2020-09-09, 13:42
Medlem
Vårrullarna som är på tillfälligt besök är riktigt jävla bra.
Citera
2020-09-10, 18:19
Medlem
exoticspices avatar
Vill tipsa om en bärkompott med hallon, körsbär och svarta vinbär som är på tillfälligt besök.

Alpen fest Style. 500 g / 19 90 kr.

Så mumsig med mjölk eller grädde till efterrätt eller i yoghurt till frukosten.
Citera
2020-09-10, 19:52
Medlem
welcometorealitys avatar
LED lampa Parkside denna vecka, under 300 spänn, bra ljus och 4 magneter, funkar som powerbank.USB laddare m.m olika ljus lägen, bra att ha bilen när det blir mörkt m.m
Citera
2020-09-10, 19:57
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Nån som provat Lidls Mac & Cheese...?

I USA är man ju svårt begiven på rätten, nån som kan jämföra?

Citat:
Ursprungligen postat av vepis
Något av en besvikelse tyvärr.. Väldigt intetsägande smak så rejält med egen kryddning krävs, gillade pastaspiralerna dock. Tyvärr väldigt slemmig sås och inte särskilt mättande, påminde lite om skolans variant av "Carbonara. Helst vill jag ha en riktigt mac n cheese med orange cheddar, likt klassiska mixen Mississippi Belle. Där snackar vi riktig amerikat-känsla. Förutsatt att du menar deras färdiga gratäng från kyldisken.
Sjukt vidrig var den. Såg ut som uppkastningar.
Citera
2020-09-10, 22:38
Medlem
dumbonibbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Om jag inte vet riktigt vad jag ska käka så brukar jag sopa ned två Focaccia i varukorgen på Lidl. Kan lätt kombineras med lite bacon och bam, där har du en måltid

Två foccacis är en standardmåltid för mig när jag inte hinner äta hemma! Föredrag du getosten eller medelhavsfoccatian?
Citera
2020-09-11, 00:08
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumbonibba
Två foccacis är en standardmåltid för mig när jag inte hinner äta hemma! Föredrag du getosten eller medelhavsfoccatian?
Den senare
Citera
2020-09-11, 02:23
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag har en flaska bring the pain som jag köpte för nåt år sedan kanske. Fruktansvärd. Extremt stark, fick slänga maten jag haft btp på.
Är dom mildare nu?
Nej, för något år sedan är samma som nu, var längre sen den första batchen som kom var extremstark (bara hört om den).
Jag gillar den som finns nu, men smaken är ju olika och styrka vänjer man sig vid, har dock inte i mer än några droppar max en tesked när jag gör marinad eller grytbas. Är ingen extremmänniska som käkar BLAIRS ULTRA DEATH eller "the source" till frukost!
Citera
2020-09-14, 18:32
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Nån som har testat Lidls snabbkaffe - går det att dricka...?
Citera
2020-09-14, 19:02
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Det är helt okej. Smakar dugligt snabbkaffe.
Citera
2020-09-14, 20:15
Medlem
19As avatar
Citat:
Jag brukar köpa Bellarom gold ocj det tycker jag är riktigt jävla gott. Första 2-3 kopparna tyckte jag var sådär men det var nog mer en tillvänjning från tidigare märke.
Citera
2020-09-14, 20:58
Medlem
Citat:
Bellarom classic är helt klart det bästa snabbkaffet jag har testat. Fortfarande snabbkaffe men mycket bättre än Nescafés olika varianter och nästan njutbart.
Citera
2020-09-14, 20:59
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är helt okej. Smakar dugligt snabbkaffe.
Citat:
Ursprungligen postat av 19A
Jag brukar köpa Bellarom gold ocj det tycker jag är riktigt jävla gott. Första 2-3 kopparna tyckte jag var sådär men det var nog mer en tillvänjning från tidigare märke.
Ok tack, blir att köpa Bellarom gold nästa gång jag handlar då - kommer nog även testa det koffeinfria snabbkaffet...
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2020-09-14 kl. 21:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in