08-11, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag har lyckats komma över Alprazolam Krka 1 mg Depottabletter.
Om man sväljer dom som dom är, när börjar effekten verka då?
Jag kommer förmodligen att tugga sönder dom för att få direktverkan men det vore samtidigt skönt att få den där långa verkningstiden.
Även om du tuggar don då tar det lång tid innan dom börjar verka, jag brukar lösa 3mg depåer i ett glas i ca5-20cl sprit för att få ET snabbt påslag.
Finns säkert andra metoder också men detta funkar för mig iaf. Mvh
Citera
2020-08-11, 14:24
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xposted
Även om du tuggar don då tar det lång tid innan dom börjar verka, jag brukar lösa 3mg depåer i ett glas i ca5-20cl sprit för att få ET snabbt påslag.
Finns säkert andra metoder också men detta funkar för mig iaf. Mvh

Ja jag märkte att det tog lång tid, minst 30 minuter :/ Jag tyckte dessutom inte att dom var speciellt bra. Men gratis är ju alltid gott
Citera
2020-08-12, 23:32
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkdrome
Vad fan är det frågan om? Ksalol 1mg jag köpte för 3-4 månader sedan tog bort all ångest men dem jag nyss köpte (blister) gör bara så jag stensomnar utan att ens ta bort en gnutta ångest!

Är det bara kopior som flödar just nu eller? Vad är det ens i dem? Mina oxascand har t.o.m bort ångesten mer än ksalol just nu!

Det kallas tolerans.
Efter bara några dagar , max en vecka minskar effekten såpass kraftigt att man knappt känner av något mer alls senare.

Kan vara bra att ha i åtanke att förutom flunitrazepam (rohypnol) då det fanns så är just xanor en av de man blir mest trött av på alla benso. Helt normalt.
Senast redigerad av Bullsquid 2020-08-12 kl. 23:35.
Citera
2020-08-19, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatMicke
Två deciliter gul grapefruitjuice om dagen, läs om Gs interaktioner på wiki

Kan hålla med om grape, testat 3 dl 30 min innan intag av alpra, håller alltid i sig lite längre för mig i alla fall.

Försök hålla er till max 1 mg alpra om dagen ifall ni inte vill lida när ni försöker sluta, sedan trappa ned och minska med 5-10% om dagen, om ni tagit en längre period dvs

Enligt flera sidor ska grapefruktens verkan hålla i sig i flera dagar så ni inte behöver dricka/äta grape varje dag
Senast redigerad av snailtrack 2020-08-19 kl. 16:23.
Citera
2020-08-21, 07:08
Medlem
Hur farligt är det egentligen att blanda med alkohol?
Söp rätt hårt igår och är nog fortfarande lite full. Landar dock på tjack med just nu så vore soft att ta 1mg eller två så man kan sova.
Är kanske lite extra nojig just nu, men man har ju läst att folk slutat andas och grejer när de blandar?
Citera
2020-08-21, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kickbike
Söp rätt hårt igår och är nog fortfarande lite full. Landar dock på tjack med just nu så vore soft att ta 1mg eller två så man kan sova.
Är kanske lite extra nojig just nu, men man har ju läst att folk slutat andas och grejer när de blandar?
Jag kan ingen om tjack alls men jag hade krökat hårt i några dagar och ville bara sova till sist men alkoholen hjälpte inte. Så jag tänkte jag kunde trappa ner på alprazolam. Enda jag fick tag på då. Kom hem stenfull och drog i mig 6mg och fick panik och ringde giftinformationscentralen men enligt dem var det ingen fara att lägga sig och sova på det! Blandat med tjack vet jag inte! Men det var informationen jag fick stennitad kl 04/05 om morgonen efter att ha käkat sex Xanor mellan typ 01-04. Slängde bara i mig en efter en då jag ville sova.

I ditt fall går det inte att säga. Jag har hög tolerans på alkohol. Kan dra i mig en box vin i fem dagar i rad. Ligger lätt på 3 i promille men folk uppfattar mig som normal!

Lycka till!
Citera
2020-08-21, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kickbike
Det är inte farligt dagen efter.

Att sluta andas på benso + alkohol endast så ska jävulst mycket till, mycket större chans att du däckar på rygg och spyr så du kvävs än att sluta andas av det.

En polare till mig slutade andas när han tog 30mg alpra drack 1,5L sprit (+30mg kodein vad jag vet, kan ha varit mer men det är ju fan inget typ) så ska mycket till.

Varför man avråder benso blandat med alkohol oftast är för att man hittar på så roliga saker att göra, t.ex. stjäla, slå ner folk utan anledning mm
Citera
2020-08-21, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Jag kan ingen om tjack alls men jag hade krökat hårt i några dagar och ville bara sova till sist men alkoholen hjälpte inte. Så jag tänkte jag kunde trappa ner på alprazolam. Enda jag fick tag på då. Kom hem stenfull och drog i mig 6mg och fick panik och ringde giftinformationscentralen men enligt dem var det ingen fara att lägga sig och sova på det! Blandat med tjack vet jag inte! Men det var informationen jag fick stennitad kl 04/05 om morgonen efter att ha käkat sex Xanor mellan typ 01-04. Slängde bara i mig en efter en då jag ville sova.

I ditt fall går det inte att säga. Jag har hög tolerans på alkohol. Kan dra i mig en box vin i fem dagar i rad. Ligger lätt på 3 i promille men folk uppfattar mig som normal!

Lycka till!

Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Det är inte farligt dagen efter.

Att sluta andas på benso + alkohol endast så ska jävulst mycket till, mycket större chans att du däckar på rygg och spyr så du kvävs än att sluta andas av det.

En polare till mig slutade andas när han tog 30mg alpra drack 1,5L sprit (+30mg kodein vad jag vet, kan ha varit mer men det är ju fan inget typ) så ska mycket till.

Varför man avråder benso blandat med alkohol oftast är för att man hittar på så roliga saker att göra, t.ex. stjäla, slå ner folk utan anledning mm
Tack hörrni!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in