Citat:
Ursprungligen postat av
lixt
Men var ikke Farkostens innlegg ment til Sandemose? Du heter vel ikke Sandemose såvidt jeg kan se.
Det er helt greit at du stiller meg spørsmål. Men jeg setter spørsmålstegn til disse stadige angrepene mot meg, men det nekter du å svare på

det må jo være noe som ligger bak denne brennende bitterheten din.
Jeg har begått en feil mht sitatet av Farkosten, og det beklager jeg!
Det jeg mente å lime inn var følgende:
"Det er slik de holder på, "den andre siden". Først kommer de inn her, later som at de er nøytrale, og at de gradvis heller de mer og mer mot at TH er uskyldig. På den måten fremstår det som at saken i seg selv, og informasjonen som har kommet fram underveis har fått dem til å bestemme seg om at TH er uskyldig, og ikke at de faktisk kommer inn her for å forsvare TH. Samme taktikk som z-z-z har benyttet seg av, og flere andre.
Heldigvis er ikke folk så lettlurte at de går på disse idiotiske teoriene som kommer fra bl.a z-z-z, Havhest og Legokatt. Iditatrod har ingen teori, hun bare er opptatt av at TH skal være uskyldig. Samme som Akershus. Hun har skjønt at å komme med noen annen teori enn at TH er skyldig, høres dumt ut, så hun fremsetter ingen teori:"
Du kommer med kraftige angrep på navngitte brukere, og setter merkelapper på folk. Spenstige greier, fra en nyregistrert bruker. Disse brukerne har "idiotiske teorier". Jeg har ikke gjort annet å stille deg spørsmål. Jeg tenkte først at det var naturlig at du besvarte spørsmålene. Det gjør selvfølgelig du ikke, i stedet begynner du å mase om at jeg er bitter. Du tar på deg offerkofta, og føler deg angrepet. Ikke ulikt en annen bruker som til stadighet spurte om jeg var sint, "hvorfor er du så sint?" osv.
Jeg har skjønt at du er ute å lage faenskap, jeg gidder ikke å bidra til dette.